Hermiona dokončila svoji procházku kolem Bradavického hradu a zamířila do svého pokoje. Stále musela myslet na Draca a na to, jak tuhle situaci mohou vyřešit, ale nic ji nenapadlo a začínala z toho býti dost zoufalá.
„Hermiona miluje Blaise," zamumlala, když došla ke vstupu do primského pokoje a obraz ji pustil dovnitř. Stále ponořená do svých myšlenek pokračovala v cestě do svého pokoje, takže si ani nevšimla jednoho blonďatého zmijozela, který seděl na gauči ve společence.
„Hermiono," promluvil Draco, když to vypadalo, že si jej doopravdy nevšimne. Hermiona se zastavila a všechny myšlenky se vypařily. Její pohled se střetl s tím jeho a ona si povzdechla. Otočila se a posadila se naproti němu do křesla. Tenhle rozhovor stejně dříve či později absolvovat museli, a ačkoliv by byla radši za to později, už se tomu nemohla dále vyhýbat.
„Nevím, co říct," zamumlala.
„Hermiono, chápu, že tě to ranilo, ale musíš pochopit, že o nic nejde. Je to jen kus papíru, který nic nemění na tom, co k tobě cítím. Miluju tě, a přiznávám, že občas se zachovám, jako naprostý pitomec, ale snažím se. Tohle je pro mě první vážný vztah a chci, aby vydržel, co nejdéle to bude možné. Všechno to dělám pro nás," řekl a Hermiona si znovu povzdechla. Jak mu to měla vysvětlit?
„Možná, že chápeš, že mě to ranilo, a možná, že já už svým způsobem chápu, proč jsi se rozhodl to udělat, ale jednu věc nechápeš. Myslíš si, že jsem ten typ holky, co chodí se zadanými kluky? Cítím se podvedená, a nevím, jestli s tebou na dále dokážu být," řekla a vstala, aby se mohla zavřít v pokoji. Na tenhle rozhovor bylo opravdu brzy.
„Vyřešme to," zaprosil Draco a chytil ji za ruku, aby jí zabránil v odchodu.
„Ty nevidíš, že jediné řešení je rozchod? Nechci to řešit dokud to bude jediné východisko," odsekla a vysmekla se mu.
„Hermiono, chci být s tebou. Odkládat to, není řešení. Co mohu udělat pro to, abychom byli spolu?"
„Obávám se, že v téhle chvíli, nemůžeš udělat nic," odpověděla a chtěla odejít, ale jeho rty na těch jejích jí v tom zabránily. V ten moment jako by se jí všechny pochyby vytratily z hlavy. Spojila ruce za jeho krkem a ochotně mu vyšla vstříc. Věděla, že by tohle neměla dělat, ale co na tom záleželo? Stále to byl její přítel a ona se jej nechtěla vzdát a pokud to znamenalo, že o něj bude muset soupeřit s tou blonďatou kozou, tak ať. Draco Malfoy si Daphné Greengrassovou nevezme, i kdyby se o to měla sama postarat.
„Neopouštěj mě," řekl, když se od sebe pro nedostatek kyslíku odtrhli.
„Neopustím, ale pokud nechceš, aby se tvé zmijozelské spolužačce něco stalo, neměl bys se s ní příliš bavit v mé přítomnosti," řekla snad mile a Draco těžce polkl, než se zasmál.
„Klidně, bych s ní neprohodil už ani slovíčko, kdyby to znamenalo, že ty budeš se mnou."
„To taky nezní špatně," ušklíbla se a tentokrát to byla ona, kdo spojil jejich rty v jedny. Draca to překvapilo, ale nic nenamítal. Posledních pár dní, které musel strávit bez své nebelvírky, si zažil peklo. Ta nevědomost, co bude dál jej ničila a hrozně se bál, že o ni přijde, což by asi nepřežil.
Draco si ji přitáhl blíž, ovinul paži kolem jejího pasu a stále ji přitahoval blíž a blíž, dokud už mezi nimi nezbyla ani milimetrová mezírka. Potřeboval ji mít u sebe. Potřeboval vědět, že je jen jeho. Hermiona vklouzla svýma drobnýma rukama pod jeho košili, přetáhla mu ji přes hlavu a znovu se vrhla na jeho rty, ale tentokrát byl jen krátký polibek, protože jej Draco přerušil, aby se mohl věnovat jejímu krku.
„Pojďme do pokoje," zavzdychala Hermiona, když jí líbal na jejím citlivém místě. Stále ještě byly ve společence a ona by byla nerada přerušena příchozím Blaise, nedej Merlin, Lyrou. Draco na to nic neřekl, jen pokračoval ve své práci a chytil ji pod zadkem, aby se mohla vyhoupnout a obmotat nohy okolo jeho pasu. Odnesl ji do pokoje, kde začalo to pravé usmiřování.
***
Co na to říkáte? Mně prostě nejdou psát tyhle usmiřovací věci 🤷🏻♀️ jsem spíše přes ty hádky. 😅
ČTEŠ
Animae fidelium
Fanfiction,,Budeš s tím něco dělat?" ,,A co bych jako měla? Mám za ním přijít a říct - hej, nechodili jsme spolu náhodou?" ,,Hermiono, příští týden si bere Daphne," řekla opatrně Ginny a Hermiona vztekem zlomila brko, když si vzpomněla na svůj sen. ,,Ta mrcha...