91

975 50 4
                                    






























































Bermula 5 orang ekor beruk kawan yang paling rapat sekali iaitu,Yoonji,Jungkook, Yeri,Jihyo dan Kai.. Mereka adalah kawan paling akrab dan rapat..

Mereka sekolah bersama di Sekolah Menengah Rendah di Busan..Dalam antara sahabat itu,Yoonji laa orang pertama jatuh cinta pada Jungkook, walhal Jungkook pun sukakan Yoonji..

Dalam masa dua² sama suka tapi tidak diketahui,Yeri orang kedua yang menyukai Jungkook namun malah Jungkook seperti biasa memang tidak suka akan Yeri hnya menganggap Yeri kawan atau seperti adiknya sendiri.. Dalam masa yang sama juga Kai suka terhadap Yoonji.. Cinta mereka berpusing disitu sahaja..

Malahan si Jihyo sahaja tahu cinta cintun mereka, kerana semua rahsia hanya tersimpan pada dia..
Jihyo berasa tersiksa memegang rahsia mereka berempat.. Semasa Yeri,Jihyo dan Yoonji duduk hanya mereka..Yeri memberitahu yang dia menyukai Jungkook..Disitu Yoonji berasa patah hati, orang yg dia sukai kawan baiknya sndiri pun menyukai orang yg sama..

Yoonji mengucap kan Tahniah pada Yeri dan berpura-pura terkejut dengan luahan Yeri, Jihyo memandang Yoonji yang tersenyum dan gembira palsu itu..
Jihyo tersenyum kekok, rasa kasihan terhadap Yoonji..
Malahan dia tahu yang Jungkook sangat suka pada Yoonji..
Tapi apakan daya, dia tahu Yoonji ni jenis yang mudah mengalah dan biar orang yg dia sayang bahgia..

Pada hari keesokkan nya,Kai datang ke arah Yoonji dan meluah perasaanya pada Yoonji, Yoonji terkejut dengan luahan Kai dia rasa buntu.. HATI KATA TAKNAK, OTAK KATA TERIMA...
tetapi dengan tetiba terkeluar ayat "saya terima" Dari mulut Yoonji..
Kai gembira dan memeluk Yoonji,Yoonji mengalirkan airmata yng sangat bersalah terhadap Kai..
APA YG DIA BUAT? DIA HNYA TERIMA KAI HANYA KESIAN KAN KAI??..

Yoonji meluahkan segalanya terhadap Jihyo, Jihyo berasa sedih pada Yoonji,, "bertabah Yoonji-ssi,,saya akan simpan rahsia ini elok²".kata Jihyo pada Yoonji..
Dan malangnya, percakapan Jihyo dan Yoonji didengari Yeri..
Alangkah terkejutnya Yeri yang Yoonji juga menyukai Jungkook, hatinya panas membara.. Dia tahu yg Yoonji sudah officiak dngn Kai, tapi tidak sangka yg Yoonji buat begitu demikian.. Yeri terus menelefon Kai dan memberitahu semua rahsia yg didengari pada Kai.. terkejut Kai dapat tahu dari Yeri,,Kai menjadi marah dan geram..

Keesokannya,apabila Yoonji bertegur sapa pada Yeri, Yeri terus menamparnya.. Terkejut Yoonji memandang nya.. Jihyo yang melihat terus terkejut dan berlari mencari Jungkook...
"KAU DAH OFFICIAL DENGAN KAI SUNBAE!!TAPI MENGGATAL NAK JUNGKOOK!!, YAA JUNGKOOK AKU PUNYA ARRA,,YERI YANG DULU SUKAKAN DIA!! KAWAN APA MACAM NI TIKAM BELAKANG KAWAN!!!"..jerit Yeri pada Yoonji yang sudah menangis teresak..

Kai yang baru sampai melihat ramai sudah pelajar datang mengelilinginya mereka.. Kai datang dan cuba mengangkat Yoonji yang terduduk itu.. Yoonji memandang Kai smbil menangis takut pada Kai.. Jungkook dan Jihyo yang baru sampai terus ke arah mereka...

Jungkook memandang Kai yang cuba sendiri kan Yoonji.. Jungkook terus ke arah Yoonji..
"Jiji ahh, gwenchana??"..tnya Risau Jungkook pada Yoonji.. yoonji  mula memandang Jungkook.. Yeri dan Kai terkejut melihat adengan Jungkook dan Yoonji tersebut..

"Kau sapa nak sebuk tanya macam tu kat Yoonji??"..tnya Kai sambil pandang Jungkook tajam.. Jungkook membalas pandangan Kai.. "Aku chingu dia, tak salah kan tanya"..balas Jungkook terhadap Kai.. "So,aku namchin dia dan tk perlu sebuk" ..balas balik Kai dan tolak Jungkook..

BECAME A NERD GIRL +J.J.K+Where stories live. Discover now