92[LAST]

795 54 5
                                    

















10 tahun kemudiann~





"Yahhh Kim Taehyung,sinii kauuu!!!dah bertunang pun gatal nk tngok perempuan lainn kannn"jerit Yena kemarahan pada Taehyung..

"A-aniyaa,,mana adaaaa...salah faham laaaaa"..Taehyung terus lari lintang pukang apabila Yena mengejarnya..

Ye,tamatnya zaman persekolahan mereka yang banyak cabaran..akhirnya Yena dan Taehyung kini bertunang..
Semua ahli BTS sudah mula ada pasangan dan kehidupan masing2..

Jin sudah berkawin dengan seorang Chef dan mempunyai 2 orang anak,Namjoon berkawin dengan seorang guru dan mempunyai seorang anak perempuan,Yoongi berkawin dengan seorang Doktor dan seorang anak masih baby.,Hoseok dan Jimin masih dalam hubungan percintaan..Manakala Taehyung bertunang dengan kekasih hatinya..

Bagaimana dengan Jungkook??

"Saya sudah berkawin dengan gadis pujaan saya iaitu Jeon Yoonji dan isteri saya mengandung 8 bulan"..

Yoonji ketawa melihat telatah Yena yang memarahi Taehyung yg masih tidak berubah..

"Honey,Abang tk sabar nak tengok anak kita"kata Jungkook pada isteri tercintanya...Yoonji senyum dan mencium dahi Jungkook..

"Sabar yer,nnti baby ni akan keluar lagi 1 bulan ye Sayang"..kata Yoonji lembut pada Jungkook..Yoonji yang sekarang bukan yg dulu.

Sekarang Yoonji menjadi seorang wanita lemah lembut dan menyanyangi suami tercinta..

Sedang bersweet Jungkook dan Isterinya,
Yena dan Taehyung pandang kegelian..
"Mentang² dah halal,boleh laa acah sweet,nasib kami berdua tak halal haish"..kata Taehyung cemburu..

Jungkook dan Yoonji ketawa melihat Taehyung yg cemburu itu..
"Kira okay laa tu dh bertunang,aku ngn Hoseok hyung  lagi still bercinta but always sweet to partner kan Hoseok hyung kan"..mengada Jimin dekat Hoseok..Hoseok yang sedang minum itu hanya mengangguk saja..

"Tak macam Yoongi hyung,Jin hyung,Namjoon hyung,isteri hari² busy tapi anak berjalan je"..perli Hoseok pada hyung line..

Namjoon,Jin dan Yoongi yg sebok memanggang tadi terus pandang Hoseok tajam..Hoseok dan Jimin terus ketawa terbahak-bahak..

"Apa citer Daniel dengan Joohyuk?"tnya Taehyung pada Jungkook..
"Joohyuk pindah ke California dengan Joy sekarang kan,Daniel cam biasa laa ngn Awek dia si Jihyo tu"..balas Jungkook..

Tak kalah dengan makciks bawang mereka ni,Yena dduk sebelah Yoonji sempat mengusap perut Yoonji yng besar tu...

"Eeeee,tak sabar nya nk jadi Aunty nnti.." kata Yena dengan happy,Yoonji hnya tersenyum..
"Btw,Kook anak kau laki ke pompuan??" tnya Jin pada Jungkook..

"Korang tak tahu ehh,aku dapat anak kembar laa"..

"WHAT!!!!"
"APA!!"
"MWO!!"
"NANI!!"

Semua terkejut dengan percakapan Jungkook,nasib smpat Jungkook menutup telinga Yoonji,silap haribulan boleh pekak..

"Serious ahhh!!"tnya Taehyung dngan ria terkejut nya.."iye betul,takkan nk tipu..kembar laa"..senyum Jungkook bahagia..

"apa rahsia nya??"tnya Jimin pada Jungkook.."sini takleh bagitahu,nnti aku bagitahu"..wink Jungkook pada Jimin..
Taehyung dan Hoseok happy..

Yena dan Yoonji  menggeleng sahaja tengok gelagat mereka..



Pov Jungkook and Yoonji




"Honey,i love you so much"..luah Jungkook pada Yoonji,Yoonji hnya tersenyum.."I love you too Sayang"...

"Abang harap abang dapat jaga isteri sayang sampai ke akhir hayat,dan membesarkan anak-anak kita bersama-sama.."Jungkook mengusap perut Yoonji,Yoonji mengusap rambut Jungkook..

"Tapikan,kalau dah keluar anak ni nnti,kita tambah lagi ehh"..dari usaha terus Yoonji ketuk kepala Jungkook..

"Auww sakitlaa Honey"...Jungkook gosok kepala nya dipukul oleh Yoonji sebentar tadi.."Tunggu laa anak kita dah membesar,baru boleh tambah anak araseo??"..Jungkook mengangguk dan memeluk Yoonji..

"Honey,maafkan Abang kalau andai abang banyak lukakan hati dan perasan Honey dulu,Abang sayang sngat dekat Honey.."Jungkook terus mencium rahang Yoonji..Yoonji tersenyum kegelian..

"Yoonji dah lama maafkan Abang,Honey pun syng sngt dekat Abng,Maafkan Honey juga andai ada lukakan Abang"..Yoonji membalas peluk kan Jungkook..

"I Love You Jeon Yoonji"

"I Love You Jeon Jungkook"















Tamat laa sudah,kisah seorang gadis yang mempunyai banyak cabaran dan halangan bersama kekasihnya,hingga ke akhir ini..

Akhirnya mereka bersatu dan bersama selamanya walaupun apa jua segala cabaran dan rintangan..

    




Tamat








Thanks for read my first fanfic yg tak seberapa ini,sya ingin ampun maaf jika di last part ini tidak memuaskan dan jarang publish setiap part..
Dan thank you so much pada semua yg masih membaca fanfic ini dan memberi undian
Thank you so much..

Take care your health,always wear mask and wash your hand..

BECAME A NERD GIRL +J.J.K+Where stories live. Discover now