《 1 》

1.9K 86 20
                                    

Zamówienie laineath

Postać: Jurij Plisetsky

Fandom: Yuri on Ice

Relacja: romantyczna


 ⏩ Może nie przyznaje się do tego otwarcie, ale strasznie lubi twój wzrost. Fakt, że jest od ciebie wyższy sprawia, że JJ ma o jeden powód do docinek mniej, a sam Plisetsky czuje się bardziej... Męsko. Nie znaczy to jednak, że nie polubiłby cię, gdybyś była wyższa. Zapewne wykorzystałby to na swoją korzyść.

  ⏩ Początkowo starał się zachować między wami dystans. Po pierwsze - był wtedy całkowicie pochłonięty przez łyżwiarstwo i chęć pokonania Katsudona, po drugie - nie zdawał sobie sprawy, że może do ciebie czuć coś więcej niż zwykłą, przyjacielską sympatię.

⏩ Na waszą pierwszą, nieoficjalną randkę zabrał cię do zoo. Z informacji, które wyciągnął od ciebie Otabek, wynikało że darzysz wyjątkową sympatią pingwiny. Właśnie przed ich wybiegiem Jurij zdecydował się wyznać ci swoje uczucia. 

⏩ Początek jego wyznania ani trochę nie brzmiał jak deklaracja miłości, była to zbitka głosek i jąkania, z której nie dało się nic zrozumieć. Na szczęście chłopak szybko wziął się w garść i wygarnął wszystko, co leżało mu na sercu.

⏩ Próbował cię nauczyć jeździć na łyżwach, ale jego cierpliwość i zapał wyczerpały się tak szybko, jak się pojawiły, przez co nie wyciągnęłaś praktycznie nic z jego lekcji. Na szczęście istnieją jeszcze tak dobre duszyczki jak Victor Nikiforov, który z polecenia Plisetsky'ego został twoim kilkudniowym instruktorem.

⏩ Kiedy Yurio przedstawił cię swojemu dziadkowi, ten poprosił cię, byś zaopiekowała się jego wnukiem, bo sam nie jest w stanie czuwać nad nim przez cały czas. Jak zareagował na to chłopak? Oczywiście wzbraniał się, że nie potrzebuje niańki, jednak wystarczyło jedno słowo staruszka i zamilkł obrażony.

   ⏩Jurijowi niesamowicie podoba się to, że uczysz się jego ojczystego języka. Czasami wtrąca do rozmów z tobą rosyjskie słówka, które nie zawsze potrafisz zrozumieć. W każdym razie, dzięki temu wasze rozmowy są zdecydowanie bardziej ciekawe!

⏩ Pewnego razu zaproponowałaś mu wykonanie swego rodzaju challengu, polegającego na odgadnięciu jaki kraj reprezentuje dana postać z Hetalii. Jak można się domyślić, blondyn wielokrotnie się mylił, co nieźle go denerwowało, ale na koniec przyznał, że całkiem nieźle się bawił.

⏩ Czasami zdarza mu się mówić do siebie. Uważasz to za całkiem uroczę, a od czasu do czasu zdarza ci się go tym dręczyć, ale to wszystko z miłości. 

Na jego szesnaste urodziny zdecydowałaś się napisać krótką historię o pewnym rosyjskim łyżwiarzu, który dzięki młodzieńczej determinacji, pewności siebie i ciężkim treningom osiągnął swój cel. Blondyn uznał, że główny bohater strasznie przypomina mu jego samego. Szkoda, że nie wiedział, iż postać była wzorowana właśnie na nim.

Yurio nie potrafi pojąć, jakim cudem możesz być tak dobra z matematyki, mimo że nie lubisz tego przedmiotu. Nie zmienia to faktu, że ci zazdrości i często wścieka się, gdy rozwiążesz zadanie szybciej i lepiej od niego. Jego zdaniem to strasznie nie fair.

⏩ Blondyn zazwyczaj unika bezpośrednich pocałunków usta-usta, gdyż czuje się strasznie onieśmielony, przeważnie woli cię przytulać albo całować w czoło.

⏩ Jurij próbował pomóc ci z fizyką, używając do tego sytuacji z lodowiska. Całkiem nieźle wytłumaczył ci kilka zjawisk, jednak z praktyką nie szło mu tak dobrze jak z teorią.

⏩ Przeglądając historię jego telefonu w celu odnalezienia pewnej witryny internetowej, którą razem przeglądaliście, natrafiłaś na linki do stron z przepisami pochodzącymi z kuchni włoskiej. Czyżby chciał przygotować coś specjalnie dla ciebie? Bingo!

Twierdzi, że powinnaś sobie załatwić okulary z oprawkami w lamparcie cętki.   

~*~

No i pierwszy self-ship za mną. Nie jest tak źle, jak mi się wydawało, piszę się to naprawdę przyjemnie.

❝Rewrite the stars❞ ┊Self-shipy z anime┊Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz