22

2.4K 147 3
                                    

Yeri and The geng berjalan sini sana..
Ramai namja yang pandang mereka..Senang cerita..Red Velvet laa nama group dorang..Red Velvet apalagi menggedik laa..Bagi mereka,Gadis yang paling cantik kat sekolah adalah mereka..

Apabila Red Velvet masuk kelas..ada sekumpulan yeoja pergi ke arah mereka
"Kau nak apa?".. Tanya Yeri gedik.." Yeri..kau tak tahu ke?"..seorang yeoja dan geng dia berdiri depan Red Velvet..
"Tak tahu apa nya~ kau nak apa Seolhyun and AOA right?".. Acah² gedik si Yeri tu..

" by the way..kau tahu tak si Yoonji kawan Yena tu..sekarang dah jadi tumpuan pelajar lelaki kat sekolah ni"..Seolhyun dan AOA memandang sinis kat Red Velvet..
"Mw-mwo!tak mungkin la budak nerd tu?"..jawab Yeri tak percaya..

" Aku tak tipu okay..Baik kau pergi hapus budak tu..sebelum dia rampas Queenka kau tu and~ Jeon Jungkook kesayangan kau tu.."..Seolhyun dan AOA terus berambus dari kelas DNA..nasib time tu Jungkook takda lagi..Kalau tak habis la..Jungkook sekarang dah berubah dan tak jadi agak pendiam semenjak Yoonji masuk sekolah ni..

"How dare you Yoonji!tengok laa apa yang aku buat kejap lagi!".. Kata Yeri dengan nada marah.." Apalagi kita buat laa dia sampai terseksa..kan bagus"..cadang Irene dekat  Yeri..Yeri hanya tersenyum sinis saja..

+++

Yoonji yang tengah berjalan dengan Yena ingin menuju ke gelanggang  basketball sebab tadi Yoonji terjumpa sepucuk surat dan menyuruh nya ke tempat gelanggang basketball..Yoonji hanya ikut dan mengajak Yena kerana hati nya rasa tidak tenang..

"Masuk laa~"..suruh Yena dekat Yoonji suruh masuk kedalam.." kau tak rasa sesuatu ke?"..tanya Yoonji dekat Yena..
"Mungkin..tetapi apa funtion surat ni suruh kau pegi sini?".. Yoonji hanya mengangkat bahu nya sahaja..

Yoonji buka pintu gelanggang basketball..
" Gelap je..nak masuk ke?".."masuk je laa"..Yena terus masuk...Apabila mereka berdua masuk,lampu terus terbuka dan ramai pelajar dalam tu..

"Ni bukan pelajar yang anti kau ke Yoonji?"..bisik Yena dekat Yoonji.." Maybe."..kata Yoonji tenang..Baru Yoonji nak berjalan.. Semua pelajar turun dan serang Yoonji dengan Yena..

Mereka memukul Yena dan Yoonji..
Mereka berdua hanya bertahan..dengan kesakitan yang dipukul oleh pelajar yeoja..
Pelajar namja hanya gelak sahaja..

"STOP!!".. Suara yang paling Yoonji kenali..
Semua pelajar  yeoja pergi ke belakang Yeri.." Hai Yoonji dan your besti Yena.."
Yoonji bangun dan menolong Yena bangun..Semua pelajar disitu hanya ketawa dekat Yoonji dan Yena..

"Macam mana sakit tak?".. Yeri terus berjalan ke arah Yoonji dan menarik rambut Yoonji.." Tu laa akibat nya merampas Jeon Jungkook.. Arra!!" Yoonji hanya menahan..pelajar yang lain ketawa dan suka lihat Yoonji di seksa..

"Kau buat apa hah Yeri!!!" jerit Yena tak jauh dari mereka.."Ouh.aku buat ramen~"..Yeri menguatkan lagi tarikan rambut Yoonji.. Yena terus ke arah Yeri dan menyepak kaki Yeri..Yeri jatuh.. Ahli Red Velvet terus pergi ke arah Yeri..

"Yoonji sakit tak?".. Tanya Yena dekat Yoonji..Muka Yena ada sikit ² luka.." Dia memang gila ke?"..Yoonji sempat menggaru kepala nya yang sakit.."Dia mental.. " menyempat si Yena dengan Yoonji ni mengumpat..

"Yeri are u okay?" tanya Ahli Red Velvet dekat Yeri..Yeri mengosok kaki nya sakit disepak oleh Yena tadi.."Kau Yena!"..Irene terus  menolak Yena..Yena apalagi..menampar laa muka Irene..Irene jatuh dan memegang pipinya yang kene tampar..

"Kurang ajar kau!".. Yena disepak oleh Seulgi dan Yena terus jatuh ke lantai..Yoonji baru ingin pergi ke arah Yena..Ditahan oleh Joy dengan Wendy..Yeri terus menyepak kaki Yena yang tengah terdorang dilantai..
Yena hanya menahan kesakitan..

Yoonji dengan geramnya..Menolak kuat Wendy dan Joy sehingga jatuh..Yena sudah tidak bermaya sedikit..Yoonji terus menarik Seulgi dan menampar kuat di pipi nya..Seulgi terjatuh dan merasa kesakitan tamparan dari Yoonji..

Yoonji memandang Yeri yang tengah menyepak Yena  sehingga Yena berasa sakit..Yoonji terus  menarik Yeri dan memukul kepala Yeri..Yeri memandang Yoonji dengan berasa sakit dikepala..
Yoonji terus mengcengkam kolar Yeri..

Baru Yoonji nak tumbuk Yeri..
" Woi!!!!"..suara lelaki datang kearah Yoonji..
Yoonji memandang ke arah namja tersebut dan melepas kan Yeri..
"Yeri gwenchana~?".. Tanya seorng namja mungkin kawan namja yang jerit tadi..

" Oppa~ dia pukul Yeri..pastu dia tetiba carik pasal.."gedik Yeri memberitahu kepada namja tersebut..Namja tadi menolong Yeri bangun..
"Kau tahu tak aku dah bagi warning kat kau jangan kacau adik aku".. Orang yang warning ni adalah Sehun abang kepada Yeri..dan namja yang tolong Yeri tadi Kai..kawan Sehun dan Ahli EXO pun ada disitu..

Yoonji hanya pandang  ke arah Yeri dengan tajam.. Ahli Red Velvet berlari ke arah EXO..
Yoonji terus pergi ke arah Yena dan menolong Yena bangun..Yena pun bangun..Yena memandang Yoonji hanya tersenyum pasrah..

Sehun terus menolak  Yena jatuh..dan menarik rambut Yoonji dengan kuat..
" Yaa!!!sakit laa!!!"..jerit Yoonji berasa kesakitan.."baru kau tahu rasa sakit!!KAU TAHU TAK!!SIAPA HAK KAU NAK BULI ADIK AKU HAH!!!KAU INGAT KAU BUDAK BARU KAT SEKOLAH NI AKU TAKUT!!DASAR NERD TAK GUNA!!"Sehun menjerit ke arah Yoonji..Yoonji pun geram terus menyepak perut Sehun..Sehun dengan geram nya..menampar berkali-kali di muka Yoonji..

Yoonji hanya bertahan kesakitan..Yena hanya pandang dan tak mampu nak tolong Yoonji..Dia pun takut sebab dia halang oleh pelajar lain..Lepas itu,Yoonji dilempar ke arah lantai hujung basketball..
Tepat² dekat arah sekumpulan namja yang sedang berdiri..

SAMBUNGAN...

Kesian Yoonji dengan Yena..
Kene belasah pulak tu..tapikan siapa sekumpulan namja yang baru datang tu..

BECAME A NERD GIRL +J.J.K+Where stories live. Discover now