12

2.5K 243 28
                                    

Αθήνα 2014

Δέκα χρόνια αργότερα

Εκείνο το βράδυ η Ναταλία άργησε πολύ στο γραφείο. Συνήθως επέστρεφε στο σπίτι μαζί με τον έκτορα λίγο μετά τις εννιά αλλά είχε προκύψει επιπλέον δουλειά κι ήταν αναγκασμένη να την ολοκληρώσει μόνη της εξαιτίας της απουσίας τόσο του έκτορα όσο και του δαμιανού. Είχαν πάει και οι δυο σε ένα επαγγελματικό δείπνο. Δεν ήταν πως δεν της είχαν προτείνει να τους ακολουθήσει αλλά αρνήθηκε χαμογελώντας. Κι ο έκτορας δεν την πίεσε καθόλου επειδή σεβάστηκε την επιθυμία της για λίγη μοναξιά, αν και δεν ήταν μόνο αυτός ο λόγος.

Εκείνη τη μέρα η ναταλία έκλεινε τα 28 και τα γενέθλια της τα τελευταία χρόνια τη φόρτιζαν πάρα πολύ συναισθηματικά. Κι αυτό επειδή πριν από 3 χρόνια ακριβώς αυτή τη μέρα είχε πεθάνει αιφνιδιαστικά από καρδιακή προσβολή ο Πέτρος Ραζής.

Τότε περίπου είχε επιτρέψει στον έΚτορα η Ναταλία να μπει στη ζωή της και σαν σύντροφος, διότι ως τότε μόνο φίλος της ήταν. Σε εκείνον άρεσε από την πρώτη στιγμή αλλά η ίδια καμιά διάθεση δεν έδειχνε για να προχωρήσει σε σχέση μαζί του.

Τελικά στο πανεπιστήμιο είχε μπει με καθυστέρηση μιας χρονιάς, αφού την προηγούμενη είχε χάσει και τις τρεις νομικές μόνο για ελάχιστα μόρια. Ο Πέτρος όχι μόνο δεν ενοχλήθηκε, αλλά την προέτρεψε να χαλαρώσει και να ξεκουραστεί, και έφτασε μάλιστα σε σημείο να την πάει σηκωτή μέχρι το σπίτι της ρουμπίνης για να την πάει διακοπές.

Δε θα το ξεχνούσε ποτέ εκείνο το καλοκαίρι η Ναταλία. Από τη μια αγωνιζόταν με νύχια και με δόντια να βγει από το πένθος για το θάνατο της μητέρας της, κι από την άλλη κατηγορούσε τον εαυτό της για τη μεγάλη της αποτυχία όπως τη χαρακτήριζε, πάντως μόνο εκείνη το έβλεπε έτσι αυτό.

Τον επόμενο χειμώνα μελέτησε πολύ, αλλά όχι όσο τον προηγούμενο αφού ουσιαστικά το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς είχε γίνει ήδη. Πάλι τη στήριξαν με όλες τους τις δυνάμεις τόσο ο πέτρος όσο και η καλύτερη της φίλη, η οποία εξακολουθούσε να είναι τρελά ερωτευμένη με το Μάριο και να διατηρεί σχέση μαζί του.

Τον έκτορα τον πέτυχε λίγες ακόμη φορές στο σούπερ μάρκετ κι αντάλλαξε δυο λόγια μαζί του, αλλά κάθε φορά που δοκίμαζε εκείνος να τις κάνει κάποια νύξη για ενδεχόμενη έξοδο φρόντιζε να την αποκρούσει ευγενικά μα σταθερά.

Τελικά ο έκτορας πήρε το μήνυμα του κι επέλεξε να παραμείνει στο περιθώριο για λίγο, μόνο που αυτό το λίγο κατέληξε να γίνει πάρα πολύ.

φωτιά κι ασήμιWhere stories live. Discover now