Αθήνα 2014
Στη βίλα του Νικολάου στα βόρεια προάστια έφτασε πρώτος ο Ρωμανός, ο οποίος έκανε στάση μόνο σε ένα μικρό αλλά διακριτικά φίνο μαγαζάκι, από το οποίο προμηθεύτηκε ένα μπουκάλι σαμπάνια καθώς κι ένα μεγάλο βάζο με τις αγαπημένες πραλίνες του οικοδεσπότη. Του άρεσαν όλες οι πραλίνες του γιατρού, αλλά οι συγκεκριμένες εκείνου του καταστήματος τον έκαναν ακόμη και να ξεχνάει την αγάπη του τόσο για το τένις όσο και για τα ακριβά του πούρα.
Στη διάρκεια της διαδρομής για τη βίλα του λοιπόν, ο Ρωμανός δεν επιχείρησε να ακούσει ούτε την αγαπημένη του μουσική μα ούτε και τίποτα άλλο. Μόνο σκηνές από τη «σχέση» του με την Πένη άκουγε ξανά και ξανά μέσα στο κεφάλι του, επειδή ένιωθε πως της το χρωστούσε. Τα πιο πολλά λόγια που γυρόφερναν στο μυαλό του δεν ήταν παρά νάζια και καπρίτσια, καθώς και λίγες μα διακριτικές και καλοβαλμένες υποδείξεις σχετικά με τον τρόπο ζωής του. Η κοπέλα είχε να του κάνει κάμποσες προτάσεις, οι πιο πολλές από τις οποίες τον άφηναν το λιγότερο παγερά αδιάφορο.
Από τη στιγμή που πάρκαρε πάντως έξω από το σπίτι κι άνοιξε το παράθυρο για να μιλήσει με τον υπεύθυνο, οι σκηνές του είχαν ευτυχώς τελειώσει, και οι χτύποι της καρδιάς του είχαν επιστρέψει από ώρα στον κανονικό τους ρυθμό.
Αφού αντάλλαξε λίγα λόγια με τον φρεσκοκουρεμένο νεαρό, κλείδωσε το αυτοκίνητο του και πλησίασε την είσοδο της βίλας.
Ο φίλιππος Νικολάου μπορεί να ήταν εξαιρετικός γιατρός, με τίποτα όμως δε θα μπορούσε να στηρίξει οικονομικά ένα τέτοιο σπίτι, καθώς και λίγες μα έντονες ακόμη απολαύσεις που περιελάμβανε η καθημερινότητα του, εκτός βεβαίως από το τένις και τα πούρα.
Η σύζυγος του όμως, η Μαριάννα Ρόζη, καταγόταν από μεγάλο τζάκι κι είχε τόσα χρήματα από τους δικούς της γονείς, τα οποία και δεν ήξερε τι να τα κάνει. έτσι, δε δίσταζε να τα σκορπάει αφειδώς για να ικανοποιεί όλα της τα καπρίτσια, ώσπου ήρθε η συμφορά και τη βρήκε εντελώς αναπάντεχα.
Καθώς χτυπούσε το κουδούνι, γέλια χαρούμενα έφτασαν ως τα αφτιά του από μέσα, κάνοντας τον να θυμηθεί μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου τις δικές του δεξιώσεις που παρέθεταν στο σπίτι τους αυτός και η περίφημη Καρολίνα Σπανού.
Ρίγησε στη σκέψη της βραδιάς εκείνης που η γυναίκα του τον παράτησε μόνο και μόνο για να γνωρίσει και να πλευρίσει λίγο αργότερα τον Καγιά.
ESTÁS LEYENDO
φωτιά κι ασήμι
Romanceεκείνη είναι νέα, όμορφη και μορφωμένη. ζούσε ωστόσο πάντα στη σκιά της μητέρας της που είχε κατακτήσει κάποτε τον κόσμο ολόκληρο. Τη λάτρευε ωστόσο και είχε βάλει πια για μόνο της στόχο να καταστρέψει εκείνον που της την πήρε τόσο νωρίς κι άδικα...