Zamówienie Bajurka
Postać: Tomura Shigaraki
Fandom: Boku no Hero Academia
Relacja: romantyczna
⏩ Jest niewyobrażalnie wymagający jeśli chodzi o twoją uwagę. Oczekuje, że będzie u ciebie na pierwszym miejscu, niekoniecznie odwdzięczając się tym samym.
⏩ Nigdy nie podkreśla swoich uczuć. W jego przypadku usłyszenie słów "kocham cię" czy innych ckliwych formułek jest kompletnie niemożliwe. Oczekuje od ciebie, iż będziesz się domyślać, co czuje, bo sam niekoniecznie potrafi to pokazać.
⏩ Bardzo się irytuje, gdy nie potrafisz go zrozumieć. Agresja, wyzwiska i swego rodzaju groźby są na porządku dziennym.
⏩ Początkowo wręcz cię gnębił, uważając cię za słabą, nudną i beznadziejną we wszystkim, czego się dotkniesz, jednak z czasem delikatnie zmienił podejście, a sympatia do ciebie przemieniła się w obsesję. Starałaś się zachowywać do tego wszystkiego dystans, jednak to nie takie łatwe jak mówi teoria.
⏩ Próbowałaś nakłonić go do walki z nawykiem, jednak nie miał najmniejszej ochoty cię słuchać. Ostatecznie chyba zebrał się w sobie, by przestać, bo nie przyłapywałaś go już na drapaniu szyi.
⏩ Shigaraki ignoruje twoje dyskomforty i potrzeby, zaspokaja głównie siebie. Nic dziwnego, że wszelkie prośby o to, by nie patrzył się na ciebie z taką intensywnością spełzły na niczym.
⏩ Kiedyś, gdy zdarzyło ci się zasnąć przy barze, Tomura delikatne suwał opuszkami palców po twoim policzku, dziwiąc się, że twoja skóra jest tak miękka. Do tamtej pory powtarzał, że nie zwraca uwagi na twój wygląd, bo i tak jesteś brzydka jak dwunasta w nocy, ale od tamtego momentu milczał w tej kwestii.
⏩ Po Lidze Złoczyńców krążą plotki, że masz syndrom sztokholmski. Toga jest jedyną, która określa wasz duet jako prawdziwą miłość.
⏩ Shigaraki jest przeciwny wszystkiemu, co romantyczne. Skręca go w żołądku na samą myśl o tym, że ktoś miałby go ściskać w pasie albo przekazywać zarazki przez kontakt usta-usta, dlatego bardzo impulsywnie reagował, gdy chciałaś coś takiego zainicjować. Od niedawna przestałaś... Tomura ma talent do zrażania ludzi i tyle.
⏩ Kiedy za bardzo wczuwasz się w narzekanie, trafia go szlag. Naprawdę, dosłownie go skręca, nie przesadzam.
~*~
Nie jest zbyt romantycznie, ale autorka zamówienia chyba się z tym liczyła, decydując się na tego skubańca ;;
CZYTASZ
❝Rewrite the stars❞ ┊Self-shipy z anime┊
AléatoireZbiór Self-shipów w formie headcanonów odnośnie relacji Reader i wybranej przez składającego zamówienie postaci. Postanowiłam poświęcić temu oddzielną książkę, bo w sumie zaciekawiło mnie rozpracowywanie motywów postaci. Czasami mogą mi wychodzić bo...