Αθήνα 2014
Εκείνη η νύχτα αποδείχθηκε τόσο δύσκολη για τη Ναταλία που λίγο έλειψε να αρχίσει να βρίσκει θετικά στοιχεία στις χημικές ουσίες που ναρκώνουν το νου και κάνουν την καρδιά να μην υποφέρει. Στην αρχή, μετά δηλαδή από το τέλος της κουβέντας της με τον Ρωμανό, είχε κλείσει τα μάτια της κι είχε απομείνει ασάλευτη στη θέση της. Ούτε έκλαιγε ούτε έτρεμε, ούτε και ήθελε να φωνάξει. Τίποτα δεν ένιωθε, κι όταν άγγιξε με το ένα της χέρι το λαιμό και το στομάχι της μέσα από τα ρούχα της δημιουργήθηκε η ψευδαίσθηση πως το σώμα αυτό δεν ήταν το δικό της. Μα πώς γινόταν να νιώθει τόσα πολλά όταν... Εξάντληση δεν την ταλαιπωρούσε τόσο επιτέλους, αλλά το μούδιασμα μέσα της είχε αρχίσει να εντείνεται και να απλώνεται παγώνοντας την. Με τρόπο εκπληκτικό είχε αρχίσει πολύ αργά να αναπαράγει την κουβέντα της με τον Ρωμανό, εξετάζοντας από κάθε πλευρά όχι μόνο αυτά που της είχε πει αλλά και τις διάφορες αποχρώσεις της φωνής του. Ποτέ της δεν το περίμενε πως το βαρύ βελούδινο ηχόχρωμα του θα μπορούσε να σκληρύνει και να αλλοιωθεί τόσο πολύ από τον θυμό και την απογοήτευση. Καμιά κακία δεν του κρατούσε για τα λόγια του, όπως είχε γίνει και με τα μηνύματα του... Αχ τα μηνύματα, της έμεναν κάμποσα ακόμη.
Νιώθοντας δύσκαμπτη κι αργοκίνητη, έπιασε πάλι το κινητό και διάβασε όσα της είχαν απομείνει. Ούτε κι όταν τα τελείωσε δε μπόρεσε να τον μισήσει παρά το γεγονός πως πολλές από τις λέξεις που της είχε στείλει ήταν κοφτερές σαν μαχαίρια, ποτισμένες με μια ελαφριά δόση υπερβολής.
Κόντευαν μεσάνυχτα όταν βρήκε τελικά το κουράγιο να σηκωθεί από το κρεβάτι. Άνοιξε τη βαλίτσα της κι άρχισε να τακτοποιεί τα πράγματα της αν και κάπως σπασμωδικά. Όταν τελείωσε και με αυτό, έκανε ένα χλιαρό μπάνιο και φόρεσε ένα νυχτικό που δεν το είχε δει ποτέ ο έκτορας. Αλήθεια, τι να έκανε κι εκείνος; Του είχε στείλει ένα μήνυμα αμέσως μόλις προσγειώθηκε αλλά παρά την υπόσχεση της είχε αλλάξει γνώμη και δεν του αποκάλυψε το μέρος που έμενε. Εκείνος της είχε απαντήσει σχεδόν αμέσως αλλά με τρόπο κάπως αδιάφορο κι απόμακρο, πράγμα που ήταν εντελώς λογικό δηλαδή.
Τους είχε διώξει και τους δυο, σπουδαία τα κατάφερνε με τους άνδρες τελικά...
Μετά πήγε κι άνοιξε το μικρό ψυγείο του δωματίου, κι έβγαλε από μέσα μια μεγάλη πλάκα σοκολάτας γάλακτος, καθώς κι ένα κουτάκι γεμάτο με διάφορους ξηρούς καρπούς.
YOU ARE READING
φωτιά κι ασήμι
Romanceεκείνη είναι νέα, όμορφη και μορφωμένη. ζούσε ωστόσο πάντα στη σκιά της μητέρας της που είχε κατακτήσει κάποτε τον κόσμο ολόκληρο. Τη λάτρευε ωστόσο και είχε βάλει πια για μόνο της στόχο να καταστρέψει εκείνον που της την πήρε τόσο νωρίς κι άδικα...