JUNGKOOK POV
BTS HOME..
Aku baring dekat atas katil aku..Aku asyik teringat si nerd semalam..why dia buat jantung aku berdegup laju..Selama ni aku tak macam ni..Aku terbayang muka comel dia..ye dia comel dengan cermin mata besar dia..aku senyum sorang²..
"Dah kenapa senyum sorang².. Gile erh..".. Aku pandang kat pintu..sebuk laa mamat pendek ni...asyik² kacau..tak senang betul..aku jeling kat dia.." ait!jeling pulak..aku tak buat salah pun"..siapa lagi kalau bukan jimin anak jimout kat cite senandung tu..eh!bukan²..salah masuk laa pulak.."kau nak apa jimin?.".."hyung suh turun bawah makan...kau tak dengar ke dari tadi hyung asyik terpekik-pekik nama kau..kau melamun pulak.."..jimin jeling kat aku.."yer laa nanti kook turun erh..dah syuh²..berambus dari bilik aku.."aku tendang jimin sampai ke planet marikh..erh! Acah je..aku tendang perlahan je.."yerlaa.."..dia sudah beredar..
"Tak senang. .Orang tengah melamun pasal budak nerd tu. .kacau pulak dia.."
********************************************
YOONJI HOME
Perghh!!segar baru lepas mandi..aku syok gosok rambut aku dengan tuala..hujan tak henti² lagi dari petang tadi sampai malam..Haih..hujan-hujan..
Aku buka fone aku..perghh!!ada 22 mesej..
Aku buka mesej kat telefon aku tu..From:-Jung Yena
Esok jangan lupa bawak pakaian sukan.Sebab esok kita ada kelas PJ dengan cikgu Minho.Lepastu esok jangan lupa bawak buku saya yang awak pinjam tu..okay night yoonji..
Biar betul minah ni..Aku yang nerd ke..dia yang nerd..aku rasa conform karangan A+ ni..ayat dia bhaii..aku baca pun macam aku nak buat karangan dah..Aku tengok mesej lain..mesej yang tak faedah..yerlaa takkan kau nak balas mesej maxis,celcom,digi ni..
Jap!!bila masa kat korea hidup menda ni..
Haaa..nevermind..aku nak kemas buku and seterika baju..Esok kene bawak pakaian sukan..Nasib omma dah beli sekali..haih..********************************************
CLASS PJ
Aku dengan Yena duduk kat tepi gelanggang Bola Tampar..sebelah gelanggang bola tampar ada Gelanggang futsal..Namja main futsal..Yeoja lak main bola tampar..Aku tengok kelas ni ada jugak la power bersukan..Aku pandang Yena kat sebelah aku. .
"Yena kau tak nak join dorang ke?".. Yena pandang aku.." Taknak la mereka bukan bagi saya main pun.."..Aku nampak Yena cebik..kesian dia..Dia tak rapat sangat dengan budak kelas.. Masetu pun dia cerita kat aku yang dia kene buli dengan Yeri and The Geng..kesian Yena..
"Takpe laa kita duduk sini je yer..".. Yena angguk dan kami hanya jadi penonton kat sini tengok classmate main bola tampar dengan futsal..
Tetapi aku rasa macam orang usha aku dari tadi..Aku pandang kat arah gelanggang futsal..Tapi aku tengok semua busy main je..Tapi aku rasa macam ada orang usha aku dari sana..haih..imagine aku je kot..
Aku pandang Yena..kesian dia,aku tahu dia nak main. .tapi tak boleh buat apa la..kene duduk pandang orang je..********************************************
JUNGKOOK POV
Aku leka main futsal dengan classmate aku..aku suka main bola sepak ni..tapi favourate game aku basketball..Tapi tak mengapa aku layan je sukan apa²..
Bila aku memasing bola ke arah Taehyung..Taehyung terus menjaringkan gol..Aku peluk Taehyung.. Dah laa masing² berpeluh..
" cantik arh Tae kau masukkan gol"..Jimin mula berbicara.."Of cuz laa..ingat aku pro basketball je..futsal pun aku pro okay.."..mula laa riak dia.."iye laa Kim Taehyung.. "..ye Taehyung memang dari kecil lagi minat bersukan..Aku kenal pun semasa umur 7 tahun..sebab time tu aku dengan Taehyung masuk kelab basketball..sehingga laa aku jumpa Jimin sekali..Kami kenal dari kecik hingga laa besar..hihi..
Bila aku gelak² dengan dorang..aku terpandang kat luar futsal..Jap!dia minah nerd tu..Dia tak main bola tampar ke..
Ouh..Ada Yena sekali..Ouh..patut laa..kalau Yeri ada memang tak main laa dorang bedua tu..Haih..kesian aku tengok..
Tapi dari jauh pun aku tengok dia tu comel.. Apa laa nama dia..aku mesti asyik lupa..Baik aku usha dia jap..Erk..Dia pandang sini.. Aku terus acah² panggil Taehyung pasing bola kat aku..Taknak dia perasan kat aku..Haih..
Nasib baik..kalau tak habis kantoi..Tak dapat usha dia lagi..SAMBUNGAN...
Hanya disini saja yang aku mampu habiskan..maafkan saya kalau tak berapa panjang sangat..Rajin² kan laa tangan to vote😙😙
YOU ARE READING
BECAME A NERD GIRL +J.J.K+
FanfictionYoonji adalah seorang yeoja yang menyamar dirinya sebagai nerd..Dia masuk ke sekolah barunya kerana ingin berubah sikap lama nya kepada menjadi sikap seorang budak nerd.. Tetapi Yoonji seorang yeoja yang agak tidak mudah jatuh cinta.. Kadang² ada ya...