PROM NIGHT
"BAIKKLAAA!!! PEMBUKAAN UNTUK MAJLIS KITA PADA MALAM INI!! DENGAN INI SAYA INGIN MENJEMPUT PENGETUA ENCIK BANG SIHYUK UNTUK TAMPIL KE HADAPAN MEMBERI UCAPAN DAN MERASMIKAN PROM NIGHT INI"...
kata Cikgu Jaesuk yang menjadi MC pada malam ini,Pengetua Bang Sihyuk pun terus naik ke pentas untuk memberi ucapan dan perasmian majlis ini..
"TERIMA KASIH, KERANA MENJAYAKAN LAGI MAJLIS INI.. SAYA BERASA BANGGA DENGAN PELAJAR² SEKOLAH INI YANG HADIR..SAYA HARAP TIADA BERLAKU APA YANG YANG MEROSAKKAN MAJLIS INI.. DAN ITU JUGA SAYA PENGETUA BULLETPROOF INTERNATIONAL HIGHSCHOOL ATAUPUN BANGTAN INTERNATIONAL HIGHSCHOOL INGIN MERASMIKAN MAJLIS PROM NIGHT DI MALAM INI!!!"..
pelajar² semua member tepukan yang gemuruh untuk Pengetua sekolah,amatlah dengan berbangga Pengetua dengan semangat merasmikan Majlis ini..
"BAIK LAA..HANYAN TINGGAL 7 MINIT LAGII KITA AKAN MENUNGGU PERSEMBAHAN DARI PELAJAR² SEKOLAH KITA,LETS BREAK OF~"..
Cikgu Jaesuk pun,turun dari pentas untuk meneruskan perbincangan dengan cikgu² yang bertugas..
BTS hanya duduk di kawasan yang tidak jauh juga, mereka berkumpul bersama-sama kawan² Yoonji..
"Ermm.. Mana yoon saya tak nampak pun??"..kata Yoongi dekat mereka..
Jungkook yang terdengar hanya mampu pandang IPhone nya saja.."Ehh..bukan dia cakap dia pergi dengan hyung?!"..balas Minggu pelik dekat Yoongi.. "Haah, dia chat kat dalam group kami.. Yang dia pergi dengan sumbae"..balas Vernon juga yang perasan tiada kelibat Yoonji..
"Ha'ah laa.. Joohyuk hyung pun belum sampai..Dia ckap dia on the way, sbb ada hal dengan family dia"..balas Daniel yang baru saja chat dengan Joohyuk.. "Ehh..hyung ingat Yoonji pergi dengan korang"..Yoongi dah pelik..
+++
Jungkook PoV
"Takkan laa dia tak datang,aku baru nak mintak maaf kat dia balik..haih melepas laa aku.." kata Jungkook dalam hatinya sambil memuncungkan bibirnya..
"Wahh..aku tak sabar laa, siapa laa akan bawa pulang King of the year dengan Queen of the year tahun nih.."..Jungkook mula pandang Hoseok yang seperti teruja gila..
"2 tahun lepas,siapa yer??"..tanya Vernon ingin tahu.. "Dua tahun lepas yang digelar King of The Year Kwon Jiyoung dengan Queen of The Year Hyolyn.. Diorang laa yang dapat"..balas Jin, Vernon hanya mengangguk sahaja..
"Kau rasa tahun ni siapa??"..tanya Hanbin sambil mengangkat keningnya.. "Aku target sebelah Jimin tu.."..kata Jeonghan, tersedak Jungkook bila dimention macam tu..
"Memang dia pun"..balas Sehun tahan ketawa dengan Hoseok.."Urm!!..mengata nampak"..kata Jungkook sambil betulkan kot nya..
"Halaa.. Dah semua orang tahu, memang kau punya"..Hoseok dan Sehun sempat berhigh five.. Jungkook hanya menjeling sahaja..Tiba² datang si Yeri and The Geng..
"Haii Jungkook oppa~"..sapa Yeri acah cantik dekat Jungkook..Jungkook hanya ignore sahaja.. "Oppa handsome la..macam Prince"..saja Yeri beri pujian dekat Jungkook untuk termakan dengan kata² Yeri..
Seulgi yang tersenyum dekat Jimin,Jimin hanya membuat tak tahu sahaja..Wendy pandang dekat Hanbin,Hanbin saja mula main telefon nya..Mingyu tak nak terjebak terus acah gay dengan Jeonghan,Jeonghan pun layan je..
Joy terus pandang ke arah Vernon..Vernon jeling maut dekat Joy..
Irene tak habis² mencari Taehyung..
YOU ARE READING
BECAME A NERD GIRL +J.J.K+
FanfictionYoonji adalah seorang yeoja yang menyamar dirinya sebagai nerd..Dia masuk ke sekolah barunya kerana ingin berubah sikap lama nya kepada menjadi sikap seorang budak nerd.. Tetapi Yoonji seorang yeoja yang agak tidak mudah jatuh cinta.. Kadang² ada ya...