Jungkook masih mencari Yoonji.. Ini dah luar funfair.. Dah dua jam cari tak jumpa²..Yoongi,Jin dan Namjoon pergi cari di dalam funfair.. Taehyung,Yena, Hoseok dan Jimin cari bahagian hujung funfair..
Jungkook terus mengstart enjin motor dan mencari kawasan berdekatan di funfair tersebut.. Takut kene culik budak tu kang..
+++
Yoonji PoV
Yoonji berjalan kaki ditepi jalan yang sunyi.. Dalam 600 meter jauhnya dari funfair.. Muka Yoonji yang sembab asyik menangis dari tadi..
"Aku ni jahat ke~"..Kata Yoonji sambil berjalan tak hairan dengan keadaan yang sunyi itu..Yoonji terus masuk di satu tempat taman yang agak tak luasnya.. Dia terus duduk di sebuah bangku yang panjang..
"Hmmm..aku jahat ke,Takkan laa Jungkook dah bertunang.."..kata Yoonji masih mengingat peristiwa yang tadi.. "Takkan laa masa aku koma,Jungkook dah bertunang dengan Yeri..haih~..Aku tak layak untuk Jungkook ke atau aku memang tak layak~"..Yoonji terus menyeka air matanya..
Baru Yoonji ingin berpusing..Terkejut Yoonji bila seorang figura terus peluk dia dengan erat sekali, seperti tidak mahu ingin melepaskan..
"Kau pergi mana haaa!Kau tahu tak!! betapa risau nyaa aku bila kau pergi macam tu tadii!!Kau terus menghilang kan diri!!Kau tahu bahaya jalan sorang² waktu macam nihh!!! Nak ke nanti ada orang culik ke perogol ke peragut ke haa!!!"..Yoonji hanya pandang ke arah namja itu tersebut.. "Ju-Jungkook-ahh"..kata Yoonji tersekat-sekat..Jungkook terus peluk Yoonji dengan erat.. "Kau jangan lari lagi,aku taknak kau tinggalkan aku lagii!!Aku terseksa bila kau takda disisi aku!!"..kata Jungkook.. Yoonji terasa bahu nya basah.. Adakah Jungkook menangis?? Iya Jungkook menangis..
Yoonji terus menolak Jungkook perlahan..Jungkook hanya menunduk,Yoonji nampak Jungkook menangis,terhinjut-hinjut bahu dia..Yoonji terus kesat air mata yang mengalir dipipi nya...
Jungkook pegang tangan Yoonji yang berada di pipinya.."Janji dengan aku hisk,,Jangan tinggalkan aku lagi..Aku risau"..kata Jungkook yang masih berbisa tangis nya..Yoonji mula laa menangis dan menangguk,tak sampai hati tengok bila Jungkook menangis..
Tanpa segan silu,Jungkook terus mencantumkan bibirnya pada bibir Yoonji..Jungkook mencium Yoonji dengan penuh kasih sayangnya pada Yoonji,Yoonji membalas ciuman Jungkook dengan lembut itu..
+++
Yoonji dan Jungkook duduk di Taman Sungai Han..Mereka berangkat kesitu selepas mereka berciuman tadi..pfft takleh blah ayat dia...
Yoonji duduk sambil menghanyunkan kakinya.. Jam sudah menunjuk pukul 12 malam..Rasa angin yang sejuk menerpa ke arah muka Yoonji.. Jungkook membuka jaketnya dan menyarungkan pada Yoonji.. Yoonji memandang Jungkook..
"Nanti-".."Takpe saya pakai baju lengan panjang.."..Jungkook terus memotong percakapan Yoonji. Terbantut dia nak cakap.. Yoonji mula mengetap bibirnya dan pandang ke arah Sungai Han itu.. Malam yang dingin membuat Yoonji rasa mengantuk je...
"Yoon,jangan tido..Saya bawa motor bukan kereta.."..Yoonji terus sedar dan pandang Jungkook..Jungkook terus gelak tengok muka Yoonji yang sendu itu..Jungkook terus menekup pipi Yoonji dan mencium bibir Yoonji sekilas...
"Hanya awak je ada dalam hati saya, dan awak saja yang saya cintai..Tiada siapa yang dapat ubah hati saya.. Hati saya hanya untuk awak..dan sebab itu saya cintakan awak,sayangkan awak dan tergilakan awak Min Yoonji"..luah Jungkook dan menatap Yoonji dengan penuh ikhlas...
YOU ARE READING
BECAME A NERD GIRL +J.J.K+
FanficYoonji adalah seorang yeoja yang menyamar dirinya sebagai nerd..Dia masuk ke sekolah barunya kerana ingin berubah sikap lama nya kepada menjadi sikap seorang budak nerd.. Tetapi Yoonji seorang yeoja yang agak tidak mudah jatuh cinta.. Kadang² ada ya...