《 35 》

945 30 1
                                    

Zamówienie hanianiunia

Postać: Judar

Fandom: Magi

Relacja: przyjacielska


  ⏩ Judar nie jest typem człowieka, który przyzna się przed sobą, że ma przyjaciół, więc jeszcze nigdy w życiu bezpośrednio cię tak nie określił.

Za każdym razem, gdy narzekasz przy nim na swoje włosy, twierdzi, że powinnaś je zapuszczać, by wyglądać na silniejszą i mieć bardziej widowiskowy wizerunek.

 ⏩ Często naśmiewa się z twojej wrażliwości, ale zna granicę, których przeważnie nie przekracza.

  ⏩ Już nie raz wykorzystywał cię do osiągnięcia własnych celów, jednak nieszczególnie na tym ucierpiałaś.

Pokazał ci jak wyglądają przestworza, a ty wręcz piszczałaś z ekscytacji. To był jeden z najwspanialszych widoków, jaki widziałaś. W dodatku wiatr, który opływał twoje ciało dawał złudzenie lotu.

Cały czas próbujesz rozpuścić jego włosy, jednak za każdym razem dostajesz po rękach i na kilka dni tracisz nadzieje na to, że uda ci się kiedyś ujrzeć go w rozpuszczonych włosach.

Uważa, że jesteś naprawdę zabawną osobą, zwłaszcza kiedy nabierasz się na jego wspaniałe pokazy gry aktorskiej.

Wiele razy byłaś przez niego bliska płaczu lub ewentualnie wybuchu złości.

Na początku znajomości nie zdawałaś sobie sprawy z tego, że jest magim.

⏩  Twierdzi, że twoje rukh jest dziwne, ale przyjemne. To właśnie one go do ciebie doprowadziły.

~~*~~

Awhh, czemu dajecie takie trudne postacie do tak pozytywnych relacji???

❝Rewrite the stars❞ ┊Self-shipy z anime┊Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz