《 57 》

867 26 1
                                    

Zamówienie _Despair_Junko_

Postać: Sero Hanta

Fandom: Boku no Hero Academia

Relacja: romantyczna


Sero robi za twój głos rozsądku. Choć przeważnie nie przyswajasz zbyt wiele z jego gadaniny do wiadomości, chłopak nie ma zamiaru się poddawać. Kilka razy udało mu się zapobiec spotykającym cię wypadkom przy użyciu jego indywidualności. 

Szybko zostałaś zaakceptowana przez ekipę Bakugou, co prawda nie do końca przez samego Katsuki'ego, ale on tak ma z każdym, więc co się dziwić. Twoja początkowa nieśmiałość przemijała bardzo wolno, jednak kiedy już odeszła w niepamięć te nieliczne wypady, na które zabierał cię Hanta były naprawdę dobrą zabawą. Przy okazji wspomnę, że Mina jest wielką fanką twojego związku z Sero. Shipuje was i powoli wciąga w to Kaminari'ego i Kirishimę.

Wbrew pozorom Sero to człowiek, który lubi drażnić się z innymi, szczególnie gdy ma nad nimi jakąś przewagę, więc ciężko mu nie wykorzystywać okazji do żartowania z twojej natury tsundere czy niewielkiego wzrostu. Często prowokuje niekorzystne dla ciebie sytuacje, by móc zaobserwować tę stronę ciebie.

Raczej nie jest zbyt dużym fanem anime i mangi, ale od czasu do czasu zdarzy mu się zajrzeć do tego, co aktualnie oglądasz lub czytasz. Hanta lubi spędzać czas aktywnie, więc często idzie z tobą na kompromis i godzi się na wspólny wypad na rolki w zamian za obejrzenie z tobą kilku odcinków anime.

Jesteś dla niego uosobieniem enigmy. Nie potrafi zrozumieć wielu twoich odruchów i zwyczajów, jednak do znacznej części z nich przyzwyczaił się do tego stopnia, by zlewać ich dziwną otoczkę. W waszym związku to on jest tym, który musi się bardziej głowić nad drobnostkami, choć w kwestii ważnych dla waszej dwójki dat to ty wypadasz gorzej.

Podziwia twój zapał do rysowania. Sam fakt, że robisz to tak często jest dla niego czymś abstrakcyjnym. Sam szybko traci cały zapał i determinację, gdy przychodzi mu porównać jego bazgroły z kimś, kto rysuje lepiej. Mowa tu już nie tylko o tobie.

Zależy mu na tym, by podsłuchać jak śpiewasz, jednak zwykle wszelkie próby kończą się fiaskiem i dostaniem od ciebie po głowie.

Uważa, że powinnaś być bardziej asertywna i mniej przepraszać. Niektórzy perfidnie to wykorzystują, znając twój nawyk. Nieźle go to irytuje, dlatego przy użyciu różnorakich sposobów próbuje zniechęcić cię do nałogowego przepraszania za to, czemu nie jesteś winna oraz za drobnostki, które nie wymagają przeprosin.

Może kiepsko to pokazywać, ale lubi służyć ci ramieniem, gdy popłaczesz się na filmie. Obejmuje cię wtedy ramieniem i po kryjomu obserwuje jak stopniowo się uspakajasz. Jeśliby się wsłuchać, można zauważyć, że jego serce bije wtedy znacznie szybciej 'bez większego powodu'.

Przez twoją wrażliwość zaczął mieć obawy na każdym kroku. Boi się, że przez jakąś głupotę zepsuje waszą relację, choć z drugiej strony nie chce wyjść na pantoflarza, więc czasami spławia cię w nieco brutalny sposób. 

❝Rewrite the stars❞ ┊Self-shipy z anime┊Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz