Αθήνα 2014
-δανάη μου, θέλεις να πάμε μια μικρή βόλτα;
Ο Ρωμανός πιο ήρεμος έβαλε το θερμόμετρο στη θήκη του. Αυτή ήταν η Τρίτη φορά που της είχε πάρει τη θερμοκρασία μέσα στις τελευταίες δυο ώρες.
-Ναι, μπαμπά, είναι ωραία η μέρα.
-θαυμάσια, θα σε κεράσω κέικ σοκολάτα, τι λες; Θα πάμε στην καφετέρια που σου αρέσει και θα καθίσουμε κάπου ήσυχα οι δυο μας.
Η δανάη πετάχτηκε όρθια κι άρχισε να τρέχει γύρω- γύρω στο σαλόνι.
-Ναι, ναι, να πάω να ντυθώ;
Εκστασιασμένος σχεδόν με την τόσο εξωστρεφή της αντίδραση ο Ρωμανός γέλασε και την έστειλε στο δωμάτιο της, πηγαίνοντας με τη σειρά του κι ο ίδιος στο δικό του.
Άνοιξε τη ντουλάπα του κι έβγαλε από μέσα το πιο απλό του τζιν. Χωρίς να το θέλει, άρχισε όσο ντυνόταν να αναρωτιέται πως θα φαινόταν στη Ναταλία να κοιμάται μαζί του σε εκείνο το δωμάτιο. Η καημένη, είχε πάψει να του στέλνει μηνύματα μετά το τελευταίο δικό του όπως ήταν και λογικό άλλωστε. Τώρα θα πίστευε πως ο ίδιος ετοιμαζόταν να καθίσει στο ίδιο τραπέζι με την Καρολίνα.
Μια ιδέα άστραψε στο νου του και παίρνοντας στο χέρι το κινητό του, τράβηξε όπως μπορούσε καλύτερα μια φωτογραφία του εαυτού του. Το παιδί μέσα του είχε ξυπνήσει για τα καλά, και με τίποτα δε μπορούσε να το βάλει για ύπνο.
«Πώς σου φαίνομαι; Γερνάω λες»;
Της την έστειλε χαχανίζοντας σχεδόν θέλοντας έτσι να διώξει την αμηχανία του. Παρά τις αντιδράσεις του αυτές, δεν έλεγε και να τον αφήσει ο φόβος για το αν θα επέστρεφε τελικά άμεσα η Ναταλία. Αν δεν έβαζε στην άκρη το πείσμα της ίσως και να έριχνε μαύρη πέτρα πίσω της.
Άνοιξε το νέο εισερχόμενο μήνυμα αμέσως μόλις εμφανίστηκε στην οθόνη. Δεν ήταν όμως από τη Ναταλία.
«Λοιπόν, μόλις μπαίνει σε εφαρμογή το δεύτερο μέρος του σχεδίου μας, άντε και καλή μας επιτυχία»!
Η Ρουμπίνη, αφού αυτή ήταν που είχε στείλει το μήνυμα είχε προσθέσει από κάτω και μια αστεία φατσούλα που το πανηγύριζε ήδη δεόντως. Κοίτα που δεν της το είχε της ψυχολόγου...
-Μπαμπά, είσαι έτοιμος; εΓώ είμαι πάντως.
Η Δανάη άνοιξε την πόρτα και μπήκε στην κρεβατοκάμαρα. Ο Ρωμανός δεν ήθελε να του χτυπάει το παιδί του την πόρτα, ειδικά αφού ζούσε μόνο μαζί της στο σπίτι.
YOU ARE READING
φωτιά κι ασήμι
Romanceεκείνη είναι νέα, όμορφη και μορφωμένη. ζούσε ωστόσο πάντα στη σκιά της μητέρας της που είχε κατακτήσει κάποτε τον κόσμο ολόκληρο. Τη λάτρευε ωστόσο και είχε βάλει πια για μόνο της στόχο να καταστρέψει εκείνον που της την πήρε τόσο νωρίς κι άδικα...