10.0

4.2K 220 62
                                    

„Ne, Draco!" sykla Hermiona, když vcházeli do restaurace a Draco se jí ptal, jestli může zmínit včerejší turnaj mezi Kudleyštími kanonýry a Falmouthštími sokoly. Merlin! Vždyť tohle byla první událost, kde budou úplně všichni pohromadě, a ona nehodlala celý večer poslouchat své kamarády, jak mluví o famrfpálu. Harry, Ginny, Blaise, Lyra i Draco hráli v týmu na škole a ona mezi nimi byla jediná, kdo nejenže tenhle sport nehrál, ale hlavně mu vůbec nerozuměla!

„Ale-"

„Řekla jsem ne! Můžete si o tom popovídat někdy jindy," řekla a mávla na své přátelé.

„No konečně," odfrkl si Blaise, který měl hrozný hlad, ale prý by nebylo vhodné, kdyby si objednali, a tak musel čekat až se Hermiona Grangerová brzy Malfoyová a Draco Malfoy uráčí přijít.

„Nevšímejte si ho," řekla Lyra a objala Hermionu na přivítanou. Draco se mezi tím přivítal s Blaisem, Harrym, což bylo stále poněkud nepřirozené a nakonec s Ginny. Pak se vyměnili a Hermiona se přivítala s ostatními a on s Lyrou.

„Tak, viděli jste ten včerejší zápas?" zeptal se Harry, Draco se zasmál, Hermiona zaúpěla a Blaise začal zběsile mávat rukou ve znamení nesouhlasu.

„Popadněte jídelní lístky a začněte vybírat, až pak se můžeme bavit," vychrlil a Lyře s Hermionou jídelní lístek násilně vrazil do ruky, protože obě seděly vedle něj. Ostatní se tomu zasmáli a vzali si své jídelní lístky dříve, než by Blaise napadlo třeba podlézt stůl a nacpat je do rukou i jim.

Mužské osazenstvo si objednalo pořádný flák masa, zatím co u žen to byla jídla různá. Ginny si vybrala risotto al pomodoro, Lyra sázela na jistotu a objednala si to samé, co Blaise a Hermiona si dala lososa na grilu.

„Takže, jaký jste měli den?" zeptala se Hermiona, aby si nikdo nevzpomněl na Harryho otázku a ona se tak vyhnula tématu famfrpál. Možná se ptáte, co vlastně slaví, ale jde o pouhou přátelskou večeři. O to, že všechny tři ženy jsou zasnoubené, že Hermiona si vzpomněla, a taky o to, aby si Harry s Ginny na její vztah s tímhle blonďatým zmijozelem zvykli.

„Klasický pracovní den, aspoň, že už je pátek," odpověděla Lyra.

„Přemýšleli jste, kde budete bydlet?" zeptala se Ginny Hermiony, protože byli jediní, kteří spolu nebydleli.

„Na Manoru," odpověděl za svoji snoubenku Draco a Ginny se zatvářila překvapeně.

„Ano, vlastně se tam chci odstěhovat, co nejdříve. Tem můj kamrlík je malý už i na mě!" řekla se smíchem Hermiona. Stačilo pár dní na Manoru a překvapivě si to tam zamilovala.

„Měli byste si taky pořídit nějaké sídlo," zasmála se Lyra, protože teď pro změnu byli Harry s Ginny jediní, kdo nebydleli v obřím sídle.

„To není nic pro nás," zareagoval na Lyřinu poznámku Harry, protože Ginny se stále zdála být překvapená z toho, že Hermiona bude bydlet na Malfoy Manoru. Starosti, které Hermiona měla, kvůli tomu, jak přijme její vztah s Dracem Harry, byly zbytečné. Ve skutečnosti byl kámen úrazu u Ginny, které to stále nějak nedocházelo, ale nemohla se na ni zlobit.

„Kde je to jídlo?" zamrmlal Blaise a Lyra se na něj s úsměvem otočila.

„Říkala jsem ti, ať si dáš svačinu, čumáku," řekla a políbila jej na tvář.

I přes fakt, že se jednalo o tři nebelvíry a tři zmijozeli si všichni rozuměli vcelku dobře, a za to byla Hermiona neskonale vděčná, protože všichni byli součástí jejího života a bylo by sakra těžké věnovat se všem, kdyby mezi sebou navzájem nevycházeli. Draco se do konverzace příliš nezapojoval, ale Hermiona mu to nevyčítala, protože jakmile Harry znovu nadhodil téma famfrpálového včerejšího turnaje, Dracovi oči se rozzářily a vložil se do vášnivé debaty, které se zúčastnili úplně všichni až na Hermionu a Lyru, která se nad ní slitovala a bavila se s ní.

„Holka, nebudeš to mít s námi vůbec lehké," zasmála se Lyra, když si všimla Hermionina zoufalého výrazu. Samozřejmě, že to s nimi nebude mít lehké, když to byli úplní fanatici!

„Jednou za čas v malé míře, to snad zvládnu, ale je to fakt hrozný, když jsem jediná, která vůbec netuší, o co jde," řekla a upila si ze své skleničky.

„Hovězí je můj!" vykřikl Blaise tak nahlas, že to musela slyšet celá restaurace a možná, že i lidi na ulici, ale on když viděl číšníka, který jim nesl jídlo, se neudržel. Celé osazenstvo se zasmálo a Hermiona si oddechla, protože si myslela, že s jídlem hovor o famfrpálu ustane, ale ti šílenci se o tom bavili až do konce večera!

Ale za nic na světě by tyhle lidi nevyměnila, i kdyby se o famfrpálu bavili do konce života.

***
Věnováno @_Jamiee ♥️

Jak asi tušíte, konec je tady 😱 zítra už nás čeká jen epilog 🙈

Animae fideliumKde žijí příběhy. Začni objevovat