(Sambung chapter yang sebelumnya)Yoonji dilempar ke arah hujung basketball..
Tepat² ke arah sekumpulan namja yang sedang berdiri..Yoonji bangun terduduk sambil menahan kesakitan..
Seorang namja pandang Yoonji dan pandang dekat Sehun dengan sinis.."Wah~ dengan yeoja pun nak belasah jugak ke?".. Yoonji berasa sangat kenal dengan suara itu..Apabila Yoonji memandang namja yang sedang berdiri dekat depan Yoonji..Yoonji terus terkejut..Rupa² nya ada Ahli BTS..Yoonji pandang ke arah Yena yang sedang ditolong oleh Taehyung ..
Namja tadi menolong Yoonji bangun..Yoonji hanya menuduk dan hanya pandang ke arah lain..Jungkook disitu pandang ke arah Yoonji yang berluka di mukanya..
" Aiguuu~.. Dah teruk aku tengok muka kau~"..namja didepan Yoonji hanya melihat muka Yoonji yang ada kesan lebam dan luka..Yoonji hanya buat tak tahu sahaja..
Namja tadi baru ingin membawa Yoonji keluar dari situ.."Woi!!yeoja tu tak habis lagi dengan aku!!Aku nak ajar dia cukup²"..Sehun memandang tajam dekat namja tadi dan Ahli BTS juga..Ahli EXO menghalang Red Velvet dan maju kedepan..Yeri memandang Jungkook ..Jungkook hanya menjeling sahaja..
Namja tadi pandang Sehun tajam..Ramai pelajar disitu pandang namja tersebut.. Tapi ada yang mengenalinya..
"Kalau kau nak dia?Kau lawan aku dulu?".. Ahli BTS hanya pandang namja itu..
" hyung..hyung jangan..nanti tersebar macam mana?"..Jimin ingin menhalang namja itu.."Yaa!kamu gila ke?"..marah Jin .."Kau siapa nak lawan aku hah!!".. Marah Sehun kerana tak puas hati lagi..
" Aku? Serious kau nak tahu!!Aku Min Yoongi or Suga..pelajar baru kat sini..by the way..saya Ahli BTS jugak "..kata Yoongi or Suga dengan selambe dan gaya swag nya..
Ahli BTS yang lain hanya mengeluh dengan karenah Suga..Yoonji hanya berdiam diri di sebelah Jungkook.." Tch!!apa hubungan kau dengan Yoonji..Baik sangat kau nak tolong minah nerd tu.."..kata Sehun sinis..Ahli EXO lain gelak..pelajar yang lain hanya diam dan tak mahu masuk campur..
Suga terus pandang Yoonji dan menarik Yoonji sambil melihat muka Yoonji yang tanpa memakai cermin matanya.."Bila masa Yoonji kesayangan aku ni jadi nerd?".. Semua disitu pandang ke arah Suga yang tetiba bercakap begitu..Jungkook terkejut dan menunduk..Taehyung hanya tolong menenangkan Jungkook...
"What!kesayangan kau!!Hahahaha..kau buta yer..Kau yang popular sampai ramai yeoja tergila kan kau..dan kenali kau samapi budak nerd macam tu kau kutip..Wow!!aku ingat kau je yang suka budak nerd tu..Tapi sayangnya budak nerd tu suka Jungkook..".. Ahli EXO ketawa sinis..
Yoonji yang terkejut dengar Sehun berkata terus pandang Yeri tajam..Jungkook terus pandang hyung² nya yang tidak percaya..
"Bila masa kau dah minat anak Jeon nih.."
Suga pandang Yoonji..Yoonji hanya menjeling sahaja.."Well~ baik kau serah Yoonji tu dekat aku..Aku nak ajar dia cara hormat orang sebab dia agak kurang ajar.." kata Sehun sindiran.."Setahu aku..adik aku ni memang kurang ajar pun..tak payah nak ajar.."..Suga berkata dengan selambe dan membelai rambut Yoonji..Ahli BTS,EXO dan Red Velvet agak pelik dengan kata-kata Suga..
"Wh-What! A-adik kau?"..kata Sehun tidak percaya.." Yerla!!dia laa adik kesayangan aku!!Kenapa tak percaya..kau nak aku test DNA kat sini ..kau ingat aku nak bagi free ke?"..Ahli BTS hanya meluat dengan ayat Suga.. "Jom laa~ semak je Yoonji duduk sini..Yoonji terus menarik tangan Suga pergi dari situ..Ahli BTS dan Yena mengikut mereka dari belakang..
" Kau tunggu laa..ingat aku takut ke!"kata Sehun panas..Mereka pun pergi dari situ..Pelajar di situ hanya mampu berdiam dan masuk ke kelas..
+++
BILIK KESIHATAN..
Yoonji merawat luka nya di atas katil kesihatan..Yena pulak dirawat oleh Taehyung.. "Ah sa-sakit~"..Yena yang tidak tahan kesakitan terus mengelak sikit dari Taehyung.." Tahan laa Yena..tulah jangan acah gangster sangat.. " Taehyung hanya membebel sahaja..Yena memandang Taehyung tajam..
Yoonji yang cuba membuka botol ubat..hanya mampu bersabar sahaja..
"Sini Kook tolong bukakan~".. Yoonji memberi Jungkook botol tersebut..Jungkook membuka botol itu dan terus merawat muka Yoonji yang ada kesan luka.." Tengok..muka dah comel.ada banyak luka²..habis tak comel dah.."Jungkook sengaja membebel..Yoonji hanya buat tak tahu.."Masuk sekolah dah nak tunjuk gangster kat senior.."Suga pandang Yoonji dengan tajam..Yoonji hanya menjeling..
"Hyung..jangan laa marah dia.."..kata Namjoon dekat Suga.."Betul tu..mungkin ada laa tu yang tak betul nya.."..Sambung Jin dan membackup Yoonji.."Tak payah backup sangat dia tu..degil acah gangster kat sekolah..".. Yoonji geram pandang Suga..
" Kalau tak suka Yoonji!!Tak payah laa tadi backup Yoonji masa kat gelanggang basketball!!!"..marah Yoonji dekat Suga..
"Kau patut berterima kasih kat Oppa sampai tepat pada masanya!!kalau tak Hospital laa jawapnya kamu Yoonji!!kamu tak pernah dengar cakap Oppa kan!!Degil!!".. Sambung Suga dan marah pada Yoonji..Yoonji terus tolak tangan Jungkook dan pergi ke arah Suga..
"Nae!!Kamsah Hamidah!!!Buat apa nak dengar Abang yang sombong dan tak pernah nak jenguk Omma dengan Appa kat rumah!!!Lepas tu!!nak acah baik depan kawan laa!!!Korang bertiga kat rumah tu sama saja!!!Hanya pentingkan kawan!!!Omma Appa tak penting!!Ingat ni!selagi Oppa tak jejak rumah Omma dengan Appa!! you're not my brother!!"
Yoonji membuka pintu bilik kecemasan dan menghempas sampai pintu tercabut dan berlari sambil menangis..Suga terasa dadanya dicucuk pisau yang amat tajam..Suga hanya menunduk..Jin menenangkan Suga..Jin menyuruh Jungkook mengejar Yoonji..Jungkook pun pergi mengejar Yoonji..
SAMBUNGAN...
Wahh...author rasa sedih gak part ni bila Yoonji gaduh dengan Suga..Author sebenarnya tak nak buat bab macam ni..Dah ini je yang ada dalam kepala otak Author.. nak buat macam mana..
Korang rasa Jungkook dapat cari Yoonji??
YOU ARE READING
BECAME A NERD GIRL +J.J.K+
FanfictionYoonji adalah seorang yeoja yang menyamar dirinya sebagai nerd..Dia masuk ke sekolah barunya kerana ingin berubah sikap lama nya kepada menjadi sikap seorang budak nerd.. Tetapi Yoonji seorang yeoja yang agak tidak mudah jatuh cinta.. Kadang² ada ya...