79

1.6K 113 1
                                    

Kini mereka sudah berkumpul di bilik practice..Mereka duduk bersila sambil menunggu pesi mereka..

"Mana hyung² sekalian nih..Lambat mengalahkan cikgu laaaa"..kata Mingyu sambil baring dilantai... Yena yang menyandar kepalanya dibahu Yoonji.. Jungyeon pula main fone nya..
Masing² bosan tunggu pesi diorang..

"Maaf lambat korang"..kata Sehun sopan terus kearah mereka..
"Hyung nape lambat??"..tanya Jeonghan acah mengada.. "Kami ada class sikit,so tu yang lambat..lagipun Yoongi dengan Joohyuk kan sama kelas dngn hyung..tu yang payah nya.."Sehun hanya tersengih sahaja.. Nasib comel.. Auch..

"Okay.. Yoongi dengan Joohyuk maybe lambat..So kami nak korang buat performance macam nyanyi boleh tak?"..kata Sehun pandang mereka..
Mereka semua pandang Sehun..
"Hyung this is joke right?"..kata Dokyeom acah speak bi.. Padahal kelaut jugak walaupun kelas depan..

"Nope!kami dah check korang punya profile,so korang kena buat nyanyian like musical okay"..kata Sehun sambil membelek kertas.. "Hyung ingat ni HighSchool Musical 3 ke?"..tanya Taehyung tanpa reaction.. "Maybe"..balas Sehun dengan selambe..

"Okay tema untuk perform korang pasal.. Love Story..about who popular boy love at nerd girl"..tersedak Yoonji bila Sehun kata begitu.. Terkene batang hidung sendiri pulak tu.."Takda yang lain ke?"..kata Minggu seperti bantah dengan cadangan Sehun.. "nope.ini muktamad.habis.The End."Sehun berkata dengan rasa tenang sekali.. Bonus bagi cute face..

Mereka hanya mampu menerima saja laa.. Apa yang mereke kene buat..
"Kalau aku tahu,aku pindah kelas..Last pun last laa"..kata Jeonghan yang Agak menyesal.. Jungyeon mengetuk kepala Jeonghan.
"Baik kau pindah sekolah terus,habis cerita"..kata Jungyeon pada Jeonghan..
"Kalau aku pindah,hilang laa watak aku"..sempat Jeonghan menflip hairnya.. Yang lain pandang macam menyampah tngok perangai acah diva dia..Sepatutnya Seungkwan..

+++

Yoonji POV

Yoonji mula termenung dekat luar tingkat biliknya.."serious laa..aku jadi watak utama and ambik part high note"..Yoonji terus menyelak rambut nya..

"Gila.."..Yoonji terus sambung main instagram nya.. "Aku nak stalk diorang la.. Yoonji yang stalk kawan² nya di instagram.. Mula tersenyum seorang²..





Like by VKim's,JkooK97 and 50,800 more

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Like by VKim's,JkooK97 and 50,800 more

YnA.Jung' Bukan selalu bergerak solo~😚

@Min9yu_97 Rajin kau jalan² seorang.. 🐱
@VKim's Keluar tak ajak oppa kan 😐

@YnA.Jung's @VKim's mian.. 🙏🏽.. @Min9yu_97 biasheee

@JiYn.Minx aju naiss~😎

Yoonji hanya ketawa melihat rakan² yang sebuk komen diinstagram yang lain..Scroll² ..Yoonji ternampak ig Taehyung pula.. ..





BECAME A NERD GIRL +J.J.K+Where stories live. Discover now