《 32 》

1K 46 10
                                    

Zamówienie gun_woman

Postać: Tooru Oikawa

Fandom: Haikyuu

Relacja: romantyczna


Kiedy tylko dzielisz się z nim wątpliwościami odnośnie tego, czy jesteś dla niego wystarczająco dobra, dostajesz pstryczka w czoło.

Świetnie zna twoje słabe strony, nawet te, które wolałabyś przed nim ukryć.

  ⏩  Ciągle obiecuje ci, że będzie udzielać ci korepetycji, jednak przez grę w siatkówkę i częste treningi nie ma zbyt dużo wolnego czasu. Było to powodem, przez który postanowiłaś bardziej przyłożyć się do nauki.

  ⏩  Co rok, twoim życzeniem noworocznym jest coś związanego z jego osobą. Nie ważne w jakim sensie - w każdym twoim życzeniu znajduje się choćby najmniejsza wzmianka o Oikawie.

⏩   Iwaizumi kiedyś powiedział ci, że na kilka dni przed jego wyznaniem skierowanym do ciebie Tooru nałogowo czytał mangi shojo. Jakby nie patrzeć, słowa, którymi określił swoje uczucia brzmiały tak głęboko i wręcz filozoficznie, jak to zwykle bywa w tego typu mangach.

  ⏩  Kocha w tobie każdą cechę. Twierdzi, że potrafiłby napisać kilometrową rozprawkę zarówno o twoich zaletach jak i wadach.

⏩  Perfidnie wykorzystuje swój wzrost w niektórych sytuacjach. Czasami nie wiesz czy kochasz te 184 cm, czy raczej ich nienawidzisz.

⏩  Pewnie nie zwróciłaś na to uwagi, ale niebotycznie się rumieni, kiedy wtulasz się w niego, by wyładować przypływ radości. Uważa, że jesteś wtedy najbardziej urocza i najchętniej nie pozwoliłby ci odejść.

Kiedy zdarzy ci się zasnąć w jego towarzystwie, zaczyna bawić się kosmkami twoich włosów lub gładzić cię po policzku.

Obawia się, że zostawisz go przez to, że nie ma dla ciebie wystarczająco czasu, więc robi co może by spędzać z tobą każdą wolną chwilę.

⏩  Bywają takie dni,  kiedy spędzacie wspólny czas w ciszy. Nie dlatego, że jesteście pokłóceni, lecz ze względu na to, że bez problemu wystarczy wam wzajemna obecność lub jakiś niewielki kontakt fizyczny, typu przytulenie.

Zwykle się nie kłócicie, ale kiedy już zajdzie taka sytuacja, całe najbliższe otoczenie odczuwa skutki waszej niezgody.

Czasami rzuci jakiś tekstem o tym, że byliście sobie przeznaczeni w poprzednich życiach.

  Oikawa już nie raz tworzył na wzór waszej dwójki postacie w simsach. Można się łatwo domyślić jak się to kończyło.

  Nie lubi, gdy żartujesz sobie ze swoich wad. Zawsze czuje swego rodzaju niepokój, zdając sobie sprawę, że często używasz tego sposobu do zamaskowania smutku i braku samoakceptacji. 

~~*~~

Lol, wciąż żyję.

❝Rewrite the stars❞ ┊Self-shipy z anime┊Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz