Hermiona s Lyrou se posadily na tribuny a musely na sebe použít zahřívací kouzlo, přece jen byl začátek ledna a byla opravdu zima. Hermiona nechápala, jak v takovém mrazu mohou trénovat.
„Takže, jsme tady, Grangerová. Ty a já, nikým nerušené," začala Lyra a Hermiona se na ni podívala s nervózním úsměvem, „proč jsem skutečně tady?" zeptala pobaveně.
„Jak to myslíš? Říkala jsem, že-"
„Ušetři mě těch lží," přerušila ji Lyra, „nejsme kamarádky. Neříkám, že jsi špatná, nebo něco, ale naše setkání zatím byly jen náhodné a dnes najednou přijdeš s tímhle. Co po mně chceš?" pokračovala a Hermiona si rezignovaně povzdechla. Bylo jí jasné, že tuhle holku jen tak někdo neoblbne.
„A chtěla bys být? Chci říct, chtěla bys, abychom byly kamarádky? Myslím, že si celkem rozumíme, ne?" zeptala se a Lyra se na ni usmála.
„Proč ne, jsi docela fajn. Na nebelvírku," řekla a Hermiona se tomu musela zasmát. Jako by to už dnes ráno od někoho neslyšela.
„Dobře, teď tedy proč jsem tě sem vytáhla. Za prvé jsem tu nechtěla být sama a za druhé chci vědět víc o tobě a Blaisovi."
„O mně a Zabinim? A co jako? Mezi námi nic není," řekla nechápavě Lyra.
„Ale něco se mezi Vámi stalo, že? Když byl Blaise ve druhém ročníku..."
„Řekl ti to?" zeptala se překvapeně.
„Ne, Blaise neměl nejmenší tušení, kdo jsi, ale Draco si vzpomněl na to, co se tenkrát stalo," vysvětlila a Lyra se na ni překvapeně podívala, když řekla Draco místo Malfoy. Zkoumavě se na ni zahleděla, a zjistila, že Hermioně to vůbec nevadilo. To bylo divné, nikdy je neslyšela oslovovat se jinak než příjmeními.
„Stále nechápu, jak je možné, že nevěděl, kdo jsem."
„Ani já! Tehdy jsi jej tolik ranila, že se rozhodl, že tě přestane vnímat, a zřejmě se mu to dařilo velmi dobře, když si v podstatě myslel, že neexistuješ!"
„To je opravdu zajímavé," zamumlala a na chvíli se zadívala na hřiště, kde sledovala nebelvírské.
„Takže, ty taky hraješ famfrpál?" zeptala se Hermiona, aby jejich konverzace nevymizela úplně.
„Ano, hraju na postu střelce, stejně jako tamhle Alice," odpověděla a ukázala na dívku, která právě prohodila camrál obručí.
„Na jakém postu hraje Blaise?"
„Střelec. Stejně jako já, a přesto neměl páru, kdo jsem," odfrkla si, stále nechápajíc, jak k tomu došlo.
„Co na to říct? Je to Blaise, často bývá zmatený," řekla se smíchem Hermiona.
„Pověz mi něco. Ron Weasley člen famfrpálového týmu, Harry Potter člen famrpálového týmu a v neposlední řadě i Ginny Weasleyová, a já se ptám, nechybí jim tam někdo? Proč Hermiona Grangerová nehraje famfrpál?"
„Holka, já jsem ráda, že se na tom koštěti udržím aspoň pár sekund," ušklíbla se Hermiona. Tohle nebylo její nejoblíbenější téma.
„Počkej, ono opravdu existuje něco, co ti nejde?" zeptala se překvapeně Lyra a Hermiona se nad tím zasmála.
„Samozřejmě, že ano! Nikdo není dokonalý."
„Mluv za sebe," řekla s vážným výrazem Lyra, ale když viděla Hermionin výraz, musela se dát do smíchu, „Merlin, to byl vtip!"
„Jasně," zamumlala a snažila se schovat červeň hrnoucí se do tváře studem, že na to naletěla.
„Vím, že působím dost povrchně, a trochu i jsem, ale zase ne tak moc," vysvětlila se smíchem.
„Myslím, že každý ze Zmijozelu působí povrch-"
„POZOR!!" vykřikla Lyra a strhla Hermionu na zem, když zpozorovala, jak si to k nim rychlostí blesku míří zbloudilý potlouk. Jakmile se ocitly na dřevěných prknech tribuny, potlouk narazil do dřeva přesně na místě, kde seděly.
„No, to je mi novinka," zavtipkovala Hermiona, když se tak nějak vzpamatovala z toho, co se tu právě stalo.
„Lidi tě musí fakt milovat," odsekla naštvaně Lyra.
„Jak můžeš vědět, že to nebylo na tebe?" vrátila jí úder Hermiona. Obě na sebe chvíli jen hleděly a pak se daly do smíchu.
„Takže si mě sem přivedla jen proto, aby na mě tvá kolej spáchala atentát?" zeptala se pobaveně a zvedla se ze země.
„Jo, přesně to byl můj úmysl," přitakala Hermiona a také se postavila.
„Hej, jste v pořádku?" zeptal se Harry, který se u nich najednou objevil.
„Ano, ale myslím, že pro dnešek mám famfrpálu dost," odpověděla Hermiona.
„Chápu. Tak se mějte, já zase musím," vychrlil a během chvilky se vrátil zpátky do hry.
***
Věci do práce mám hotové, tak jsem Vám konečně mohla vydat kapitolku <3 Co na to říkáte?
ČTEŠ
Animae fidelium
Fanfiction,,Budeš s tím něco dělat?" ,,A co bych jako měla? Mám za ním přijít a říct - hej, nechodili jsme spolu náhodou?" ,,Hermiono, příští týden si bere Daphne," řekla opatrně Ginny a Hermiona vztekem zlomila brko, když si vzpomněla na svůj sen. ,,Ta mrcha...