Macam dalam video atas tu game yang dorang main ni.. Btw layan laa dulu.. Miss Monday Couple.. 😚😚
+++
"3,2,1!!prittt!!!"..
Tidak sangka Jungkook terlebih dahulu dapat bola tersebut..
Tetapi strategi kelas Dope sangat pandai.. Lelaki di hadapan perempuan dibelakang.."Jungkook main pasing dulu"..kata Taehyung.. Jungkook terus memasingkan bola ke arah Taehyung.. "Woii baling je laa..target namja dulu.. Yeoja kemudian.."..kata Ten terhadap Taehyung..
"Tahu laa aku bukan bodoh macam korang"..tiba semena Taeyong merampas bola Taehyung..
"Lambat, laa kau Taehyung~"..Taeyong terus membaling bola ke arah kelas Dope..tapi sayang Vernon dapat, tangkap..
"Alahai lemah nya kau baling~" tidak semena Vernon baling terkene perut Taeyong.."Opss..sorry"..jahat Vernon sengaja usik Taeyong.. Taeyong geram dan keluar dari situ..
SKIP
Makin lama mereka bermain ..pemain sudah makin berkurangan hanya tinggal 10 orang sahaja diantara kelas..
Kelas Dna hanya tinggal Jungkook,Taehyung,Jimin,Daniel,Yugyeom,Dokyeom,Yeri,Joy,Yein dan Eunha..Mana kala kelas Dope pula..
Mingyu,Vernon,Hanbin,Junseob,Woojin,Yoonji,Yena,Jungyeon,Dahyun dan Yuqi..hanya itu sahaja yang masih tinggal.."Urm..nak target sapa?"..kata Daniel dekat Jungkook..Jungkook bisik telinga Daniel.."jangan target Yoonji..yang tu biar aku settlekan.."..Daniel hanya mengangguk saja...
Terus Daniel pasing bole ke arah Dokyeom..Dokyeom smirk pandang Mingyu dengan Vernon..
Vernon dan Mingyu pandang pelik kat Dokyeom.."Kalau bola ni kene kat dia.. Dia jadi milik aku uwahaha~"..kelas dope mula laa pandang pelik kat Dokyeom..
Dokyeom baling bola tersebut..Dia ingin target kat Mingyu atau Vernon.. Tetapi terkene Yuqi.. Yuqi terjatuh apabila bole tersebut terkena dekat kepala nya...Jimin,Daniel dan Yugyeom ketawa..
"Ayokk kau Deokyeom~.."usik Jimin terhadap Dokyeom.. "Aku nak target lain..lain yang aku dapat.." kata Dokyeom.. Tetapi bola itu ditangan Vernon.. Vernon terus baling kat Dokyeom .. Tak sempat nak elak si Dokyeom..
"Tak pe arh aku out~"..Dokyeom keluar bukan ke kelas DNA tapi terus ke arah Yuqi yang duduk hujung..
"Awak okay?"..tanya Dokyeom dekat Yuqi..Yuqi pandang Dokyeom..
"Sa-saya o-okay je~"..kata Yuqi gagap.. Lagipun tambah malu Yuqi bila Dokyeom duduk sbelahnya.."Menyempat!"kata Taehyung..Jungkook hanya menggeleng kepala sahaja..
"Woii aku baling erhh~"..Yugyeom terus memasing bola ke arah Taehyung.. Taehyung sengaja target nak baling ke arah Yena..Tetapi dihalang Vernon.."Aish..Kembar Jack ni~"..geram Taehyung.. Taehyung terus baling ke arah Jungkook yang hampir dihujung garisan tengah...
Jungkook tidak sempat mengambil bola tersebut sebab Mingyu sempat menepis bola itu ke arah pemain nya..
Sampai sahaja bola itu ditangan Yoonji.. Yoonji terus berlari ke depan.. Target nya Yeri yang berseorangan ditengah..Semua pandang ke arah padang itu..
Yena dan Mingyu yang ingin halang Yoonji tidak sempat.. Yoonji yang berlari membaling bola dengan kuat sekali...
"JUNGKOOK HALANG YERIII!!!"jerit Mingyu ke arah Jungkook.. Jungkook terus menghalang Yeri.. Bola sudah dibaling kuat oleh Yoonji..
Baru Yoonji dah target untuk membaling ke arah Yeri..sayang nya bole itu mendarat di kepala Jungkook dengan kuat..
Bushh!!
YOU ARE READING
BECAME A NERD GIRL +J.J.K+
FanficYoonji adalah seorang yeoja yang menyamar dirinya sebagai nerd..Dia masuk ke sekolah barunya kerana ingin berubah sikap lama nya kepada menjadi sikap seorang budak nerd.. Tetapi Yoonji seorang yeoja yang agak tidak mudah jatuh cinta.. Kadang² ada ya...