Pulang sekolah..Yoonji menunggu Jungkook dataran kejat.. Yoonji yang leka sambil main telefon Samsung nya terus dirampas oleh Jungkook ..
"Heii !!! Bagi balik lahh!" marah Yoonji sambil berusaha mengambil telefon nya dirampas oleh Jungkook ..
"Jap lagi aku bagi..." terus Jungkook letak telefon Yoonji didalam poket seluarnya.. Yoonji mendengus geram dekat Jungkook.."Jom!"..Jungkook terus menarik tangan Yoonji ke tempat parking motor nya.. Yoonji hanya mengikut sahaja.. Ramai mata² yang memerhati mereka berdua..
Ada yang jeles.. Ada yang shipkan.. Ada yang kata mereka tak serasi..
Ada yang kata macm- macam laa..
Elehh.. Tahu laa kau tak dpat tch!Yoonji berdiri di tepi Jungkook..
Terus Jungkook memakaikan helmet Jungkook dekat kepala Yoonji..
"Aduh!.. Pelan-pelan lahh~"..adu Yoonji geram dekat Jungkook..Jungkook sudah tersengih suka bila mengusik Yoonji begitu..
Sengaja saja Jungkook tidak menyahut Yoonji..Jungkook terus naik atas motor dan mengstart kan enjin motor nya ..
Yoonji pandang Jungkook dengan muka blur nya .. Jungkook tersenyum bila pandang muka blur Yoonji..Comel!.
"Dah cepat naik!"..Yoonji memandang Jungkook dan terus naik motor Jungkook.. Jungkook terus membawa dengan laju. Yoonji pelok belakang Jungkook dan menutup matanya takut..
+++
YoonKook Pov
Jungkook dan Yoonji duduk di taman sungai Han...kian sudah tidak ramai orang disitu..Yoonji menutup matanya biar angin menerpa ke arah muka nya..
Jungkook yang dari tadi pandang Yoonji tidak berkedip-kedip matanya.. Tapi nasib Yoonji tak perasan..
Dengan selambe Jungkook terus baring dan letak kepalanya sandar dipeha Yoonji.. Yoonji pandang Jungkook yang rasa Agak penat juga..
"Kalau nak tido balik rumah laa"..marah Yoonji pada Jungkook yang syok sandar kat peha Yoonji sambil tutup matanya..
Jungkook hanya buat endah tak endah sahaja ..Yoonji dah geram pandang Jungkook sengaja memekak kan telinga nya..
" 5 minit~"..Yoonji terngaga pandang Jungkook.. Dia pikir nih bilik ke hah!! Nak 5 minit bagai²!!
"Oi! Bangun laa~" jahat Yoonji menolak dahi Jungkook..Jungkook membuka matanya pandang Yoonji tajam.. Jungkook terus menolak Yoonji baring dan Jungkook menahan tangan Yoonji di atas..
"Ju-jungkook a-apa ya-yang a-awak na-nak buat nih~"..Jungkook hanya pandang Yoonji tajam sahaja dan memekak kan telinga nya..
Nasib sudah petang nak dekat malam.. Tak ramai orang disitu..
Kalau tak mesti ramai yang anggap Jungkook nak mencabul Yoonji.."Eii! Lepas lahh~" rungut Yoonji menyuruh Jungkook melepaskan nya...
Melepaskann mu~ bukan mudah bagiku untuk.. K k k...merapu..
"Tak.. Aku takkan lepas kan kau Jeon Yoonji"..pandang tajam Jungkook pada Yoonji.. "Erk..aku Min Yoonji k.. Bukan Jeon lahh"..geram Yoonji dekat Jungkook
"Halaa.. Nanti bila kau kawen dengan aku.. Tukar nama jugak kan sayang~" Jungkook mengwink kan dekat Yoonji..Yoonji hanya mengroll kan matanya sahaja..
"Dah laaa.. Lepas laa..nanti orang tengok laa Jungkook ~"... Kata Yoonji lembut macam budak²..
"Tak nak.. kook nak kiss~"..Jungkook memuncungkan bibir nya..Yoonji mula dah blushing tahap kalah awek cendol.. Hahahah..
Yoonji toleh ke kiri.. Dia hanya tahan malu sahaja.. Jungkook yang perasan terus tersenyum senget dekat Yoonji.."Yoonji~"..Yoonji pandang Jungkook.
Jungkook yang tidak kisah terhadap Yoonji..terus melekapkan bibirnya pada bibir Yoonji.. Yoonji terkejut dan membulatkan matanya..Dah laa dengan posisi 18+..
Nasib tak de orang kalau tak..
Mungkin orang cakap.. Tak reti cari hotel atau rumah kalau nak buat ehmm erhmm.. Nampak sangat tak tahan gamak nya..Sambungan~~
Maaf laa anda semua saya lama tak update busy sangat²🙏🙏🙏..
Maafkan beta semuaa..
Beta harap anda bersabar.. Saya janji dan akan buat tepati janji akan update cerita nih sampai tamat, habis,ending, the end and never mind..
So thanks for vote and keep read my first fanfic love guys. 💕💕💋💋
YOU ARE READING
BECAME A NERD GIRL +J.J.K+
FanfictionYoonji adalah seorang yeoja yang menyamar dirinya sebagai nerd..Dia masuk ke sekolah barunya kerana ingin berubah sikap lama nya kepada menjadi sikap seorang budak nerd.. Tetapi Yoonji seorang yeoja yang agak tidak mudah jatuh cinta.. Kadang² ada ya...