Hermiona seděla na gauči a četla si knihu, když najednou práskly vstupní dveře a Blaise se k ní přiřítil. Už na něho chtěla vyštěknout jestli nemůže být míň jako velká voda, ale všimla si jak vypadá.
,,Merlin, Bliasei! Co se ti stalo?" zeptala se ustaraně a rychle se zvedla, aby jej mohla prohlédnout, ale on ji od sebe odstrčil.
,,Můžeš mi vysvětlit proč mě Draco právě konfrontoval z toho, že s tebou spím?" zeptal se vztekle a chytil se za natržený ret, který jej musel velmi bolet.
,,Cože udělal?"
,,Slyšela jsi dobře!"
,,No, možná jsem mu něco takového naznačila, ale to bylo už před týdnem. Myslela jsem, že už to dávno přešel, když s tím nic neudělal."
,,Tak vidíš, že udělal!"
,,Poprali jste se?"
,,Vlastně ani ne, jen mě opravdu nečekaně praštil a vyhrožoval mi, že mě zabije."
,,Je zpátky," skoro až zazpívala Hermiona a i přes Blaiseovi protesty jej objala.
,,Ano to je, ale velmi bych ocenil, kdyby to nemusel odnést můj krásný obličej," odfrkl si a Hermiona se zasmála.
,,Ach, ty můj chudáčku, nech mě se o tebe postarat."
,,No, víš, to asi nepůjde," vykoktal a ona se na něj zmateně podívala.
,,A to jako proč?"
,,Zvládnu to sám."
,,Blaise!"
,,Fajn, fajn, hele jsme kamarádi, troufám si říct, že velmi dobří, ale pořád jsibholka. Fakt hezká holka a každý kluk sní o tom, že se o něj postará sexy doktorka, jestli mi rozumíš," vysvětlil a Hermiona měla pocit, že musí být rudý až na zadku.
,,Nevím, jestli se mám urazit nebo to brát jako lichotku," řekla, aby jej netrápila a odlehčila situaci.
,,Rozhodně jako lichotku, a teď jdu napravit, co Draco způsobil," vychrlil a zmizel v koupelně. Hermiona se nad tím zasmála a rozhodla se, že ještě před večeří půjde za nebelvírskými. Odešla z jejich společné místnosti a zanechala tak Blaise v koupelně samotného, přičemž doufala, že si tam opravdu jen léčí jeho roztrhlý ret.
,,Hermiono!" zavolal na ni někdo na chodbě a než se stihla otočit, aby zjistila, kdo to je, už se vedle ní objevila její rudovlasá kamarádka.
,,Ginny, zrovna jdu za vámi."
,,Ale Harry a Ron trénují na hřišti," řekla Ginny a odtáhla Hemrionu do nejbližšího okenního výklenku, kde se obě posadily.
,,Jak to, že netrénuješ s nimi?"
,,Hele já mám sice jako famrfpál ráda, ale mám i jiné věci na práci a oni letos trénují snad každý den! Usmysleli si, že budou nejlepší."
,,Páni, já... jsi v pořádku?" vychrlila zmateně Hermiona. Ginny si nikdy nenechala ujít ani jednu příležitost hraní famfrpálu.
,,Jo, jen škola a všechno kolem. Nestíhám mít každý den trénink a ještě se připravovat do školy a mít nějaký společenský život. Nejsem jako Ron a Harry."
,,Když už o nich mluvíme-" začala Hermiona, ale nestihla to doříct, protože ji Ginny předběhla.
,,Nic, Miono, pořád nic. Ale všimla jsem si, že si s Blaisem docela dost rozumíte," změnila rozhovor na ni a Hermiona se zamračila. Přesně věděla, kam její kamarádka směřuje.
,,Je fajn, ale jsme jen kamarádi. Stejně jako s Harrym a Ronem."
,,Škoda. Čekala jsem nějaký zajímavý drby."
,,No, jestli chceš nějaký zajimavý drb, tak dnes dostal pěstí od Malfoye, protože ten si myslel, že spolu spíme," řekla s úšklebkem a na Ginnyně tváři se utvořil šokovaný výraz.
,,Kecáš!"
,,Ne."
,,Takže, ty a Malfoy?" zeptala se laškovně a teď se pro změnu tvářila šokovaně Hermiona.
,,Merlin, jen to ne! Chtěla jsem ho jen vyprovokovat a myslím, že to se mi povedlo dost dobře."
,,No, ale když ho praštil, protože si myslel, že spolu spíte, tak musí žárlit!"
,,To je složité, nepochopila bys to. Nesouvisí to s tím, že by snad ke mně něco cítil, ale s naším provokováním," vysvětlila zkráceně a doufala, že to její kamarádce bude takhle stačit.
,,Jen aby."
,,Měly bychom jít na večeři," řekla a vstala, Ginny udělala to samé a společně došly do Velké síně na jídlo. Posadily se ke stolu, u kterého ještě moc lidí nebylo. Přece jen bylo brzo.
,,Člověk by řekl, že se mu ten dýňový džus časem omrzí, ale ono ne," řekla Ginny a napila se ze svého pohárku.
,,Pravda," přitakala Hermiona a napodobila svoji přítelkyni, ale když spolkla první lok, zděsila. Zbytek obsahu vyplivla ven a rozkašlala se. To nebyl dýňový džus, ale alkohol. A dost by dala za to, že stoprocentní.
,,Co se děje?" zeptala se Ginny.
,,Nic, jen mi zaskočilo," odpověděla Hermiona a podívala se ke zmijozelskému stolu, kde ji s úšklebkem na rtech pozoroval pár modrošedých očí. Opětovala mu úšklebek a pustila se do jídla.
Tohle jí vážně chybělo.
***
Juhu! Nemůžu se dočkat vašich reakcí! <33 Draco Malfoy konečně přešel do útoku.
ČTEŠ
Animae fidelium
Fanfiction,,Budeš s tím něco dělat?" ,,A co bych jako měla? Mám za ním přijít a říct - hej, nechodili jsme spolu náhodou?" ,,Hermiono, příští týden si bere Daphne," řekla opatrně Ginny a Hermiona vztekem zlomila brko, když si vzpomněla na svůj sen. ,,Ta mrcha...