63.

558 61 2
                                    

O:)

Následující týdny probíhaly stejně. Holky chodily do školky a do školy, Harry celé dny běhal po pekárně a Louis s Dorinkou a Erniem v kočárku vyklízel horní patro a sem tam ujídal Kudrlinkovi koblížky, za což si vysloužil si hrst mouky do obličeje. Ale pokud potom následovala pusinka na nos, to nikdo nemusí vědět. Chlapci už se k onomu tématu, od té doby co byli vyrušeni, nevrátili a toho, že se mezi nimi něco děje, si moc dobře všimly Rose s Lottie. A tak vymysleli plán..

Byla sobota večer a rodina seděla u stolu. Zrovna dojedli a povídali si. Když se Louis zvednul, že půjde uklidit talíře, Rose nenápadně mrkla na dvojčátka. Phoebe hbitě vyskočila ze židle a cupitala za svým bratrem do kuchyně, zatímco se Daisy naklonila k Harrymu, který právě krmil Dorinku.

"Kudlinko?"

"Ano princezno?"

"Pšečteš nám plosím dneska pohádku?"

"To víš, že jo. Tak se utíkejte obléct do pyžamka, umyjte si zoubky a já hned přijdu," usmál se na ni a Rose s Lottie si plácly pod stolem. Teď už jen to jen na Phoebe v kuchyni.

"LouLou?"

"Ahoj Phoebs. Chutnala ti večeře?"

"Jo. Plotože to važil Kudlinka," zasmála se a Louis s ní.

"Pšečteš nám dneska pohádku, plosím?"

"Rád. Až budete mít umyté zoubky a budete v pyžamku, tak přijdu, jo?"

"Supel!" zaradovala se a Rose s Lottie z dálky taky. Plán funguje.

Když bylo všechno odklizeno ze stolu a Harry bral miminka do náručí, že je půjde uspat, byl čas na poslední krok plánu.

"Dorinko, pojď ke mně," nátahla Rose ruce k miminku a holčička radostně žvatlala, když si ji její nejstarší sestra brala do náruče.

"Co to d-" divil se Harry.

"Pojď Ernie, půjdeme spinkat," usmála se Lottie na chlapečka a ten se začal natahovat ke své sestře, která si ho převzala.

"Phoebe a Daisy už čekají!" zavolaly ještě holky za zmateným Kudrlinkou.

Harry si povzdechl a zakroutil hlavou. Musí si ještě zvyknout, že život jen s rodiči a s šesti mladšími "sourozenci" je prostě obrovský rozdíl. Ale vůbec ne špatný.

"Tak co budeme dneska číst princezny?" vešel do pokojíčku, ale nečekal hlas, který mu odpověděl.

"Harry?"

"Lou?" Louis se místo odpovědi začal smát. Došlo mu, co se stalo. Jeho sestry vzaly situaci do svých rukou. Co ale nečekal byla hudba, která začala hrát z bezdrátového reproduktoru. Romantická melodie se rozléhala po pokoji a zatímco Louis kroutil hlavou nad výmysly jeho sester, Harry to přijal a použil ve vlastní prospěch. Obmotal své ruce kolem Modroočkova pasu a přitáhl si ho blíž. Nevědomky se začali pohybovat dle rytmu houslisty a jejich rty se začali přibližovat.

"Myslíte, že to zablalo?" uslyšeli hlas malé holčičky za dveřmi následován dvouhlasným "Pšššš!", ale projednou se to rozhodli ignorovat a spojili své rty.

Pomyslné ohňostroje vybouchly, hejna motýlů se probudila a na chvíli neexistovalo nic jiného. Jen oni dva a jejich polibek.

On Our OwnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin