87

1.1K 87 21
                                    

+++

Jungkook memandang Saegull yang sedang makan makanannya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jungkook memandang Saegull yang sedang makan makanannya..Jungkook hanya fokus memandang Seagull sahaja, tak tahu apa yang menarik terhadap seagull itu.. "Yeri,Sehun,Daniel and Kai"..Jungkook mulaa berbicara sorang²..Jungkook mula teringat..

" i got it!!! "..Jungkook terus berlari mangambil kunci keretanya dan mengstart enjin keretanya..

+++

Bts House

Semua berkumpul di rumah bts, mereka tertunggu apa yang Jungkook ingin katakan.. "Jungkook, nak bagitahu pasal apa??"..tanya Junhyung seakan pelik.. "Kita tunggu panggilan jap"..balas Jungkook sambil memandang telefon nya...

I Need u girl~
Neon areumdawo~
I Need u girl~
Neomu Chagawo~

"Annyeong~"..sapa seorang dengan sinis..."halo.. Kim Jongin~..." balas balik Jungkook sinis.. "Wow..dah tahu rupanya haha~" gelak si Kai pada Jungkook ditalian.. "Aku tak sebodoh macam kau Kim Jongin"balas Jungkook geram.. "Ahhh jinjaaa.. Tapi aku lagi tak sebodoh macam kau~"..balas lagi Kai dengan nada yang siniss..

Bang!!
Bangg!!

"Kau buat apaaa haaa!!!"..jerit Jungkook apabila terdengar bunyi tembakan pistol.. "Aku nak perempuan tu mati~"..Semua yg disitu terus mendiamkan diri apabila Kai kata begitu..

"Kau gilaa ke Kaii haaa!!!"..jerit Jungkook hilang sabar...Kai terus mematikan panggilan tersebut.. Jungkook mengetap bibir nya kerana teramat geram.. "Esok kita mula buat plan ini,aku harap antara kita jaga Yoonji kat hospital tau"..kata Joongki sambil memandang BTS..

+++

Keesokannya~

Jungkook melawat Yoonji yang masih lagi tidak sedarkan diri,sudah lama juga dia koma..Jungkook menggemgam tangan Yoonji.. "Cepat laa sedar chagii,i miss you so much~"..kata Jungkook sambil mencium tangan Yoonji berkali-kali..

Datang Taehyung dan Yena,Jungkook masih mencium tngn Yoonji kerana sayang akan kekasihnya..

"Jungkook arh, sabarlaa mungkin dia akan sedar tak lama lagi.. "Pujuk Taehyung pada kawan karibnya.. Yena hanya tersenyum sahaja.. "Esok aku akan selamatkan Joy,Joohyuk dengan Sehun.. Aku janji.." balas Jungkook sambil memandang Yoonji yang hanya seperti orang tidur...

Taehyung hanya mengangguk sahaja..
"Apakata korang keluar,saya nak lapkan badan Yoonji ni"..kata Yena pada mereka berdua.. Jungkook dan Taehyunh hanya mengangguk dan keluar dari bilik wad Yoonji..

BECAME A NERD GIRL +J.J.K+Where stories live. Discover now