Korang layan laa jap mv Fake Love tu sementara baca Ff nih 😂😂😂😂
Jangan cair tengok abs jungkook tuu..+++
Yoonji povMaigoshh perut aku dohh..
Time ni laa buat hal pulak.. Bukan aku nak cirit ke apa.. Cuma tetiba raso bedebor lak.. Haih..Maybe ada jungkook kat sana kot..
Haih.. Redho jelaa.. Pepahal lantak laa.."Baik laa pasukan merah anda suda bersedia.. Mari kita mulakan..".
Shit! Kacau arhh.. Nasib turn aku last.
Alhamdulilahh.. Aku pandanh akak-Akak senior aku buat dulu..Si Haerin tak lepas.. Si Jina pun tak lepas.. Aku harap si Joyah dengan Shii lepas la.. Haih..
Yesss!!! Si Joyah dengan Si Shii lepas akhirnya... Tinggal turn aku pulak..
"Okay!! Min Yoonji last turn!!"
Aku pandang Cikgu Minzy yang sebut nama aku tadi.. Fuhh bedeborr dohh.... Maii doakan Yoonji lepas..
+++
Jungkook pov
Aku pandang Yoonji yang berdebar dari jauh.. Aku harap dia lepas dalam sesi latihan nih..
"Min Yoonji Fighting!!!".. aku pandang je Yoongi hyung jerit nama Yoonji..Pelajar lain semua pandang kat arah kami.. Namjoon hyung gelak-gelak kat Yoongi..
"Okay yoonji.. Readyy!! Go!! "
Aku pandang Yoonji yang mula berlari dengan laju ke arah palang tersebut.. Dan disitu maka lahir laa si Min Yoonji.. Erh apa yg aku merepek nih...
Maka disitu laa Yoonji dapat pas dalam acara lompat tinggi.. Profesional gila bila dia lompat.. Macam atlet..
Aku memang tak caya.. Serious laa.. Macam dah lama aktif dalam sukan.. Lepas dia habis buat.. Muka dia cam rilex.. Aku kena stalker dia nih.. Haih.
Okay.. Aku nak jadi secret admire dia.. Heheheh..
"Kau dah kenapa kook.? Secret admire lah? Stalker laa.. Apa doh? "..
Aku tersentak bila Namjoon hyun cakap macam tu.. Odo laa aku nih.. Boleh aku terlepas cakap..Nanti kantoi la pulak.. Hado..
"Tak de laa.. Kook just teringat orang stalk insta kook hehe" Namjoon hyung hanya angguk-angguk je..
Nasib Yoongi hyung malas nak ambik tahu.. Kalau tak dia tanya sampai 100 soalan.. Bertalu -talu laa jugak..SKIP
Keesokan nya di sekolah.. Lagi satu hari je nak start Sukan tahunan..
Yoonji yang sebuk membaca maklumat di papan kenyataan tepi lorong block B itu seorang diri..
"Hurmm.. Tengok apa? ".. Yoonji pandang seorang namja yang tinggi lampai dari nya.. Yoonji hanya berdiam diri sahaja..
"Esok penentuan aku dengan jungkook.. Still remember dear?" sengaja namja tadi mengusik Yoonji..
"Aku tak takut pun jadi milik kau" kata Yoonji sinis.. Sambil smirk sekilas namja itu..
"Ouch.. I'm scared dear.. Jangn lupa aku Oh Sehun.. Your Senior.. Satu sekolah kenal aku macam mana".. Namja yang bernama Sehun tadi sengaja ingin menakutkan pada Yoonji.."Jinjaa..Mian aku tak kenal kau.. Walaupun aku satu sekolah kat sini".. Yoonji menjeling terus pergi dari situ.. Sehun geram dengan percakapan Yoonji..
"Wait and see dear".. Kata Sehun seorang diri..
+++
"Wehh yoonji esok kau gerak dengan sapa?" tanya Yena dekat Yoonji sambil minum air mineral.
"Dengan Yoongi kot.." jawab Yoonji acuh tak acuh dekat Yena"Halaa baru nak ajak kau pegi sekali naik kereta Daniel".. Adu Yena pada Yoonji.. "Laa yeker.. Nnti aku bagitahu oppa aku tau".. Yakin Yoonji pada Yena.. "wahh jinja.. Ini yang makin aku syg kat kau nihh".. Peluk Yena dekat Yoonji.. Yoonji hanya buat muka meluat sahaja..
Knock!! Knock!!
Semua pelajar kelas dope pandang dekat seorang namja yang sedang berdiri di depan pintu..
"Eh.. Taehyung nak apa?" tanya Hanbin pada Taehyung yang berdiri depan kelas dope.. "Nak jumpa Yena jap...Cikgu Minzy dengan Cikgu Chong Weii panggil".. Kata Taehyung selambe..
"Ouh.. Yena!! Ni ada orang panggil kau.. Pegi cepat".. Hanbin pandang Yena yang sedang pandang balik dekat Hanbin dengan muka nak-apa-bodoh-bahasa-inggeris-
"CEPAT!! nnti cikgu marah laa.. Ikut laa diaa! Palli! ".. Yena terus bangun dan pergi ke arah Taehyung berdiri dengan muka cool sahaja..
"Nak apa doh?" tanya Yena pandnag Hanbin.."haa ikut si Taehyung nih.. Cikgu Minzy dengan Cikgu Chong Weii panggil kau.." kata Hanbin sambil menolak Yena keluar dari kelas.. Halau nampak..
"Err.. Tak yah laa tolak odo.. tahu laa aku keluar.. " tepis Yena tangan Hanbin sambil mencebik.. Taehyung yang berdiam diri tadi.. Hanya pandang si Hanbin dengan Yena buat drama tak berbayar kat depan class..
"Erm.. Erm.. Kita kena cepat Jung Yena" celah Taehyung.. Yena pandang Taehyung dengan tajam.. Taehyung hanya bagi reaksi muka cool sahaja..
"Dah pegi ikut bakal suami kau tu.. Syuh syuh.." halau Hanbin terus masuk dalam kelas.. Yena yang pandang Hanbin.. Otak dia..
"Dah jom!" Taehyung dengan selambe tarik tangan Yena.. Yena pandang Taehyung dengan pelik..sambungan...
Hahaha.. Lama tak update..
So hari ni saja nak buat bab Yena dengan Taehyung pulak..
Hahahah..Btw.. Kalau rajin singaj baca ff semrash_ tajuk ff dia FAKE LOVE.. Anda sudi? Baca laasebutkan seorang penggunasebutkan seorang penggunasebutkan seorang penggunasebutkan seorang pengguna
sebutkan seorang penggunasebutkan seorang pengguna
YOU ARE READING
BECAME A NERD GIRL +J.J.K+
FanficYoonji adalah seorang yeoja yang menyamar dirinya sebagai nerd..Dia masuk ke sekolah barunya kerana ingin berubah sikap lama nya kepada menjadi sikap seorang budak nerd.. Tetapi Yoonji seorang yeoja yang agak tidak mudah jatuh cinta.. Kadang² ada ya...