MARCH
Sekarang dah bulan tiga..Ujian awal tahun dah mula..Haih..kene study hard laa ni..
Cikgu cakap ujian bulan 3 ni siapa gagal turun kelas..Aiguu~ kelas apa yang best..
Hmm.."Yoonji..kau dah study..tak lama lagi exam awal tahun..kene buat yang terbaik tau.."..
Aku pandang Yena yang happy semacam je.." Yelaa Yena ku sayang.."..nerd² aku pun..aku punya borak cam style lama aku lagi.."Haii girlss~"... Aku dengan Yena pandang dekat tuan punya suara..siapa lagi kalau bukan Kang Daniel.. Dia nak jadi kawan aku..dia cakap aku jenis okay..so kami kawan bukan apa² pun..
Tapi Yena ada cakap dengan aku..Yang Daniel suka aku..Tapi Daniel faham aku anggap dia like bestie je..Tapi nasib Daniel tak simpan lagi perasaan dia kat aku..
Cikgu Song dah sampai.." okay..class ujian bulan march or awal tahun masih lagi ada 3 minggu ni je..kamu semua bersedia laa yer.."..aku pandang Cikgu Song mula dah bagi arahan untuk exam ni nanti..
*******************************************
Aku pergi ke bilik pengetua..bukan appa Bang panggil aku..aku saja nak jumpa dia sementara Cikgu BM aku tak masuk..Kau ingat sekolah ni Cikgu BM tak de ke..ada laa ..Nama Cikgu BM tu Fattah Amin..tapi sayang dah kawen..ramai budak sekolah ni tergila-gilakan dia..haih..
Aku terus buka pintu bilik pengetua..
"Ouh..yoonji ku sayang,ada apa jumpa appa ni??..".. Aku nampak appa sebuk semacam je..Aku terus jalan ke arah appa aku.." Appa..saya dengar ada budak baru masuk sekolah ni..tapi lepas exam awal tahun ni..".aku terus duduk depan kerusi pengetua.."Mungkin laa..tapi tak tahu laa dia..Appa sebuk ni...esok Appa takde kat sekolah..Esok Appa ada mesyuarat Pengetua² sekolah.. ".. Aku hanya mengangguk saja..
" Ada apa hajat mu mai datang sini?"..aku pandang Appa Bang dengan senyum yang agak bermakna.."Hajat Yoonji datang sini..nak duit~~~ Duit Yoonji lupa nak bawak tadi..hmm"..aku saja buat muka comel jap..tah² termakan rayuan comel ku ini..choii..
"Ingat comel buat muka macam tu..yerla² nah Appa bagi kamu".. Appa Bang hulur kat aku 50 entah laa..apa ringgit dalam base korea.." Yeayy!!gomawo appa.."..aku ambik duit tu dan terus peluk Appa Bang..
"Dah kamu masa belajar sekarang..pergi masuk kelas..".." Nae appa"..aku terus berlari masuk kelas..********************************************
"Jin hyung..sedap laa kek hyung buat..".. Taehyung dan Jimin melahap kek yang dibuat oleh Jin..semasa Jin membuat kek di bilik masakan sekolah..
" Hyung rajin buat banyak².."..Namjoon pun apa lagi melahap jugak laa dengan si Jhope ni..Jungkook makan dengan dengan perlahan..Jin pandang Jungkook pelik..
"Jeon Jungkook are you okay?".. Semua pandang Jungkook.. Jungkook pandang hyung² nya..dengan muka comel..
" i'm okay hyung~"..Jungkook terus telan kek coklat Jin.."Really? I know you Jungkook "..Namjoon yang sempat jeling Jungkook.. Jungkook balas jelingan Namjoon.." Tak yah laa jeling²..Hyung korek kang mata korang bedua ni.."..dah mula laa nak bergaduh ni.."Korek je hyung..biar Namjoon hyung dengan Kookie tak de mata.." ..Jimin dengan Jhope ketawa terbahak-bahak..Namjoon dengan Jungkook hanya sabar dengan karenah mereka..
"Takde laa Kook rindu Yoongi hyung..janji nak balik sini bulan 3..tapi tak balik² jugak..".. Mereka semua diam..hanya bunyi cengkerik sahaja keluar..
" mungkin Yoongi busy laa..dengan hal dia kat sana tu..".."betul kata Jin hyung tu..ada laa tu hal yang belum selesaikan.."..Jhope dengan Jimin diam dan sambung makan kek tersebut.."Tapikan..kalau Yoongi hyung balik sini.. Nak tak kita belasah dia ramai²..".. Idea Jungkook tetiba muncul.."okay jugak tu..".. Taehyung sudah tersengih dengan rancangan Jungkook tu..
Semua setuju dengan rancangan Jungkook tersebut..habis laa kau Suga ..kau balik korea nanti kena buli dengan membe² BTS kau..
//shut up laa~ jangn laa seru nama aku lagi..belum part aku lagi ..aish..tahu laa tak sabar dengan kepulanganku yang belum dicari ganti.. :-Suga//
//Suga kau okey tak??Kalau tak okey Author nak tukar orang untuk ganti watak kau?? :-Author
//Eh~ i'm okay girl~ i'm swag~.. :- Suga//
//Swag otak kau!! Dah² lari dah tajuk kita ni..Back To story~ :- Author//SAMBUNGAN..
Maaf terlalu pendek.. Otak time² macam ni belum lagi nak berhubung..so dah pukul 4:30 pagi ni..rajin nak menaip lagi..alahai..
YOU ARE READING
BECAME A NERD GIRL +J.J.K+
Hayran KurguYoonji adalah seorang yeoja yang menyamar dirinya sebagai nerd..Dia masuk ke sekolah barunya kerana ingin berubah sikap lama nya kepada menjadi sikap seorang budak nerd.. Tetapi Yoonji seorang yeoja yang agak tidak mudah jatuh cinta.. Kadang² ada ya...