《 41 》

893 33 3
                                    

Zamówienie _Avenya_

Postać: Eijiro Kirishima

Fandom: Boku no Hero Academia

Relacja: przyjacielska


⏩   Nie rozumie czemu ktokolwiek czepia się twojego stylu ubierania się. Uważa, że stroje, które nieszczególnie podkreślają kobiecość u dziewczyn nie są niczym złym, w końcu w ubraniach chodzi o dobre samopoczucie i wygodę a nie stosunek innych. 

Wraz z Kaminarim wszędzie za tobą chodzą, ciągając ze sobą Bakugou. Katsuki zawsze wrzeszczy, że skopie dupę całej waszej trójce, jeśli się nie odwalicie, a przecież ty niczym nie zawiniłaś...

⏩   Zawsze na poważnie podchodzi do twoich opowieści i zażaleń. Czasami potrafi przerazić nawet ciebie tym, że tak bardzo się w to wczuwa.

⏩  Kirishima potrafi wywlec cię z domu i zmusić do wspólnego spaceru, 'gry w siatkówkę', która swoją drogą opiera się tylko na ćwiczeniu odpić czy też spotkania z Kaminarim. Choćbyś miała się zapierać rękami i nogami, nie pozwoli ci odmówić i by tego dokonać nie zawaha się użyć siły.

Kiedyś określił cię słowem 'męska'. Nie wiedziałaś czy się śmiać, czy płakać.

Gdy stwierdziłaś przy nim, że jesteś niska, na chwile przestał kontaktować, bo zaczął rozmyślać nad tym czy sam przypadkiem nie jest niski. W końcu stereotypowo bycie niskim jest niemęskie, a on nie chce być niemęski.

Kiedy w jakikolwiek sposób udowadniasz, że go lubisz, porusza go to do łez. Nie wierzy, że ta zamknięta na innych cynamonowa rolka dzięki jego ingerencji zdołała się otworzyć na kogoś takiego jak on.

Często narzekasz mu na swoje niewyspanie, więc chłopak w tajemnicy przed tobą zaczął przekopywać wszelkie fora internetowe poruszające ten problem, by następnie dyskretnie podsunąć ci jakieś rozwiązanie.

Czasami zdarzają się dni, w których nie robicie absolutnie nic prócz leżenia przed telewizorem i wgapiania się w niego, co raz zajadając przekąski, ewentualnie gracie razem na konsoli. W tym drugim wypadku Eijiro daje ci fory, bo sam jest już na tyle zaawansowanym graczem, że mógłby cię ograć nie zwracając szczególnej uwagi na to, co dzieje się właśnie na ekranie.

Przeglądacie razem różnorakie albumy muzyczne i dyskutujecie o niektórych wykonawcach. Kirishima nie spodziewał się, że lubisz bardziej rytmiczne piosenki, których teksty nie ograniczają się do złamanego serca i miłości, więc twój gust muzyczny miło go zaskoczył. 

  ⏩ Czuje potrzebę przypominania ci o nauce, bo zdaje sobie sprawę, że najchętniej olałabyś to wszystko i zagłębiła się w odmęty internetu, a jest to bardzo niekorzystne zarówno dla ciebie jak i jego telefonu, który prawdopodobnie nie wyrobi od ilości powiadomień o wiadomościach od ciebie.

  ⏩ To naprawdę kochany kwiatuszek, których stara się jak tylko może, byś poczuła się komfortowo, gdy sytuacja tego wymaga. Używa do tego wszelkich możliwych sposobów; od przytulenia po przyjacielskie klepnięcie w plecy czy wypadu po mangi.

  ⏩ Zdarza mu się naciągać cię na kupno jakichś komików, jednak zawsze odmawiasz, by sprezentować mu je dopiero na urodziny. Przypomina ci o tym przez cały następny rok.

⏩   Kiedy cię nie rozumie i tak udaje, że jest obeznany w temacie. Zwykle jego niedoinformowanie wychodzi na jaw, ale przecież nie wymagasz od niego tego, by był Einsteinem w każdej dziedzinie, którą się interesujesz.

  ⏩ Mimo że z początku starałaś się go olewać, z czasem przyzwyczaiłaś się do jego obecności. Stał się częścią twojej codzienności, a ty z trybu 'zostaw mnie, weź się utop' przeszłaś w fazę 'przyjaciel w zbrodni'.

Kiedy potrzebuje wsparcia, udzielasz mu go. Co prawda, Kirishima woli udzielać wsparcia, niż je dostawać, jednak wystarczy, że spojrzysz na niego z niecodzienną powagą, a od razu staje się bardziej wylewny i mówi o wszystkim, co ciąży mu na sercu.

 ~*~

  Sama miałam dopasować kogoś do roli przyjaciela autorki zamówienia, więc wyszło co wyszło. W sumie fajnie mi się to pisało, czuje, że Kirishima naprawdę pasuje na rolę twojego przyjaciela, Ave.

❝Rewrite the stars❞ ┊Self-shipy z anime┊Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz