20

2.3K 156 11
                                    

Apabila Yoonji berjalan dikawasan loker,tiba² dikepung ramai pelajar yang anti Yoonji ..Yoonji hanya tercengang dengan mereka..

"Ko-korang ni kenapa hah?".. Yoonji dah mengundur ke belakang dan tersandar loker..Jalan MAti!.." Hello Yoonji..kau ingat kau boleh lari?"..datang si Yeri dengan geng dia..Yoonji geram dan mengetap bibirnya..

"Yoonji~Yoonji kesian laa kau ni..patut laa bodoh lepastu nerd,kau ingat Jungkook tu suka kau hah!!!".. Yeri terus menjerit..Yoonji hanya mendiamkan diri sahaja..
" A-apa kene mengena aku dengan Jung-Jungkook pulak?"..berani Yoonji lawan Yeri..

"SEBAB KAU LAA!!!SEDAR DIRI KAU TU!!INGAT BAGUS SANGAT HAH!!" Yeri menjerit kearah Yoonji..Pelajar² lain hanya ketawa dekat Yoonji.."All's jom perang dia!!"..Semua pelajar mula membaling tepung dan belon air ke arah Yoonji..Yoonji hanya mampu menutup mata dan merelakannya..

Habis baju Yoonji basah dan ada kesan tepung..Pelajar disitu pun gelak akan Yoonji..Yoonji geram melihat Yeri..
Terus Yoonji mengambil tepung yang bertaburan di lantai dan terus tempek kat muka Yeri..Semua terkejut melihat adengan tersebut..

"Yaa!!!!".. Yeri mengelap tepung dimukanya dan dibantu oleh geng nya..Yoonji ketawa sahaja..Baru Yoonji nak baling tepung lagi ke arah Yeri..Satu tangan menghalang dan menggemgam tangan Yoonji..

" Kau berani buat saeng aku ?"..Seorang namja yang tinggi dari Yoonji..Menggemgam tangan Yoonji..Yoonji berusaha ingin melepaskan tapi cubaan nya gagal..

Dengan jahat nya,namja tersebut terus menolak Yoonji jatuh dengan kuat..Yoonji berasa kesakitan lengannya..
"Kau siapa nak buli saeng aku hah!!".. Semua pelajar dekat situ hanya mengutuk dan ketawa dekat Yoonji..Yeri tersenyum puas apablia namja tersebut ialah abangnya yang menolong saengnya Yeri..

" ingat!Aku Oh Sehun,Oppa kepada Oh Yeri..Kalau sesiapa berani mencederakan saeng aku..akan kene dengan aku..".Sehun terus menjeling Yoonji..Yoonji hanya menunduk takut ..Yeri tersenyum dan sempat mengejek Yoonji sambil pergi dari situ..

Yoonji bangun dengan tiada siapa yang menolong nya.."Hari ni kau menang..Esok kau tengok apa yang aku buat,so kau jangan menyesal Oh Yeri.."Yoonji terus tersenyum sinis..

*******************************************

MIN YOONJI HOUSE

Yoonji balik kerumah dengan pakaian yang kotor dan agak basah kerana dibuli tadi disekolah nya.
"Aiguuu~ dah kenapa anak omma ni??".. Omma terus datang ke arah aku dengan riak yang risau.." Yoonji kene buli tadi kat sekolah.. ".." jinja! Kenapa tak bagitahu appa bang..kamu ni yoonji.."..aku terus naik ke bilik dan mandi..

Lepas sahaja aku mandi..aku terus pandang cermin di meja makeup.."patut ke aku tukar jadi diri sendiri..yup memang patut aku kene jadi savage balik.."..aku terus menelefon Pn.Choi suruh membuat baju sekolah yang baru.."Mulai esok aku akn berubah.."..aku tersenyum sinis..

******************************************

BTS HOUSE

"Wehh..hyung tahu tak tadi ada yeoja kene tolak dengan Sehun..".. Taehyung memberitahu kepada Namjoon.." Jinjayo?siapa yeoja tu?Wahh dia dah tunjuk perangai acah gangster tu"..Namjoon yang sedang minum air tadi terus menggemgam tangan nyaa..

"Tapi tak pasti yeoja tu sapa?..Kalau Sehun dia dapat mangsa dia,dia memang jenis takkan bagi kasihan dan takkan lepaskan dia.." Taehyung agak bimbang pasal tersebut..

"Korang borak apa ni??". Datang si Jin dengan Jhope.." Takde laa..mase kita buat latihan main basketball,Sehun ada buli yeoja.. Maybe junior.."..Namjoon menerangkan pasal tadi.. "Wah!!Evil maknae EXO dah muncul!ni mesti kes adik dia mintak tolong ni"... Jawap Jhope savage..

" Biasalah laa..adik dia yang salah..tapi yang dipersalahkan dekat orang yang tak bersalah.."..Jin hanya mengeleng kepalanya..Jungkook yang duduk diruang tamu sorang² pun hanya mencuri dengar perbualan hyung nya..

"Kene buli?".. Jungkook memikir siapa yeoja malang yang kene buli dengan Sehun ni.." I dont know kook,tapi yang Chim tahu sekarang musuh adik dia Yoonji."..Jungkook terus pandang Jimin..

"Lebih baik esok kau protect dia kook,Kau tahu kan Sehun macam mana?".. Jimin memberitahu kepada Jungkook tetapi mata Jimin hanya tumpu pada kaca tv dihadapan nya ...

SAMBUNGAN..

you all~korang rasa apa akan jadi??
Kita tengok jela chapter seterusnya..

BECAME A NERD GIRL +J.J.K+Where stories live. Discover now