BTS HOME..BTS POV
Lepas makan malam..kami berenam berkumpul kat ruang tamu..Tapi sayang nya Yoongi hyung takde sebab dia duduk kat US..rindu Yoongi hyung...
"Hmm..nak bincang apa ni..".. Muka jin dah sedia nak tahu pasal apa nak dibincang ni..
" urmm...urmm.."..apahal aku gagap dohh..
"Kook cakap laa..asal urmm urmm..macam kat dunia ni dah kehabisan ayat je..".. Aku pandang je Taehyung tajam..Orang tengah gagap dia pulak main²..Aku sabar je bila dia sengih kat aku.." Ni haa Jungkook ni..ada hal sebab tu nak bincang dengan hyung ni..". Namjoon selaku leader memberi keterangan dekat Jin hyung yang paling tua dekat group BTS ni.."yer hyung tahu..tapi apa masalah dia..aiguu..pening kepala aku.."..aku memang seram gak kat Jin hyung..walaupun kat sekolah dia nampak macam flower boy..tapi kat rumah memang dah jadi keturunan Jin..
"Kook ada sukakan sorang yeoja ni..ta-tapi..Kook takut dia kene buli dengan fans² Jungkook kat sekolah.." ..bukan nak riak..menda betul Jungkook banyak fans kat sekolah lagi² yeoja.."Laa cakap laa awal²..Hyung bukan nak marah pun.."..Jin hyung pandang aku...aku tahu Jin hyung syang aku...hehe..
"Habis tu siapa yeoja tu.."..tanya J-Hope dekat aku.." Kook tak tahu nama dia..tapi kook kenal dia..dia comel..kook suka.."..Jimin pandang Jungkook "..bukan Kook suka yeoja sexy ke ..like Yeri..ahahhah"..sial kau Jimin..Yeri pulak kau sebut..Aku tak minat weh yeoja tu..Aku lagi benci dia..ada hati suka kat aku..
" Euww!!memang tak laa Yeri tu..Aku rela ambik Cikgu Song Jihyo wehh.."..Taehyung dengan Jhope dah tergelak tengok Jungkook..Siapa tak kenal si Yeri aka budak acah² Queenka kat sekolah.. Pastu membe dia lagi yang empat orang tu..BTS bukan minat pun kat dorang..Cuma dorang je yang terhegeh-hegeh kat BTS..
"Esok tunjuk kat hyung..hyung nak tengok jugak siapa yeoja tu.." ..Aku tengok muka Jin hyung memang tak sabar nak tengok yeoja tu..aku gembira. .Tapi aku tengok muka satu persatu hyung² aku ni..
"Korang semua bila nak ada yeochin..Kook rasa Suga hyung dah ada yeochin kat US ..pasti berfoya-foya..".. Hyung² ku semua gelak..nampak sangat nak mengelak dari soalan aku..ceh..aku tahu dorang ada yeoja yang diorang minat..tapi..hanya mampu pndang dari jauh laa..tch.. Pengecut..
********************************************
Omma suruh aku pergi ke mall beli barang yang dah disenarai..Aku just simple pakai shortpants dengan baju berhodie warna hitam..tapi jangn lupa jenama adidas yer..
I'm swag okay.." omma ni suh beli banyak² nak buat apa..haih..orang tua ni.."..aku menolak troli sambil mencari-cari barang yang omma aku suruh beli.."Susu dah ada..Chocolate dah ada..Cream dah ada..apa lagi ni..Ouh..serbuk koko..tapi kat mana yer"..aku mencari-cari kat mana tempat barang kecil².. Yes..kat sini laa..
Baru aku nak ambil serbuk koko..tiba² ada satu tangan nak ambil serbuk koko tu jugak aku pandang dia.."ouh..awak nak serbuk koko ni ke?" ..dia tanya kat aku..aku just angguk je laa.."
nah.."diam ambik serbuk koko tu dan bagi kat aku.."Gomawo.."..aku bow kat dia..dari pandangan aku..dia mesti tua dari aku.."nae.. "..aku pusing dan letak serbuk koko ni kat troli aku .." Hyung ni chocolate yang hyung nak kan??". .wait!!asal familiar sangat suara ni..aku pusing sedikit kepala aku..Ouh!!Tidak dia nam-namja yang aku bagi payung tu..aku terus pandang depan dan tutup kepala aku dengan hodie..aku terus laju ke kaunter..
Mereka bedua tu pandang pelik kat aku..
Lepas siap semua..aku bayar dan lari ke arah..kereta Mr.Lee..
"Palli..Mr .Lee..".. Mr.Lee pelik pandang aku dan terus bergerak ke rumah..
Aku lega dalam kereta..bukan apa..aku takut identiti aku terdedah..nanti diorang tahu yang aku ni bukan nerd..habis laa..********************************************
JIN&JK POV
" Jungkook carikan chocolate untuk hyung tau.."..nae hyung". ..Jin hyung suruh aku cari chocolate kat belah kanan sebab Jin hyung esok ada kelas masakan dia..so sebab tu aku dengan Jin hyung pegi mall..
Aku ambil chocolate yang untuk buat kek..bukan untuk makan mentah macam tu..Bila aku jalan nak ke arah Jin hyung..aku terdengar perbualan Jin dengan sorang yeoja..
"ouh..awak nak serbuk koko ni ke?"..aku intai sedikit...bila yeoja tu angguk dan Jin hyung bagi serbuk koko kat yeoja tersebut..
" nah..",.."gomawo.." yeoja tersebut terus letak serbuk koko kat troli dia.."Hyung ni chocolate yang hyung nak kan??"..aku pergi kat Jin hyung..baru Jin hyung nak cakap..aku nampak yeoja tu terus pecut kat kaunter..Dah kenapa dia tu..
Aku pelik dan pandang Jin hyung..Riak muka Jin hyung pun dah pelik gak..
Lepas habis shopping kami terus balik naik kereta Jin hyung..SAMBUNGAN..
Korang rasa Jungkook siasat tak siapa yeoja yang dia jumpa kat mall tuu???
Kita tengok je laa chapter seterusnya..
YOU ARE READING
BECAME A NERD GIRL +J.J.K+
FanficYoonji adalah seorang yeoja yang menyamar dirinya sebagai nerd..Dia masuk ke sekolah barunya kerana ingin berubah sikap lama nya kepada menjadi sikap seorang budak nerd.. Tetapi Yoonji seorang yeoja yang agak tidak mudah jatuh cinta.. Kadang² ada ya...