《 96 》

533 15 10
                                    

Zamówienie -Zori-

Postać: Alphonse Elric

Fandom: Fullmetal Alchemist

Relacja: romantyczna


⏩ Początkowo byłaś raczej zadziwiona jego fizyczną formą a jednocześnie zbyt nieśmiała, by zrobić cokolwiek w kierunku bliższego zgłębienia tematu. Nie chciałaś się angażować i wolałaś uniknąć ukazania swojej specyficznej, jak to ci się wydaje, osobowości już na samym początku.

⏩ Przepastna różnica we wzroście trochę komplikowała sytuację. Nie czułaś się zbyt komfortowo mówiąc do napierśnika zbroi, ale że był to jedyny sposób, by porozmawiać z zapieczętowanym w niej Alphonsem, starałaś się poprawić sytuację swoją wyobraźnią. 

⏩ Podobnie jak Mei wyobrażałaś sobie Ala jako najprawdziwszego księcia ze względu na jego dobre serce i urok, jednak nie byłaś z tym tak otwarta jak wcześniej wspomniana. 

⏩ Gdyby zostawić was razem bez opieki, zatrzymalibyście się przy każdym napotkanym na ulicy kociaku, by go pogłaskać i ewentualnie dokarmić.

⏩ Kiedy zdałaś sobie sprawę, że na dobrą sprawę czujesz do niego coś więcej próbowałaś wyprzeć to uczucie, by uniknąć potencjalnego zranienia, jednak gdy nawet mimo starań twoje myśli krążyły wokół jego osoby, zdecydowałaś się go unikać dla dobra ogółu, szczególnie jego własnego. W czasie oswajania się z zauroczeniem popełniłaś wiele głupot, które w twoim mniemaniu już na początku skreśliły cię w oczach młodszego z Elriców.

⏩ Al nie do końca wie jak zareagować, gdy bywasz przy nim wyjątkowo wylewna, przyzwyczaiłaś go raczej do tego, że jesteś neutralna, jednak za każdym razem znajduje sposób, by uczynić sytuację mniej niezręczną. I nie, nie są to konwencjonalne sposoby - chociażby takie przytulenie w jego przypadku nie da zbyt wiele komfortu.

⏩ Edwarda strasznie irytowały wasze podchody i choć cały czas podkreślał, że powinniście skończyć i po prostu się zejść, żadne z was nie przypuszczało, iż Stalowy Alchemik może mieć trochę racji.

⏩ Ogólnie to gdyby nie ostry shipping osób z drugiego planu z tej relacji mogłoby nie wyjść nic poza przyjaźnią.

⏩ Wielokrotnie wspominałaś mu o wspaniałych smakach orientalnych herbat, których jeszcze nie miał okazji spróbować, dlatego zdecydowałaś, że kiedy już odzyska ciało, wspólnie spróbujecie wszystkich możliwych rodzajów i mieszanek.

⏩ Jakimś cudem jego obecność nie jest dla ciebie taka męcząca jak w przypadku innych. Ciężko powiedzieć czemu, ale zdecydowanie nie jest to kwestia braku ciała. Alphonse w żartach stwierdził, że po prostu za bardzo go lubisz.

⏩ Elric przyzwyczaił się do twojej obecności na tyle, że nie wyobraża już sobie dnia, w którym nie mógłby się z tobą przywitać, posłuchać jak narzekasz na siebie oraz świat i spróbować wyplenić ci te pesymistyczne myśli z głowy.



❝Rewrite the stars❞ ┊Self-shipy z anime┊Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz