Αθήνα 2014
Κανείς από τους τρεις τους δεν ήθελε να τις θυμάται τις επόμενες ώρες και μέρες. Μετά τη βόλτα τους, που ήταν στην πραγματικότητα αρκετά σύντομη αφού δε γινόταν διαφορετικά, ο Ρωμανός επέστρεψε τη δανάη στο σπίτι του Φίλιππου, και παρά τις έντονες διαμαρτυρίες της, την έδωσε στις δίδυμες και στην άντα, η οποία είχε φτάσει εκεί πριν λίγο με δική της μάλιστα πρωτοβουλία. Ευτυχώς μόλις την είδε η δανάη έτρεξε να τη συναντήσει, βάζοντας όμως ξανά τα κλάματα.
Με μεγάλη δυσκολία έπεισε τελικά η Ναταλία τον Ρωμανό να μπει μαζί της στο αυτοκίνητο για να φύγουν. Εκατό φορές φίλησε εκείνος τη Δανάη, που άλλες εκατό κρατήθηκε από πάνω του. Τελικά η Ναταλία αναγκάστηκε να τον τραβήξει σχεδόν από τα ρούχα.
Εκείνη ήταν που βοήθησε να ετοιμάσουν την Καρολίνα για την κηδεία, εκείνη που διάλεξε και το ομορφότερο φόρεμα της νεκρής για να τη ντύσουν.
-Πώς αντέχεις να το κάνεις αυτό, μπορείς να μου πεις;
-για εσένα το κάνω, για να τα βγάλεις πέρα. Και σταμάτα τώρα τις ερωτήσεις, τόσος κόσμος σε περιμένει για να σε συλλυπηθεί.
Μπορεί να είχε χωρίσει από χρόνια με την Καρολίνα ο Ρωμανός, αλλά αφού εκείνη δεν είχε κοντινούς συγγενείς στη ζωή, όσοι την ήξεραν είχαν συγκεντρωθεί στο σπίτι του πρώην άνδρα της. Κανείς δεν το διανοήθηκε να πάει στο σπίτι που ζούσε εκείνη με τον Καγιά αφού δεν είχε γίνει γάμος.
Ο Ρωμανός πήγε κι ανέλαβε τα καθήκοντα του γεμάτος θλίψη και πικρία. Γιατί είχαν γίνει τόσα πολλά σε τόσο λίγες μέρες;
-Ποτέ δε θα το ξεχάσω αυτό που είδα στα μάτια του παιδιού μου.
Ήταν στην κουζίνα οι δυο τους, λίγες ώρες μόνο πριν την κηδεία. Η Ναταλία γέμιζε με διάφορα κουλουράκια και μπισκότα τις πιατέλες, ενώ εκείνος ετοίμαζε γρήγορα μερικά σάντουιτς.
-Καλά θα κάνεις να το ξεχάσεις και γρήγορα, αλλιώς όχι μόνο θα το δεις να επαναλαμβάνεται, αλλά θα δυστυχήσεις κι εσύ κι εκείνη.
Ο Ρωμανός έμεινε να ισορροπεί έναν μεγάλο ασημένιο δίσκο στα χέρια του κοιτώντας την.
-Ποιος σε έστειλε σε εμένα, Ναταλία;
-Μη με ρωτάς, δεν ξέρω, φύγε τώρα από εδώ μέσα γιατί θέλω και να ντυθώ.
Το κουδούνι χτύπησε και κάποιος από τον κόσμο πήγε να ανοίξει.
Δυο λεπτά αργότερα, μια γνώριμη φωνή έκανε τη Ναταλία να σταματήσει τη δουλειά της.
ESTÁS LEYENDO
φωτιά κι ασήμι
Romanceεκείνη είναι νέα, όμορφη και μορφωμένη. ζούσε ωστόσο πάντα στη σκιά της μητέρας της που είχε κατακτήσει κάποτε τον κόσμο ολόκληρο. Τη λάτρευε ωστόσο και είχε βάλει πια για μόνο της στόχο να καταστρέψει εκείνον που της την πήρε τόσο νωρίς κι άδικα...