5.7

3.9K 230 45
                                    

Byl to poslední březnový víkend, kdy Blaise s Lyrou byli, Merlin věděl kde, a Hermiona s Dracem se nudili ve společence primusů. Hermiona proto dostala šílený nápad, a sice ten, že zajdou na návštěvu do Blaisova pokoje a ukradnou mu jeho zásobu ohnivé whiskey. Draco byl na pochybách a přemýšlel, jestli je tohle opravdu jeho přítelkyně a ne někdo, kdo použil mnoholičný lektvar, ale nakonec souhlasil. Přece jen jej zajímalo, jak se chová opilá Hermiona Grangerová.

„Ne," odpověděla na jeho otázku a on se na ni šokovaně podíval.

„Proč ne?" zeptal se a obsah skleničky se ocitl v jeho ústech.

„Draco, páry se neberou na střední. To není normální," vysvětlila a taky se napila.

„A co? Já nejsem normální. To co k tobě cítím určitě není normální, a abych byl k tobě upřímný, Hermiono, nikdy už nechci být bez tebe," řekl a oběma jim dolil.

„Jsi opilý."

„Nejsem," protestoval.

„Fajn, předpokládejme, že tohle všechno myslíš vážně. Nezapomněl si náhodou na něco?" zeptala se a Draco se zamračil. Na co tak mohl zapomenout? Myslela tím prstýnek? Merlin, vždyť je to spontánní rozhodnutí, samozřejmě, že nemá prstýnek!

„Prstýnek?"

„Cože?! Ne, ty pitomče. Nemůžeš mě požádat o ruku, když jsi zasnoubený," odsekla a napila se té zlatavé tekutiny. Musela se uklidnit, protože nestála o to, aby se zase pohádali kvůli ten couře.

„Už zase, Hermiono? To není platný. Nepočítá se to, je to jen jako! Nikdy jsem ji nepožádal, abys věděla, ale tebe ano. Žádám tě teď a tady, a myslím to naprosto vážně," řekl a Hermiona nevěděla, jak se cítit.

„Proč tohle vlastně chceš? Proč chceš mě? Stojí ti to za to? Mohl bys si vzít Daphné a dále žít svůj život ve vysokém postavení nikým neopovrhován," zamumlala a snažila se zahnat slzy, které se jí hrnuly do očí.

„Opravdu se na tohle musíš ptát? Dobře, pořád jsi manipulativní a nesnesitelná vševědka. Vždycky jsi mě předběhla ve známkách. Jsi prudérní šprt. A-"

„Pokud chceš, abych se s tebou teď hned rozešla, tak klidně pokračuj!" vyštěkla a vztekle mu vytrhla lahev z ruky. Neobtěžovala se litím do skleničky a napila se přímo z lahve.

„Nech mě laskavě domluvit! Jsi prudérní šprt, a když pomyslím na své rodiče! Merlin, tak moc nesnáším to, že jsi mudlorozená, protože to tak moc ztěžuje situaci. Abys věděla, tak Daphné nesnáším. A i když je to pro mě ideální žena, podle norem čistokrevných rodin, má hroznou chybu. Není to Hermiona Grangerová. Ty jsi dívka, která je pro mě ideální ženou. Miluju tě, Hermiono, a chci, abys si mě vzala, až bude po všem," dořekl a Hermionin vztek zmizel.

„Nemůžeš příště začít tímhle?" zamumlala a ona se zasmál.

„Tak co říkáš? Není to opravdová žádost, věř mi, až přijde, poznáš to. Je to jen slib, že oba přežijeme válku, a pak budeme šťastně žít. Spolu," řekl a chytil ji za ruku.

„Myslím, že to zní dobře," odpověděla s úsměvem a nahnula se k němu, aby mohla spojit jejich rty. Byl to krátký a láskyplný polibek, kterým potvrdili svůj slib. Chtěli si na to i připít, ale v ten moment se ve společence objevili další dva zmijozelové.

„Vy tedy vypadáte," ušklíbl se Blaise a Lyra se zasmála.

„Ty taky nejsi zrovna krasavec," vrátil mu to Draco a Blaise chtěl něco říct, ale Hermiona jej předběhla.

„Přidáte se?" zeptala se a natáhla k nim ruku s flaškou.

„Hmm, radši snad ani ne," odpověděl Blaise.

„Dobrou noc, a nepřežeňte to, ať Vás zítra nebolí hlava," rozloučila se s nimi Lyra a rozešla se do Blaiseova pokoje. Ten ji chtěl následovat, ale stále ještě zíral na Hermionu, která pokrčila rameny, ruku s flaškou stáhla zpátky k sobě a napila se.

„Tak to počkat," vyhrkl Blaise a všichni tři se na něj podívali s otázkou v očích, „To je moje whiskey?" zeptal se a oči se mu stáhly do nebezpečné linky.

„Možná?" odpověděla nevinně Hermiona a Blaise, cosi zavrčel, než se objevil u Hermiony a vytrhl jí flašku z ruky.

„Tohle bylo naposled!" řekl varovně, a pak se odebral do svého pokoje.

„Chlapi," řekla na to jen Lyra a vyměnila si s Hermionu pobavený pohled, než zmizela v pokoji svého přítele.

***

Juhu! Můžete spustit odpočet, protože za deset kapitol se odehraje hlavní zápletka!

Animae fideliumKde žijí příběhy. Začni objevovat