《51》

1.2K 47 6
                                    

Zamówienie Bajurka

Postać: Shoto Todoroki

Fandom: Boku no Hero Academia

Relacja: romantyczna


Dzięki swojej wrażliwości pokazujesz mu jak spojrzeć na problemy z innej strony. Można powiedzieć, że aura chłodu, na którą sobie zapracował powoli się ocieplała. Wszystko to za sprawą pozytywnego wpływu takich osób jak ty czy Midoriya.

⏩ Podobnie jak ty nie do końca wie jak zareagować, gdy ktoś się przed nim otwiera. Kiedy pierwszy raz poszliście do kina na jakiś poważny dramat, a ty pod koniec filmu zaczęłaś cicho szlochać Shoto wewnętrznie spanikował i instynktownie chwycił cię za rękę. Trochę pomogło...

Gdy widzi, że na chwilę oderwałaś się od rzeczywistości, pogrążając głęboko w myślach i przyglądając się jakiemuś niezidentyfikowanemu obiektowi, na jego twarz wstępuję delikatny rumieniec. Uważa to za absolutnie przeurocze i nie potrafi być w stosunku do tego obojętny. W takich sytuacjach przez chwilę dyskretnie ci się przygląda, jednak nie trwa to długo.

Todoroki nie ma za grosz taktu w bliskich relacjach. Wielokrotnie mówił bardzo zawstydzające rzeczy w towarzystwie twoich znajomych, jednak nigdy nie rozumiał co jest w tym takiego wstydliwego.

Choć lubi patrzeć jak otwierasz się na innych, jednak nie chciałby byś znalazła kogoś bardziej zaufanego niż on. Chce bowiem widzieć tę stronę ciebie, którą widzieli nieliczni, zobaczyć jak z nieśmiałej stajesz się odruchowo wygadaną i radosną osobą, która najchętniej zamęczyłaby go swoimi opowieściami.

Ceni sobie fakt, że liczysz się z jego opinią i zawsze go o nią dopytujesz. Komunikacja między wami jest dla niego szczególnie ważna i nie wybaczyłby sobie, gdyby jakimś cudem kontakt nagle się urwał.

Dla osób trzecich wyglądacie raczej jak dwójka przyjaciół, nie para, dlatego niektóre dziewczyny wciąż wierzą, że mają szansę zaimponować Shoto.

Jako jedna z nielicznych, jeśli nie jedyna, wiesz, że przytulenie się do odpowiedniej strony Todoroki'ego jest świetnym sposobem na poradzenie sobie z mrozem lub upałem.

Kiedy się zapomina i odruchowo komplementuje twój wygląd lub postępowanie, zdarza ci się odpowiedzieć mu tym samym tylko w znacznie odmiennym stylu. To coś w stylu "gdybyś był drzewem, to byłbyś dobrym drzewem".

  ⏩  Zaliczasz się do tych wyjątkowych osób, w towarzystwie których potrafi się szczerze i ciepło uśmiechnąć. Wygląda wtedy tak beztrosko...

~*~

Sen jest dla słabych, lol.

❝Rewrite the stars❞ ┊Self-shipy z anime┊Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz