8.7

3.6K 244 61
                                    

„Rozhodl jsem se, že budu na straně Pottera."

,,Vážně? To je úžasné!"

,,Ne, ne tak docela. Přináší to s sebou rozhodnutí, které nechci udělat, ale musím. Jedině pak budeš v bezpečí."

,,O čem to mluvíš, Draco?"

,,Jen si pamatuj, že tě vždycky budu milovat, ano?"

,,Draco, děsíš mě."

,,Fyzicky to nejspíš bude vždycky Daphné, ale tady v mém srdci, to budeš vždycky ty. Řekni to, Hermiono. Chci to slyšet."

,,Draco, já-"

,,Jen to řekni, prosím."

,,Miluju tě, Draco."

,,Dobře, tohle není lehké, ale dělám to pro tebe," řekl zadržujíc slzy a vytáhl hůlku.

,,Draco, prosím," zašeptala a snažila se zadržet slzy, když ji došlo, co se chystá udělat.

,,Miluju tě."

,,Taky tě miluju."

,,Obliviate."

Hermiona se probudila celá ubrečená uprostřed noci

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Hermiona se probudila celá ubrečená uprostřed noci.

,,Miluju tě," vzlykla a až pak jí došlo, co se vlastně stalo.

Vzpomněla si. Vzpomněla si úplně na všechno.

,,Tohle je hloupé," promluvil jako první a ona se na něj překvapeně podívala.

,,Cože?"

,,Tohle je hloupé," zopakoval a ukázal kolem sebe, ,,ty a já, trapné ticho. Budeme spolu muset  trávit hodně času, a tak navrhuji, abychom si to zpříjemnili, co nejvíce to půjde. Co ty na to?"

,,Jsem překvapená tvojí reakcí, ale souhlasím," řekla a Blaise se na ni zamračeně podíval.

Hermiona se pousmála. Tohle byl začátek jejich přátelství, velmi dobrého přátelství nutno podotknout.

,,Je to nuda, Balise."

,,Jistě, že je to nuda, když tu jen sedíš a nic neděláš," řekl a posadil se do křesla, kde před tím seděla ona.

,,Byl tu Malfoy."

,,Vím, co udělal?" zeptal se natáhl si nohy na stůl.

,,Nic! On neudělal naprosto nic! Je moc jednoduché vyprovokovat ho. Skoro bych řekla, že je plachý. Vím, že si na něj pořád jen stěžuju, ale tohle mě nebaví, Blaisei."

,,No to snad ne! Tobě se to Vaše pošťuchování líbí!"

Ano, ten rok to byla vážně nuda. Tedy aspoň ze začátku, pak to vlastně začínal být velmi zajímavý rok a do jejího srdce si našli cestu rovnou tři zmijozelové. 

Animae fideliumKde žijí příběhy. Začni objevovat