30

2.3K 221 29
                                    

Αθήνα 2014

-Ρωμανέ, θα σε πείραζε να καθίσουμε έξω; Νομίζω πως ο ήλιος αυτός που είναι υπέροχος θα μου κάνει καλό αν και σύντομα θα κρυφτεί πάλι.

Η Ναταλία στράφηκε να τον κοιτάξει. Είδε πως της χαμογελούσε διασκεδάζοντας.

-αν η διάθεση σου είναι ποιητική πες μου το να το ξέρω. Είχα πει πως οι ρομαντικοί στίχοι δεν είναι για εσένα αλλά θα κοιτάξω να κάνω μια εξαίρεση.

Της τράβηξε ιπποτικά την καρέκλα της και τη βοήθησε να καθίσει.

Μετά, πήρε τη θέση του απέναντι της και συνέχισε να την περιεργάζεται εξεταστικά.

-Γιατί με κοιτάς έτσι; Τι ψάχνεις να βρεις πάνω μου;

-Είσαι όμορφη ακόμη και μέσα στη λύπη σου, Ναταλία της φωτιάς. Ψάχνω μια ένδειξη πως το δεύτερο κύμα της καταιγίδας δεν είναι κοντά.

-δεν είναι.

-Μένει να το διαπιστώσω κι εγώ.

Χαιρέτισε τη σερβιτόρα που τους είχε μόλις πλησιάσει. Μετά έδωσε την παραγγελία τους χωρίς να κοιτάξει καν τον κατάλογο.

-Όλα αυτά θα τα φάμε εμείς;

-ναι γιατί;

-Πεινάς; Ο Φίλιππος είπε πως...

Δαγκώθηκε.

-Τι ανοησία ξεστόμισε πάλι;

Η ναταλία γέλασε.

-Είπε πως δεν ήθελες να φας.

-δεν τον ρωτάς καλύτερα να σου πει πότε έφαγε σαν άνθρωπος από τότε που έχασε τη γυναίκα του;

-Πολύ θλιβερή ιστορία ε;

-Πάρα πολύ. Λοιπόν, τώρα εγώ θα διαβάσω το αναθεματισμένο το γράμμα κι εσύ θα τρως.

-Αν τρως εσύ μόνο.

-Μπα; Τι κόλπο είναι τώρα ετούτο;

-Από αυτά που είμαι σίγουρη πως μεταχειρίζεσαι κι εσύ που και που για να πείσεις την κόρη σου να φάει όταν δε θέλει. Δεν ξέρουμε πόσο θα τραβήξει η ιστορία με τη Μαρίνα, θα σωριαστείς αν δε φας καλά.

-Ποτέ κανείς δεν ασχολήθηκε με το γεγονός αυτό εδώ και χρόνια.

-Τώρα που ασχολούμαι εγώ λοιπόν εκτίμησε το και φάε.

-Άτιμοι είστε εσείς οι δικηγόροι.

Τότε ήταν που έφτασε η παραγγελία τους και η Ναταλία παρά τη θέληση της έμεινε εκστατική να κοιτάει τις λιχουδιές που γέμισαν το τραπέζι.

φωτιά κι ασήμιWhere stories live. Discover now