Pardon, že to trvalo tak dlouho, ale už jsem ve škole a máme tady skoro všechno zablokované a wattpad je jedna z těch stránek. Je to kategorizováno jako adult -_-
Zatím jsem ještě nepřišla na to, jak to budu dělat...ale dneska jedeme na výlet, tak se tuhle kapitolku pokusím vydat někde v McDonaldu, nebo kdekoliv bude wifi :D
Děkuji za strpení a
ENJOOOOOOOOOOY ♡"Lou?" přišla do kuchyně Daisy, kde u plotny stál jeji starší bratr.
"Ano princezno?" Louis naposledy zamíchal něco v hrnci, přikryl to pokličkou a otočil se na svou sestřičku.
"Může si za námi dneska pšijít hlát Kudlinka?" Holčička zářila štěstím, bylo vidět, že má 'Kudlinku' ráda, ať už je to kdokoliv.
"Je Kudlinka vaše kamarádka?" snížil se na její velikost, když v tom přiběhla Phoebe, která vše slyšela, aby to uvedla na pravou míru.
"Náš kamalád! Je větší než ty a má kudlnaté vlásky jako plincezna! Může si s námi teda hlát?"
"Ne," odvětil Louis chladně a vrátil se k hrnci. Došlo mu totiž o kom mluví.
"Lou, plosím.." škemrala dvojčátka.
"Řekl jsem ne!" křikl Louis a holčičky se lekly. Naběhly jim slzy do očí a utekly hledat svoji starší sestru. Ta na ně snad nebude tak škaredá jako jejich bratr.
Mezitím co odběhly, Louis svíral vařečku tak pevně, až mu zbělaly klouby na ruce. Vůbec se mu nelíbilo, jak blízko k němu mají jeho mladší sestřičky.
U oběda byla dvojčátka viditelně naštvaná. Kladly důraz na své nafouklé tvářičky a očkem nenápadně sledovaly, jestli si Louis všiml, že jsou na něj naštvané.
Nikdo nic neříkal a bylo slyšet jen cinkání příborů o talíře. Když v tom jeden z příborů necinkl, ale přímo práskl o talíř. To Daisy odhodila svoji lžičku a rozčíleně složila ruce na hruď.
"Daisy! Nech toho a jez," řekl Louis a pokračoval v krmení Ernieho.
"Nebudu to jíst! Je to hnusné!"
"Daisy!" připojila se tentokrát i Rose. Věděla totiž, jak se Louis celé dopoledne snažil.
"Kudlinka važil líp!" holčička utekla s pláčem od stolu a její dvojče věrně za ní. Louis vstal taky, ale nenásledoval je. Místo toho si to namířil na zahradu. Jestli někde vybuchne zlostí, nechce aby u toho byli jeho sourozenci.
Jeho myšlenky se točili kolem toho zelenookého ďábla. Co to sakra hraje za hru?! Komu chce zlomit srdce tentokrát?
Můžete si být jistí, že pokud zlomí srdíčka jeho malým sestřičkám, tak on mu zlomí vaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
On Our Own
FanfictionNic nemůže být lepšího, než když vyjdete vysokou školu a máte celý život a svět před sebou. Můžete cestovat, zachraňovat svět, vydělávat miliony nebo se jen tak válet před televizí, sledovat fotbal a popíjet pivo. Tahle nějak si svůj život po vyso...