Αθήνα 2014
Η πρώτη μέρα των γυρισμάτων για την καρολίνα αποδείχθηκε δύσκολη υπόθεση. Όχι πως τα περίμενε καλύτερα τα πράγματα αλλά είχε και μια κρυφή ελπίδα πως η ομορφιά της θα τη βοηθούσε με τρόπο μαγικό. Είχε ξυπνήσει με άσχημη διάθεση διότι ο Καγιάς δεν είχε επιστρέψει στο χρυσό του παλάτι το προηγούμενο βράδυ. Είχε λοιπόν πάει η ίδια τη δανάη στο ιδιωτικό της σχολείο κι αφού της έδωσε κι ένα καλό χρηματικό ποσό για να αγοράσει ό,τι ήθελε για τον επόμενο ένα μήνα τουλάχιστον, είχε κατευθυνθεί προς το κανάλι.
Εκεί προς μεγάλη της έκπληξη βρήκε να την περιμένει ο καγιάς. Ήταν θρονιασμένος σε μια πολυθρόνα μέσα στο καμαρίνι της και κάτι διάβαζε στο κινητό του. Αμέσως όμως μόλις την είδε να μπαίνει, κλείδωσε την οθόνη και σηκώθηκε. Χαμογελούσε αλλά αυτό του το χαμόγελο της έφερε ένα δυσάρεστο ρίγος.
-Καλημέρα, αγάπη μου, πώς είσαι;
Την πλησίασε και της πήρε το πρόσωπο της στις παλάμες του. Η Καρολίνα ανάσανε όσο πιο βαθιά μπορούσε θέλοντας να ηρεμήσει για να μην του πει τίποτα λάθος.
-Καλημέρα, είμαι καλά αν και κάπως στενοχωρημένη. Σε περίμενα μα δεν ήρθες.
Ο Καγιάς την αγκάλιασε από τους ώμους αν και κάπως σκληρά.
-Σου το είχα πει πως δεν ήταν βέβαιο πως θα ερχόμουν, έτσι δεν είναι;
-Ναι βέβαια, απλά έλεγα πως θα σου περνούσε ο θυμός.
-Φέρσου σωστά σήμερα και μπορεί να μου περάσει.
Τη γύρισε προς το μέρος του και τη φίλησε έντονα στα χείλη αφαιρώντας της όλο το κραγιόν που είχε βάλει με φροντίδα μια ώρα πριν περίπου.
Το φιλί εκείνο πιο πολύ την αναστάτωσε παρά την ευχαρίστησε.
-Θα κάνω ό,τι θέλεις, αρκεί να ξεχάσεις αυτό που έγινε.
-Για να δούμε λοιπόν, θα τα πας καλά στο γύρισμα και μετά θα σε βγάλω έξω για φαγητό, τι λες, συμφωνείς;
-Ναι, αγάπη μου, συμφωνώ, θα τα πάω μια χαρά, θα δεις.
Ο Καγιάς τη φίλησε ακόμη πιο κτητικά από πριν και μετά της χαμογέλασε κάπως πιο ήπια.
-Πολύ ωραία, θα είμαι στο διπλανό στούντιο και θα σε παρακολουθώ. Αν χρειαστείς βοήθεια για κάτι δεν έχεις παρά να μου το πεις εντάξει;
-Ναι, και σε ευχαριστώ.
-Ευχαρίστησε με κάνοντας σωστά τη δουλειά σου.
YOU ARE READING
φωτιά κι ασήμι
Romanceεκείνη είναι νέα, όμορφη και μορφωμένη. ζούσε ωστόσο πάντα στη σκιά της μητέρας της που είχε κατακτήσει κάποτε τον κόσμο ολόκληρο. Τη λάτρευε ωστόσο και είχε βάλει πια για μόνο της στόχο να καταστρέψει εκείνον που της την πήρε τόσο νωρίς κι άδικα...