90

854 58 7
                                    








Sebulan kemudian~………



Yoonji duduk seorang ditaman yang mereka selalu lepak dahulu,,sekarang waktu rehat pelajar sudah berpusu-pusu ke kantin... Hanya Yoonji seorang ditaman tersebut..

Seseorang memegang bahu Yoonji,,
"Ou-ouh,,Joy.. Buat apa kat sini??"..tnya Yoonji pada Joy..
"Anicuma nak datang untuk minta maaf apa yang Joy buat pada Yoonji dan Jungkook,, mianhae yoonji-ahh~"..kata Joy pada Yoonji..

Yoonji tersenyum melihat Joy,,
"Gwenchana,,Yoonji dah lama maafkan.."..snyum Yoonji pda Joy..
Joy terus memeluk Yoonji.. yoonji membalas pelukan Joy..

Terkejut Yoonji melihat Irene,Seulgi dan Wendy datang ke arah mereka..
Joy yng berpelukan itu mula pusing dan pandang mereka..

"Ko-korang,, buat apa datang sini??"..tanya Joy pada mereka..
"Ka-kami datang nak mintak maaf dekat Yoonji,,kami tahu kami buat banyak salah kat Yoonji".. Balas Irene pada Joy..

Yoonji hanya tersenyum melihat mereka yang sudah berubah..




















Waktupulangg~…

Kringgggg!!!!!

Jam loceng pulang sudah berbunyii,,Yoonji berjalan bersama Yena dan Daniel..Mereka rancak bercerita dan ketawa..

"Wehh,,jom jalan² kat mall nk?"..ajak Daniel pada Yena dan Yoonji.
"Of cuz laa nakkk!jummm"..ajak Yena excited...

"No!kami pun nak ikutt!!"..terkejut beruk bff itu dan pusing pandang belakang..Alangkah tekejut nya mereka bertiga melihat BTS yng berdiri memandang mereka..

"Ke-kenapa nak ikut,,mana bolehh"...marah Yena pada BTS..
"Jung Yena,,you have boyfriend right? Kenapa nak ada Daniel sekali"..geram Taehyung pada Yena..

"Apa BFF je kot"..geram balik Yena pada Taehyung..Daniel yang baru ingin membuka suara..

"Takpe laa kami ikut kann kann,,bolehkan Yoonji kan"..bodek Hoseok pada Yoonji..Mereka bertiga memandang sesama sendiri dan mengangguk lemah sahaja..haih Nasib Malang mereka..















Mall Make Me Feel So High~

Mereka bersembilan mula pandang nama Mall itu tersebut..
"Daniel ni mall apa yg kau bawak nih?"..tanya Jimin pada Daniel..

"Molla,,tapi Mall ni best macam² ada..yuhuu,kemonn gurlsss"..ajak Daniel pada Yena dan Yoonji ..

Yoonji dan Yena berjalan bersama Daniel,manakala BTS hanya membuntuti mereka sahaja..

"Jungkook ahh tak jeles ke?"..tanya Jimin pada Jungkook..Jungkook hanya tersenyum sahaja..Namjoon dan Jin berborak sesama sndiri manakala Taehyung bersama Hoseok...

"Daniell jomm pegii sanaaa,,sanaa besstt"..Yena terus tarik tngn Daniel dngn Yoonji..Hati Taehyung mula mmbuak panas tngok Yena pegang tangan Daniel.."chill Tae,,rilex rilex.."..Hoseok menenangkan Taehyung..Taehyung cuba bersabar..

Yoonji terpandang Jungkook,,mereka mula eye contact..Jungkook hnya pandang tanpa secalit senyuman ..Yoonji terus pandang ke arah lain dan pergi ke arah Daniel dan Yena..

"Kang Daniel?"..semua mula pandang sesorang gadis yng memanggil Daniel..Daniel mula terkedu melihat gadis itu tersebut..
"Ji-Jihyo-ahh"..tergagap Daniel memandang gadis yang bernama Jihyo atau full name dia Park Jihyo..

"Lama tak jumpa awak"..tersenyum Jihyo pada Daniel.. Muka Daniel mula merah²,Jantung dia jangn cakap laa berdegup laju..

"Awak berdua ni kawan Daniel ke??"..tanya Jihyo pada Yena dan Yoonji.. "Yaa kami kawan Daniel"..snyum Yoonji pada Jihyo..

BECAME A NERD GIRL +J.J.K+Where stories live. Discover now