Uběhl týden od toho nepříjemného incidentu a mezi třemi zmijozeli a jednou nebelvírkou stále panovala podivná atmosféra.
Draco ani Blaise se svým drahým polovičkám nesvěřili, což se nelíbilo ani jedné z nich. Draco se choval velmi divně a prakticky se od Hermiony nehnul na krok, což jí vytáčelo. Kde to šlo, chodil s ní a choval se jako poblouzněný puberťák. Pořád jí říkal, jak moc ji miluje, neustále ji bral na procházky a včera ji dokonce donesl kytku, kterou vzal, Merlin věděl, kde. Gesto s kytkou oceňovala, ale v ten moment její pohár trpělivosti přetekl a ona jej tou květinou začala mlátit a ječet na něj, ať se dá do pořádku.
Blaise udělal přesný opak a od všech se distancoval. Nejen, že ignoroval Draca, on dokonce ignoroval i Hermionu s Lyrou. Jeho přítelkyně si ovšem nebrala servítky a jak on na ni, tak ona na něj. Zdálo se, že Dracovo rozhodnutí nakonec ovlivnilo úplně všechny, a to dost negativním způsobem.
„Jsi divná," poznamenal Theo jednou u večeře a Lyra se na něj zmateně podívala.
„Říkáš ty, král všeho divného?"
„To vážně bolí," řekl ironicky a chytil se za srdce.
„Ty jsi si začal."
„Teď ale vážně. Co se děje? Poslední dny jsi mimo."
„To bude těmi zkouškami," zamumlala a pustila se do večeře.
„To ti tak žeru."
Lyra na to chtěla něco říct, ale její pohled padl na jejího přítele, který se, snad poprvé od té hádky, ukázal ve Velké síni.
„Jde o Blaise, že?" pokračoval Theo, když Lyra neodpovídala a očima stále visela na Blaiesovi, který se posadil na kraj zmijozelského stolu.
„Ano," odpověděla a znovu svoji pozornost věnovala Theovi.
„Problémky v Ráji?" zeptal se s úšklebkem.
„Jo, a může za to Malfoy," odfrkla si Lyra.
„Jak to?"
„Prý se na něčem neshodli, ale vzhledem k tomu, že Blaise málem Malfoye zabil, tak to bude něco víc. Dost jej to vzalo a začal všechny ignorovat," vysvětlila a Theo se zamračil.
„Ptala si se jej?"
„Samozřejmě, že ano! Ale jak jsem řekla, všechny ignoruje. Tak jsem jej začala ignorovat taky. Já se nikoho doprošovat nebudu," odsekla, ale Theo už ji pát let znal a moc dobře věděl, že ji Blaisovo chování ranilo.
„Jste idioti, oba dva. Promluv si s ním, než to bude ještě horší."
Lyra si povzdechla a znovu se podívala na svého přítele, který se utápěl ve svých myšlenkách a vidličkou přehazoval kousky masa na talíři, ale Lyra věděla, že nic nesnědl.
„Jsi nejlepší, Theo," vyhrkla a vstala od stolu. Neuměla chodit ve vztazích a rozhodně se nevyznala tolik v lidech. Jediné, co jí vždycky šlo, bylo budit strach a držet si od ostatních odstup, aby jí někdo neublížil. A tak když ji Blaise začal ignorovat, automaticky udělala to samé, ale teď poprvé za ten týden viděla, jak se Blaise cítí a její srdce se rozpadlo na milion malých kousíčků.
Došla na druhý konec stolu a posadila se vedle Blaise, který její přítomnost nebral na vědomí, dokud jej nechytla za ruku.
„Jsem tady," řekla s lehkým úsměvem a Blaise se konečně uvolnil. Objal ji a ona jej pevně držela. Nikdy jej takového neviděla. Byl tak zranitelný!
„Mám tě rád," řekl, když se zase posadil rovně a Lyru by to i ranilo, ale zdálo se jí, že vidí v jeho očích slzy, tak neměla čas přemýšlet nad tím, že jí řekl 'mám tě rád' místo 'miluju tě'. Teď nemohli být oba ukřivděni.
„A já tebe, až budeš připravený mi říct, co se stalo, budu tu pro tebe, ale slib mi, že už mě zase nebudeš ignorovat."
„Nebudu," řekl a konečně se pustil do jídla.
Bylo zvláštní jej vidět takového, a nedokázala si vůbec představit, co se mezi ním a Malfoyem muselo stát, když jej to takhle vzalo. Pokud jí to brzy neřekne on, bude to muset dostat z Malfoye, protože tohle bude muset skončit a čím dřív to bude, tím lepší pro všechny.
***
Takže, chystám pro Vás něco, co se Vám nebude líbit, dozvíte se to nejspíš v pondělí...a abych to mohla uskutečnit, potřebuji co nejrychleji vydat kapitoly, takže tady máte jednu a večer dostane druhou už s hlavním zvratem <3
Věnováno xblondevilx <3
ČTEŠ
Animae fidelium
Fanfiction,,Budeš s tím něco dělat?" ,,A co bych jako měla? Mám za ním přijít a říct - hej, nechodili jsme spolu náhodou?" ,,Hermiono, příští týden si bere Daphne," řekla opatrně Ginny a Hermiona vztekem zlomila brko, když si vzpomněla na svůj sen. ,,Ta mrcha...