Zamówienie gun_woman
Postać: Takashi "Mori" Morinozuka
Fandom: Ouran High School Host Club
Relacja: romantyczna
⏩ Często się do niego przymilasz, by zdobyć jego uwagę. Co prawda z jego wzrostem ciężko zauważyć kogoś znacznie niższego, ale zdołał się wyszkolić w wyczuwaniu twojej obecności.
⏩ Mori nie jest typem osoby, która bywa szczególnie zazdrosna. Zwykle, gdy Tamaki zaczyna z tobą flirtować, odciąga cię w zaciszne miejsce i mocno cię obejmuję, byś poczuła bliskość, której tak rzadko zaznajesz. Ma to na celu zwrócenie twojej uwagi na niego.
⏩ Kiedy zjawiasz się w klubie hostów jesteś ostoją dla odwiedzających go dziewczyn; pomagasz im w sprawach sercowych, starasz się wyjaśnić kłótnie i poprawić atmosferę. Mori zawsze ci się wtedy przygląda i docenia twoje zaangażowanie w sprawy klubu.
⏩ Wasze kłótnie dotyczą zwykle tego, że jest zbyt chłodny.
⏩ Osobą, która najbardziej popiera wasz związek jest Honey. Otwarcie was shipuje i wciąga w to bliźniaków.
⏩ Poznałaś go dzięki koleżance, która zaproponowała ci wizytę w klubie hostów.
⏩ Uwielbia twoje włosy, zdarza mu się nimi bawić. Zwykle tego nie dostrzegasz, bo robi to, gdy jesteś zajęta lub rozkojarzona.
⏩ Zdarza ci się wykorzystywać go do ściągania przedmiotów znajdujących się na wysoko zamontowanych półkach. Nie narzeka, bo bardzo lubi ci pomagać.
⏩ Wyjątkowo dobrze zapadł ci w pamięć pewien deszczowy dzień, w którym Mori nakazał ci, byś użyła marynarki jego mundurka jako zamiennika parasolki. Odmówiłaś, bo nie chciałaś jako jedyna być sucha. Skończyło się na tym, że oboje skryliście się pod jedną marynarką i przebiegliście niewielki kawałek do pobliskiej kawiarni, gdzie przeczekaliście ulewę.
⏩ Mimo że to ty słyniesz z głaskania ludzi po włosach, to w waszym związku on robi to dużo częściej, perfidnie wykorzystując różnicę w waszym wzroście.
CZYTASZ
❝Rewrite the stars❞ ┊Self-shipy z anime┊
RandomZbiór Self-shipów w formie headcanonów odnośnie relacji Reader i wybranej przez składającego zamówienie postaci. Postanowiłam poświęcić temu oddzielną książkę, bo w sumie zaciekawiło mnie rozpracowywanie motywów postaci. Czasami mogą mi wychodzić bo...