Zamówienie AnnieLeonhardt23
Postać: Annie Leonhardt
Fandom: Shingeki no Kyojin
Relacja: romantyczna
⏩ Kilkukrotnie pojawiłaś się w jej koszmarach. Wiele czarnych wizji snuje się w jej umyśle, w tym kilka, które dotyczą bezpośrednio ciebie. Obawia się, że przez sprawy, w które jest zamieszana możesz stracić na wiarygodności i ostatecznie zostać posądzona o współpracę z nią.
⏩ Aktualnie najczęściej komunikujecie się przez zaszyfrowane listy.
⏩ Annie uwielbia twój głos, jednak kiedy jej psychika słabnie, staje się on dla niej zgubny - przypomina jej o każdym złym uczynku, który popełniła dla dobra misji i za każdym razem, gdy pojawia się w jej głosie, głosi słowa osądu na jej osobę.
⏩ Zawsze powtarza, że twoje dłonie są piękne, kompletnie nieskalane przez krew.
⏩ Na początku znajomości nie była wstanie wykrztusić z ust twojego imienia, zawsze zwracała się do ciebie po nazwisku.
⏩ Nie mówi ci o większości swoich problemów, bo wie, że jeśli się dowiesz, będziesz na siłę chciała się w nie wmieszać.
⏩ Zainteresowałaś ją swoim cichym charakterem i podejściem do życia. W korpusie treningowym byłaś dla niej swego rodzaju wzorem, chociaż nigdy nie przyznałaby tego otwarcie nawet przed samą sobą.
⏩ Kiedy Reiner skomentował twój biust, specjalnie nadepnęła na jego nogę, wykorzystując do tego sporo siły.
⏩ W pewnym etapie treningu wywiązała się między wami napięta rywalizacja.
⏩ Kiedy poznałaś plany na przyszłość Annie, zaczęłaś bardziej logicznie analizować, do którego korpusu powinnaś dołączyć po zakończeniu treningu.
⏩ Annie nie jest zbyt szczera ze swoimi uczuciami, a mimo to, kiedy wszystko, co dotyczyło jej osoby się wydało, jej szaleńczy śmiech wyrażał tak dużo emocji, że wyłapałaś w nim nawet te, tyczące się ciebie.
⏩ Uważasz, że wyjątkowy kształt jej nosa jest uroczy.
~~*~~
Jeju, tak bardzo sobie nie wyobrażam Aneczki w związku, że pewnie wyszło mi słabo ;;
CZYTASZ
❝Rewrite the stars❞ ┊Self-shipy z anime┊
DiversosZbiór Self-shipów w formie headcanonów odnośnie relacji Reader i wybranej przez składającego zamówienie postaci. Postanowiłam poświęcić temu oddzielną książkę, bo w sumie zaciekawiło mnie rozpracowywanie motywów postaci. Czasami mogą mi wychodzić bo...