Hermiona se snažila přijít na to, proč má tělo jako v jednom ohni. Chtěla otevřít oči, ale neměla na to dostatečnou sílu, všude kolem ní bylo jen černo a ona začínala trošku panikařit.
,,Ano, pane Malfoy, Vy jste sice utrpěl ošklivá zranění, ale opravdu jste zdravý a na večer můžete odejít. Slečna Grangerová se silně nadýchala kouře z lektvaru a její zranění jsou komplikovanější. Ani nevíme, kdy se probere." Slyšela hlas paní Pomfreyové.
,,Já to nechápu! Tak proč jsem ji zachraňoval, schytal za ní popáleniny a stejně je na tom hůř než já!" vykřikl Malfoy a kdyby Hermiona byla vzhůru, tak by si odfrkla nad jeho chováním. Jak Malfoyovské.
,,Nevím, jak jinak Vám to mám ještě vysvětlit. Teď ležte a odpočívejte dokud můžete," řekla a odešla od nich pryč. Hermiona znovu zkusila otevřít oči, ale stále nic. Najednou se od ošetřovny prudce otevřely dveře a někdo vtrhl dovnitř. Tipovala to na Rona nebo na Blaise, protože jediní oni dva takto vcházeli do místnosti.
,,Draco Malfoy! Já tě zabiju!" vykřikl příchozí a Hermiona se v duchu usmála. Blaise Zabini.
,,Myslím, že mě za to Merlin potrestal dostatečně! Jestli jsi si nevšiml jsem na ošetřovně!" vyštěkl Draco.
,,Ty jsi na mě použil petrificus totalus a nechal jsi mě v té tmavé chodbě, kde nikdo není! Až dnes ráno mě našel jeden prefekt, co dělal obchůzku," znovu vykřikl Blaise, který byl viditelně naštvaný a Hermiona by se zamračila, kdyby mohla. A ještě by Malfoyovi udělila trest. Věděla, že ví, co se s Blaisem stalo, a on jí takhle sprostě lhal!
,,Opakuji jsem na ošetřovně! Mohlo to být tvoje místo, tak si nestěžuj," odsekl a Hermiona musela uznat, že v tom má pravdu. Hihi, karma.
,,Ach ne, Draco, prosím, že jsi neudělal žádnou hloupost?" zeptal se Blaise a jeho postoj se náhle změnil. Pak ucítila, jak se vedle ní prohla madrace a někdo ji chytil za ruku. Měl o ní strach!
,,No dovol? Zase takovej debil nejsem. Byla to obyčejná nehoda," vysvětlil a Hermiona byla překvapena, že ji z toho neobvinil.
,,Je v pořádku?"
,,Nevím, strhl jsem ji pod sebe, takže jsem to schytal já, ale ona se prý nadýchala kouře a madame Pomfreyová musí počkat až se probudí, aby věděla víc."
Hermiona chtěla tolik otevřít oči, aby ukončila trápení těhlech dvou zmijozelů, kteří se o ni očividně báli. Tedy Blaise určitě, ale u Malfoye to podle hlasu nepoznala úplně perfektně. Nevěděla proč tu nejsou Harry s Ronem, nebo Ginny, ale kupodivu jí to nevadilo. Malfoy s Blaisem byli jako Harry s Ronem, akorát se s nimi mohla více odvázat. Mohla nechat svoji druhou stránku, aby se dostala na povrch. Konečně mohla být i někým jiným, než jen nudnou knihomolkou, jak ji všichni viděli.
,,Bolí to," zachraptěla ke svému překvapení i k překvapení těch dvou hadů. Pomalu otevřela oči, ale ihned je musela zase zavřít, protože to ostré světlo zrovna dvakrát nepomáhalo, aby se cítila lépe.
,,Dojdu za Pomfreyovou!" vyhrkl Blaise a než někdo stačil něco říct, byl pryč.
,,Hermiono? Hermiono?" křikl na ni Malfoy.
,,To je moje jméno," vysoukala ze sebe těžce a znovu se pokusila otevřít oči.
,,Samozřejmě, že je ty hlupando," řekl a ona se usmála nad jeho nechápavým výrazem.
,,Nikdy jsi mi tak neřekl."
,,No ehm, ano, nechtěl jsem být příliš hrubý, když tu ležíš na smrtelné posteli," ušklíbl se.
,,Grangerová je v pohodě," vysvětlila a pak se rozkašlala. Mluvení jí nedělalo moc dobře.
,,Nic neříkej a lež, Pomfreyová tu hned bude."
,,Zachránil jsi mě."
,,Ano, ale moc si na to nezvykej," řekl a usmál se na ni. Merlin, jako opravdu usmál.
,,Děkuju," řekla také s úsměvem.
,,Nic se tím nezměnilo. Jen aby bylo jasno," vysvětlil a ona kdyby měla dostatek sil, tak by se dala do smíchu.
,,Samozřejmě, že ne," přitakala, ale v tu chvíli, ani jeden netušil, že se tímhle změnilo všechno.
,,Jsem tady, mé nebohé dítě," ozvala se madame Pomfreyová a hned na to už se skláněla nad její posteli. Začala provádět ty své lékařské věci, zatím co Blaise stál kousek od nich a vše s nervozitou sledoval, a zatím co Draco si v hlavě přehrával jejich rozhovor. Byl milý a řekl jí jménem, co se to s ním sakra dělo?
***
Věnováno @Lara_ValentinyUuu co se nám to tady rýsuje? 🤷🏻♀️😇 šup sem s názory ❤️
ČTEŠ
Animae fidelium
Fanfiction,,Budeš s tím něco dělat?" ,,A co bych jako měla? Mám za ním přijít a říct - hej, nechodili jsme spolu náhodou?" ,,Hermiono, příští týden si bere Daphne," řekla opatrně Ginny a Hermiona vztekem zlomila brko, když si vzpomněla na svůj sen. ,,Ta mrcha...