,,Blaisei, prosím!" zakňourala Hermiona.
,,Pro Merlina, ne, Hermiono! Moje odpověď je ne!"
,,Ale no tak, nechceš vidět Malfoye s růžovými vlasy?" zeptala se laškově, protože si myslela, že si jej tím získá, ale nezískala.
,,Jo, to je lákavá nabídka, ale musíš přijít na jiný způsob, nechci se do toho plést."
,,Ale vždyť ty si z něho děláš srandu pořád, tak o co jde?" zeptala se nechápavě. Štvalo ji, že jí Blaise nechce pomoc.
,,Hele je opravdu skvělé, že je to zase ten starý Draco, a vážně si užívám tohle vaše pošťuchování, ale nebudu se do toho plést. Jedna věc je, že si mezi sebou děláme srandu my, druhá je, že vy, ale kdybych se do toho namíchal, někomu by se mohlo něco stát."
,,Kazíš mi zábavu," zabrblala, ,,copak je tak těžké mu vyměnit lahvičku se šamponem?"
,,Nejde o to, Hermiono. Jde o to, že by mu hned došlo, že jsem to udělal já, a pak by své žertíky zaměřil na mě a o to já opravdu nestojím."
,,Fajn, fajn," vzdala to a sebrala tašku s učebnicemi.
,,Kam jdeš?"
,,Asi na snídani, ne?" odpověděla a ani na něj nečekala. Odešla do Velké síně, kde si nejdřív obezřetně prohlédla místo, kde obvykle sedávala, a když se jí zdálo, že je vše v pořádku, tak se posadila.
,,Že by jednou klidná snídaně?" pronesla Ginny a Hermiona se nad tím zasmála.
,,Snad, aspoň já dnes nic nechystám," řekla a pustila se do jídla. Od doby, co Malfoy konfrontoval Blaise, se začali opět hádat a dělat si navzájem naschvály, což ostatní příliš neuvítali, protože skoro vždycky to odnesl i někdo další.
,,Díky, Merlin."
,,Dobré ráno," pozdravil je příchozí Harry a posadil se a vedle Ginny.
,,Dobré, kde máš Rona?"
,,Nechtělo se mu vstávat, ostatně jako vždy," odpověděl a nabral si jídlo na talíř.
,,Tak to asi bude zase bez snídaně," odfrkla si Hermiona, která nepochopila, jak se tohle může Ronovi dít každý týden.
,,To bude na lektvarech ještě víc mrzutější než obvykle," zmumlal a prosebně se podíval na Hermionu.
,,Ne, Harry, ani na to nemysli. Nebudu s ním ve dvojci. Zase bych všechnu práci musela udělat já a ještě ho poslouchat, jak si stěžuje."
,,Prosím!"
,,Ne, Harry, neudělám to. Je mi to líto."
,,Aspoň jsem to zkusil," povzdechl si a dál se věnoval jídlu.
,,Hej, Grangerová!"
,,Co?"
,,Těším se na lektavrech," řekl a Hermiona se na něj zmateně podívala.
,,Nechci to vědět," odsekla a obrátila se zpět ke stolu. Náhle se jí na ty lektvary nechtělo vůbec. Co to jako mělo znamenat?
,,Někdy si říkám, že je škoda, že s Vámi nejsem v ročníku," pronesla Ginny a Hermiona se na ni zničeně podívala.
,,Věř, že není."
,,Skvěle, takže mám na krku mrzutého Rona a můžu si na seznam připsat Malfoye, který zjevně něco chystá," zamumlal otráveně Harry.
,,Spíš ty máš na krku Rona a já Malfoye," opravila jej Hermiona.
,,Já mám na krku Dějiny čar a kouzel, asi tam usnu," zaprotestovala si taky Ginny. Hermiona a Harry se na ni jen krátce podívali a pak se opět věnovali svému problému.
,,Jeden už si myslel, že dospěl."
,,Je to Malfoy, Harry, ten nedospěje nikdy. Navíc na něj mám, jen mě děsí, co tím myslel."
,,Hej, co by tak mohl udělat? Navíc jsi ve dvojci s Blaisem, ne?"
,,Nevím, nemá cenu to řešit."
,,Schovali jste mi něco?" zafuněl Ron, který k nim přihnal.
,,Ne, něco jsme řešili," odpověděla Hermiona, sebrala svoji tašku a zvedla se z lavice.
,,Smůla, Rone," řekl Harry a taky vstal.
,,Počkejte, vezmu si aspoň-"
,,Není čas, Rone," přidala se Ginny a rozloučila se s nimi.
,,Rone, nechceme přijít pozdě. Nestojím o trest se Snapem," řekla Hermiona, ale jelikož se Ron ani Harry neměli k tomu aby šli, povzdechla si a odešla sama. Vážně nestála o to mít průser zrovna u Snapea.
***
Já jsem prostě z téhle povídky tak nadšená, že nevydržím nevydávát. Večer mě čeká prodloužena zkouška v divadle, asi umřu, tak mi pište názory a ať si pak můžu zlepšit náladu 😇 Btw v příští kapitole se stane něco, co vztah Hermiony a Draca o trošičku posune dál <3Věnováno @Karcolka_95
ČTEŠ
Animae fidelium
Fanfiction,,Budeš s tím něco dělat?" ,,A co bych jako měla? Mám za ním přijít a říct - hej, nechodili jsme spolu náhodou?" ,,Hermiono, příští týden si bere Daphne," řekla opatrně Ginny a Hermiona vztekem zlomila brko, když si vzpomněla na svůj sen. ,,Ta mrcha...