84

1.1K 88 4
                                    









+++








4 minggu kemudian...










Para hyung dan chingu yang masih tidak jemu melawat Jungkook dan Yoonji.. Mereka selalu memberi kata² semangat pada mereka.. Jungkook hanya koma dan Yoonji hanya bergantung pada mesin sahaja...

"Jungkook arh~ bila nak bangun.. Kami semua rindu kook.. Rindu Kook yang comel, yang sexy, yang nakal"..kata Jimin yang duduk sambil memandang Jungkook.. Taehyung hari² menukar bunga dipasu tepi katil Jungkook.. Mereka tidak jemu membuat kerja yang sama terhadap Jungkook dan Yoonji..

Hyung² Yoonji dan Jungkook sekarang sibuk dengan kes kemalangan terhadap saeng² mereka kerana ini kes kemalangan langgar..Pihak polis sudi menolong dan mencari siapa tuan badan yang melanggar Yoonji dan Jungkook..

Para hyung sibuk berborak.. Tiba² tangan Jungkook bergerak tetapi tidak diperasan oleh para hyung..

Jungkook PoV

"Hyung tu laa dia yang kook minat tu"

"Dia sangat comel dengan cermin mata besar dia"

"Jungkook awak jahat laa~"

"Andawe~ yoonji arh.."
Jimin dan yang lain mula melihat Jungkook yang tiba² bercakap...

"Op-oppa mi-mianhae~ yo-yoonji cintakan op-oppa~"..

"A-ani op-oppa cintakan Yoonji, oppa sayang kan Yoonji.. Jangan tinggalkan oppa~" ..

Para hyung mula laa kelang kabut memanggil doktor untuk datang.. Jungkook bercakap sambil mata tertutup..

"Mi-mianhae hiks op-oppa.. Sa-saranghae~"

"Ani.Ani. aniii.."

"MIN YOONJI!!!!! HAJIMAAAAAAA!!!! JANGANNNN TINGGALKANNNN OPPAAAAAA!!!!!"..,terkejut mereka bila Jungkook terbangun dan menjerit.. Para Doktor dan Nurse mula menenangkan Jungkook yang meronta-ronta untuk dilepaskan.. Para hyung pun mula memegang Jungkook dari amukan nya.. Nasib Joongki dan Junghyun yang baru sampai.. Junghyun terus mengambil suntik dari Nurse dan cucuk di lengan Jungkook...

"Arghh.. Ahh~"..Jungkook mula memejam matanya.. "Yo-yoonji~..."..air mata nya mengalir.. Jimin mula menangis melihat Jungkook begitu seperti di seksa.. Jungkook terus memejam kan matanya apabila disuntik ubat tidur..

Doktor dan para Nurse terdiam..
"Ini mesti ingatan dihari bila dia kene kemalangan"..kata Doktor itu..Joongki hanya mengangguk.. Doktor dan Nurse terus keluar dari bilik Jungkook..

Junghyun terus menangis melihat adiknya tadi,sebelum itupun dia menangis melihat Yoonji yang masih bergantung pada mesin sahaja.. Doktor juga berkata hanya menunggu masa dan hari jika mesin ini tidak berjalan..mereka harus redha apa yang berlaku pada Yoonji..

"Hyung macam mana dengan Yoonji?? "..tanya Jin pada Joongki.. "Hmm..Doktor cakap hentakan di kepala nya kuat.. Dan memang tipis untuk hidup jugak"..balas Joongki yang hanya tersenyum tipis..

Mereka hanya memandang Jungkook yang masih tidur dikatil dengan dengkuran halus didengari..

























2 hari kemudian~

Jimin dan Taehyung yang berlari-lari ke bilik wad Jungkook.. Jin,Namjoon dan Hoseok berjalan bersama.. Yoongi sebuk dengan masalah peribadi keluarga.. Baru Jimin dan Taehyung buka pintu bilik wad Jungkook..

BECAME A NERD GIRL +J.J.K+Where stories live. Discover now