Yoonji PoV
Yoonji duduk di meja yang terletak tepi pintu untuk laluan ke arah tempat persembahan..Yoonji bukan apa menyampah tengok pelajar lelaki tengok dia macam baru tahu jantina Yoonji..
Terkejut Yoonji apabila nampak si Jungkook yang sedang duduk di arah bertentangannya sambil bermain Iphonenya.. Yoonji mula menggigit bibirnya..Matanya curi² pandang Jungkook..
"Walaupun kau dah buat aku sedih dan terluka, aku tetap sayangkan kau Jungkook..Kau buat aku ingin berhenti untuk tidak menyukai kau..Apa yang kau guna Jeon Jungkook??Bomoh mana yang awak pakai??..Kenapa aku tak boleh move on dengan kau, kau sangat kacak hari ni Jungkook"..kata Yoonji dalam hatinya..Ingin je dia larikan diri..
Tapi dia taknak nampak yang dia mengelak dari Jungkook..Sampai bila nak berakhir kalau masing² ego!?..
Yoonji buat muka dah..Tak tahu muka macam mna.. Pfttt.. Haha+++
Jungkook PoV
Jungkook yang baru keluar dari tandas lelaki ingin menuju ke dalam dewan ..Majlis belum bermula lagi, dengan tidak perasan terus duduk dimana BTS berkumpul tadi..
Syok layan IPhone,baru tersedar yang ada Yoonji duduk disitu sekali..Jungkook hanya buat tak endah.. Tapi dia perasan yang Yoonji curi² memandangnya..
"Kalau yer pun cover laa sikit nak pandang² aku tu..Haih~kau goda aku ke apa Yoonji main gigit² bibir kau..
Kau nampak sexy hari ni,cantik menggoda.. Patut laa namja semua pandang kau.. Kau lain dari yang lain,kau berani pakai macam tu..Nasib pengetua ni Appa kau jugak..Aku rindu kau.. Rindu kau sangat²"..Jungkook yang mula masuk menyimpan IPhone nya di kocek seluar..Sengaja ingin menyakat Yoonji.. Jungkook pandang lama dekat Yoonji.. Dalam nak je kat situ jugak telan anak Min nih..Nafsu tak boleh dikawal.. Tapi tetap menahan.. Boleh tahan byuntae jugak Jungkook nih..
+++
BTS dan Geng Yoonji pun datang kearah Yoonji dan Jungkook yang masih duduk bersama ditempat BTS berkumpul tadi..
"Wehh.. Acara dah nak start.. Tak sabar laa"..Tergedik-gedik Jimin dan Hoseok bila tak sabar nak tengok Taehyung dan Yena berlakon dipentas..
"BAIKLAHH KITA MULAKAN DENGAN AWARDS YANG PERTAMA.. AWARDS YANG PERTAMA KATEGORI JUNIOR!!
ANUGERAH PELAJAR YEOJA JUNIOR TERBAIK DI MENENANGI... "+++
Mereka hanya mampu senyum dan tepuk tangan..Pelajar-pelajar bersorak dah memberi tepukan untuk pemenang.. Lepas laa acara untuk Awards dikategori bawah..
Yeri yang berjalan ke arah BTS..
"Jungkook oppa,congratss dapat Namja Senior yang terbaik.. Sama macam Yeri.. Nampak tak ramai pelajar shipkan kita berdua"..
Hoseok dan Minggu buat muka loya rasa nak muntah apabila keluar perkataan ship..Yoonji hanya buat tak endah.. Malas nak layan yeoja yang acah didepan Jungkook.. "Urm..Congrats"..balas Jungkook seperti tak ikhlas..
Yeri yang memandang Yoonji yang hanya sebuk bermain telefonya..
"Tch.. Kau ingat kau pakai macam tu nampak cantik,sorry ini bukan party kat Club..Ini majlis sekolah.. Bawa sedar diri tu"..kata² Yeri tak membuat Yoonji geram.. Yoonji hanya cool dan buat muka -kau-cakap-kat-aku-ke??-..
YOU ARE READING
BECAME A NERD GIRL +J.J.K+
FanfictionYoonji adalah seorang yeoja yang menyamar dirinya sebagai nerd..Dia masuk ke sekolah barunya kerana ingin berubah sikap lama nya kepada menjadi sikap seorang budak nerd.. Tetapi Yoonji seorang yeoja yang agak tidak mudah jatuh cinta.. Kadang² ada ya...