Zamówienie ahusmeme
Postać: Boruto Uzumaki
Fandom: Boruto
Relacja: romantyczna
⏩ Boruto namazał twoje imię na skale z podobiznami Hokage. Nie dość, że udało mu się zawstydzić cię przed znajomymi z akademii to jeszcze miałaś przez to problemy u Siódmego.
⏩ Kiedy się kłócicie porównujesz go do jego ojca, przez co blondyn jeszcze bardziej się denerwuje. Używasz tego tylko w wyjątkowych sytuacjach.
⏩ Przez miesiąc wzajemnie na siebie donosiliście. Nigdy wcześniej nie miałaś tylu wykładów od Mistrza Shino...
⏩ Niesamowicie podoba mu się fakt, że jest od ciebie wyższy, gdyż daje mu to możliwość naśmiewania się z twojego wzrostu. Skutkiem różnicy wzrostu jest przezwisko, które ci nadał -"kurdupel".
⏩ Nigdy nie przyznał, że czuje do ciebie coś więcej, ale wszyscy dobrze wiedzą, że zarówno ty jak i on nie możecie bez siebie wytrzymać nawet jednego tygodnia. Uważają was PÓKI CO za nieoficjalną parę.
⏩ Zawsze potępiałaś to, że jeździ pociągiem na gapę, a mimo to dałaś się skusić na jedną taką przejażdżkę. W tamtym momencie twoje włosy były najbardziej irytującą rzeczą na świecie, ciągle zasłaniały ci pole widzenia, dlatego uznałaś, że nigdy więcej nie przejedziesz nawet kawałka na dachu pociągu. W końcu po co narażać się na zbędny gniew?
⏩ Wspierasz go w tym, co robi, jednak zawsze powtarzasz, że powinien być bardziej wyrozumiały dla ojca, w końcu bycie Hokage to ogromna odpowiedzialność, a wykonywanie wszystkich obowiązków wymaga dużego nakładu energii i czasu.
⏩ Oboje macie nadzieje, że będziecie mieli okazję zmierzyć się w oficjalnej walce.
⏩ Największym fanem waszego związku jest Mitsuki, który ciągle powtarza wam, że świetnie do siebie pasujecie.
⏩ Kiedy masz gorszy dzień Boruto zrobi wszystko, by poprawić ci humor. Jest nawet w stanie kupić ci bułkę z yakisobą, co jest jednoznaczne z wydaniem jego przeważnie ostatnich pieniędzy.
⏩ Twierdzi, że powinnaś się przestawić z mówienia "cholera" na "dattebasa".
⏩ Byłaś jedną z nielicznych osób, które szybko uwierzyły w to, że jego oko ma szczególne zdolności. Postanowiłaś przeprowadzić dokładne obserwacje i faktycznie doszłaś do wniosku, że coś jest z nim nie tak, gdyż podczas podejrzanych sytuacji emanowało dziwną, białą poświatą.
⏩ Czasami twierdzi, że jesteś za mało dziewczęca, ale tylko dlatego by cię zdenerwować.
⏩ Podczas trwania treningów zawsze jesteście w przeciwnych drużynach. Dzięki temu macie okazję wzajemnie sobie dokopać.
⏩ Ciężko ci się do tego przyznać nawet przed samą sobą, ale czujesz się zazdrosna o Saradę, z którą Boruto spędza sporo czasu. Oczywiście, gdy ten pyta czy wszystko w porządku odpowiadasz twierdząco, by nie spalić się ze wstydu, mówiąc prawdę.
CZYTASZ
❝Rewrite the stars❞ ┊Self-shipy z anime┊
RandomZbiór Self-shipów w formie headcanonów odnośnie relacji Reader i wybranej przez składającego zamówienie postaci. Postanowiłam poświęcić temu oddzielną książkę, bo w sumie zaciekawiło mnie rozpracowywanie motywów postaci. Czasami mogą mi wychodzić bo...