2.6

5.5K 350 162
                                    


Největší událost roku. Zmijozel, nebo Nebelvír? O tom je famfrpálový zápas mezi těmito kolejemi, cíl je jasný – jednou pro vždy rozhodnout, kdo je lepší. Naneštěstí pro zmijozelské, Draco Malfoy nebyl na tento zápas vůbec připravený. V kteroukoliv jinou dobu by byli hadi přesvědčeni, že vyhrají. Draco Malfoy byl nejlepší chytač na škole, ale ne dnes. Ne v období, kterým se už pár dní prochází.

„Blaise-" začal, ale zmijozelský hráč kolem něj jen prolétl.

„Ne," křikl a snažil se zabavit Pottera, když se Draco neměl k tomu, aby chytil tu pitomou zlatonku.

„Vždyť jsi mě ani nenechal dokončit větu," řekl zmatený Draco. Bliase se vrátil a zastavil se vedle něj.

„Ne, Draco, nemyslím si, že tě Grangerová sleduje."

„Ale-"

„Ne, určitě sleduje Pottera," řekl a oba hráči se podívali ze sebe, kde poletoval Harry Potter.

„Pitomý Potter se svým pitomým koštětem a ještě pitomější jizvou," zamumlal Draco a Blaise by se nad tím pobavil, kdyby to bylo kdykoliv jindy a ne uprostřed důležitého zápasu. Poslední tři dny pro něj byly hotové peklo, nemohl se Draca zbavit, a začínal být nepříjemný i na Hermionu, protože potom, co musel celý den poslouchat o tom, jak o ní Draco mluví, nepotřeboval s ní pak trávit volný čas. Byl to úplný chaos.

„Já jsem taky chytač!" pokračoval ve stížnostech Draco a Blaise znovu zkontroloval situaci. Zlatonka stále nebyla v dohledu a tak si aspoň částečně mohl oddechnout.

„Kámo, uvědomuješ si, že Grangerová se ani trochu nezajímá o famfrpál, že?"

„Tak proč je tady?" zeptal se nechápavě a Blaisův pohár trpělivosti začínal přetékat.

„Určitě proto, aby koukala na Pottera," řekl a doufal, že tím vyvolá nějakou reakci. Mohl by se třeba naštvat a mohl by letět chytit tu zlatonku a ne tu rozjímat o životě. No vážně, vypadalo to hrozně.

„Pitomý Potter se svým pitomým koštětem a ještě pitomější jizvou," zanadával znovu, ale stále se neměl k činům.

„Merlin, stůj při mně," zamumlal Blaise.

„Co na něm jako vidí?"

„Prostě chyť tu podělanou malou svini!" vykřikl Blaise, který by normálně taková slova nevolil, ale už vážně šílel z toho jeho stěžování.

„O čem to mluvíš?" zeptal se zmatený Draco a Blaise se na něj nevěřícně podíval.

„Jsi chytač, Draco, dělej svoji práci," procedil skrz zuby.

„Ale vždyť já už ji dávno mám," řekl a zvedl k němu ruku, ve které opravdu držel tu zlatou mršku.

„Tak jsi idiot?" zeptal se nechápavě Blaise, který neměl nejmenší tušení, kdy zlatonku chytil a hlavně, jak se mu to podařilo tak rychle vzhledem ke stavu v jakém se právě nachází.

„Prostě lítala kolem mě a to mě rušilo. Nemohl jsem se soustředit, tak jsem ji chytil, a pak jsem měl konečně klid na přemýšlení," řekl a pak se zarazil, „Sakra, je to se mnou vážně špatné!"

„Jo, tak se už seber!" řekl a odletěl pryč.

„DRACO MALFOY chytil zlatonku a tím zajistil vítězství své koleji!!" ozval se v mikrofonu hlas Jordana, který si zřejmě všiml, že Draco drží zlatonku. Nebelvírští začali zklamaně opouštět tribuny a zmijozelští začali nadšeně skandovat Dracovo jméno.


***

Dneska jen krátce, posledních pár dní jsem v čacovém presu :/ názory? <3

Animae fideliumKde žijí příběhy. Začni objevovat