32

2.1K 137 4
                                    

"Okehh!! Uhukk uhukk!! Kita mula dengan Pasukan yang dinanti-nantikan...Pasukan BULLETPROOF BOYS!!!!!!! "..

Kyaaaaaaaaaaa!!!!!

Terjerit-jerit para yeoja tepi gelanggang Basketball.. Ada yang sampai terover-over nak keluar anak tekak dah..

"Baik laa.. Hari ini pertarungan final antara lelaki di gelanggang ini!! Kita mulakan..acara ini !!!!!"..

Pasukan basketball pun turun gelanggang.. Pasukan SJY hanya tersenyum sinis pada pasukan lawan.. Pasukan Bulletproof hanya senyum dan berdoa dalam hati sahaja..

"Baikklaa hari ini pemain sudah ditempat masing²..seperti ini pengadil akan tentukan bola siapa yang dulu dapat"..

Pengadil yang berdiri di tengah²..
Jimin yang menjadi center bersama dengan Taemin pasukan pihak lawan..

Pengadil yang sudah bersedia..
Terus melambung bola ke atas..
Jimin dan Taemin melompat ingin menepis bola kepihak lawan..
Tapi malang.. Jimin yang berjaya menepis bola ke arah Daniel..

"Jimin yang berjaya menepis bola tersebut terus ditangkap oleh Daniel ..Daniel melantun bola dan memasing ke arah Yuvin.. Yuvin yang cuba mengacah bola tersebut.. Malah aduhhh Mino dapat merampasnya.."

+++

Yoonji pov

Yoonji berlari ke arah Basketball dihalang oleh beberapa pelajar lelaki disitu.. Yoonji sudah merengus kegeraman.. Dia tahu ini mesti si Yeri yang menyuruh..

"Sana la bodoh! Jangan halang aku sial"..marah Yoonji menepis tangan namja itu tersebut..
Tiga orang namja tersebut tidak takut pada Yoonji.. Malah mengacau Yoonji lagi..

Yoonji yang kegeraman terus menolak namja itu..
"Hei.. Come on bae~ kita boleh have fun~"..namja yang lagi satu tadi membelai rambut Yoonji..

"Blarr laa kau!! " tolak Yoonji kuat dekat namja tersebut..
Bodoh laa.. Memang cari dorang nih.. Geram aku..

"Awak.. Jangn laa macam nih"..Yoonji pandang gelak sinis.. Dua orang namja tadi memegang tangan Yoonji.. Baru sorang namja yang ingin merapati Yoonji..

Yoonji terus tendang terus namja tadi.. Dan menyepak namja di kiri terus Yoonji menyiku perut namja di kanannya.. Mereka bertiga terus rebah..

"Lain kali jangam cari pasal gile! "..
Yoonji terus lari ke arah Gelanggang Basketball..

+++

"Jimin yang baru ingin melontar bola ke arah Hoseok.. Terus dirempuh oleh Gikwang.."

Pritttttt!!!

Bunyi whitsle menanda kan rehat 5 minit ..sekarang sudah game akhir..
Markah pasukan Bulletproof ketinggalan jauh..

BULLETPROOF BOYS [21]
VS
SJY BOYS [31]

"Wehh.. Harap kita buat yang terbaik~"kata Namjoon tercungap-cungap.. "Kita tahu menang atau kalah ialah adat permainan.." sambung Jin selaku leader pasukan..

BECAME A NERD GIRL +J.J.K+Where stories live. Discover now