40

1.9K 112 13
                                    

kalau rajin layan laa mashup dari jyeoms.. Kebanyakkan mashup dia best jugak..

+++



Yoonji dan Yena yang baru masuk ke khemah.. Hari ni tak tahu kenapa ramai namja tersenyum ke arah Yoonji.. Yoonji jadi makin pelik pun ada..

"Namjoon oppa? ".. Panggil Yoonji dekat Namjoon.. "haa.. Ye saya? Ada apa?"..tanya balik Namjoon dekat Yoonji.. "oppa mana.. Tak nampak pun?".. tercari-cari Yoonji mencari oppanya..

"Ouh.. Yoongi hyung pegi daftar untuk acara 100 m kat Cikgu Minho".. jawab Namjoon sambil pakai kasut..
"Kenapa oppa baru pakai kasut? ".. Pelik Yoonji pandang Namjoon..

"Ouh.. Tadi pegi sekolah pakai seluar slect yang warna coklat muda gitu.. So oppa pegi tukar seluar sukan laa".. Jawab Namjoon sambil mengikat tali kasut.. Yoonji hanya meng-oh sahaja..

SKIP

"Bermula laa acara seterusnya.. Acara larian 100 meterr namjaaaaaa!!

Semua pelajar-pelajar terjerit apabila sekarang mc bertukar kepada Cikgu Jaesuk.. Semua murid jadi suka apabila mc ditukarr..

"Baik kita jangan buang masa.. Hari ini ciptanya sejarah.. Peserta-peserta yang masuk 100 meter adalah juara yang memenangi larian 100 meter..
Wow!! Ini sungguh hebatt!! "

Yoonji yang memandang peserta tersebut.. Dia amat risau tentang kejadian masetu.. Masih terngiang-ngiang diminda dia..

"Baik laa... Kita akan sebut namanya dia lorong yer..
Lorong yang pertama ialah Park Jimin dari rumah Kuning!! "..

Yeoja-yeoja kat situ menjerit nama Jimin dengan sekuat hati mereka..

"Lorong nombor dua.. Oh sehun daripada pasukan rumah biru!!".. Yeoja yang over menjerit nama Sehun.. Sehun hanya tersenyum sinis sahaja..

"Mungkin ini yang anda tertunggu-tertunggu kan.. Baiklaa lorong yang ketiga ialah Jeon Jungkook dari pasukan rumah unggu!! Juara yang selalu bolot acara 100 meter!! "
Jungkook hanya tersenyum dan melambai.. Apabila matanya ternampak si Yoonji.. Terus Jungkook buat flying kiss.
Yeoja-yeoja kat situ perasan.. Ingat jungkook buat kat dorang..

"Lorong yang keempat pula.. Tak lain tak bukan.. Hebat yang tiada tandingan juga.. Ialah Kim Taehyung.. Dari pasukan rumah Hijau!!
Taehyung hanya senyum dan hanya berdoa dalam hatinya..

"Yang terakhir pula..Dia ialah mantan sekolah kita.. Namun dia masuk semula.. Tak lain tak bukan.. Si swag.. Min Yoongi dari pasukan Merah"..

Tanpa tersengaja Cikgu Jaesuk termic drop kat situ..Yoongi pandang Cikgu Jaesuk be like.. Wtf!!
Yoongi hanya buat muka malas nk layan sahaja..

"Baik..Dengan bangganya Pengetua sekolah kita ingin melancarkan acara 100 meter yang bersejarah ini.. Mari kita mulakan dengan kiraan 321"..

+++

Yoonji pov

Aku mula berdebar bila Cikgu Jaesuk asyik perkenalkan mereka..
Apabila nama Jungkook disebut..
Aku pandang dia.. Jungkook hanya memaikai seluar sukan puma berwarna hitam dengan baju takde lengan warna unggu.. Serious talk laa..

BECAME A NERD GIRL +J.J.K+Where stories live. Discover now